تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دلیل توقف تولید پژو 206 و پارس دوگانه سوز


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ناز:
دلیل توقف تولید پژو 206 و پارس دوگانه سوز
یک مقام مسوول در مورد توقف تولید برخی از خودروهای دوگانه‌سوز از جمله پژو پارس دوگانه سوز درایران خودرو گفت: این شركت تغذیه بازار خودروهای دوگانه‌سوز را طبق برنامه دنبال می‌كند.
تیراژ تولید خودروهای دوگانه‌سوز و اتوماتیك با توجه به خواست بازار انجام می‌شود.
كیوان وزیری - مدیر اجرا و نظارت بر استانداردهای خودرویی ایران خودرو، در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد توقف تولید پژو 206 اتوماتیك و دوگانه‌سوز گفت:‌ تولید این دو نوع پژو206 از ابتدا هم طبق برنامه صورت می‌گرفت.
وی در مورد علت توقف تولید این دو نوع مدل خودرو اظهار كرد:‌ سیاست تولید خودرو با توجه به درخواست بازار تنظیم می‌شود و در مجموع در مورد پژو206 تخطی از برنامه تولید امسال صورت نگرفته است.
این مقام مسوول در مورد توقف تولید برخی از خودروهای دوگانه‌سوز از جمله پژو پارس دوگانه سوز در ایران خودرو گفت: این شركت تغذیه بازار خودروهای دوگانه‌سوز را طبق برنامه دنبال می‌كند.
وی در پاسخ به این سوال كه چرا تولید پارس دوگانه‌سوز در مهر ماه متوقف بود؟ بیان كرد: سیاست ایران خودرو این است كه تولید خودروهای دوگانه سوز بیشتر در اختیار ناوگان حمل‌ونقل شهری قرار گیرد و به همین دلیل بیشتر تمركز تولید خودروهای دوگانه‌سوز روی خودرو سمند است، تا به این طریق به كاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا نیز كمك شود.


ارسال شده در ۰۰۰۰/۰۰/۰۰ ۰۰:۰۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ناز]
[مشاهده در: www.irannaz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 422]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن