تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816404276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ائمه جمعه: وحدت مسلمين توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: ائمه جمعه: وحدت مسلمين توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كند
بخش خبر شهرستان: نماز عبادي سياسي جمعه با حضور پرشور نمازگزاران مؤمن در مساجد و مصلي‌هاي سراسر كشور اقامه شد. ائمه جمعه در خطبه‌هاي اين هفته با تبريك ولادت با سعادت حضرت رسول اكرم(ص)، حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت به توجه ويژه پيامبر اسلام به مسئله وحدت و برادري بين مسلمين اشاره كردند و افزودند: پيامبر بزرگ اسلام همواره اتحاد بين مسلمانان را عامل اصلي موفقيت در برابر دشمنان مي‌دانستند. خطباي جمعه افزودند: مادامي كه وحدت،‌ همدلي و برادري بين شيعه و سني برقرار باشد دشمنان اسلام هيچ گاه نخواهند توانست به توطئه‌ها و اهداف شومشان دست يابند.
خلاصه نماز جمعه برخي از شهرهاي كشور ذيلاً از نظرتان مي‌گذرد:
*قم - خطيب جمعه قم گفت: ملت ايران با حضور حماسي خود در صحنه راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجديد پيمان كنند. حجت الاسلام والمسلمين حسيني بوشهري" در خطبه‌هاي نمازجمعه قم خاطرنشان كرد: حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22بهمن، باعث نااميدي دشمنان خواهد شد و قطعا حضور ملت ايران در اين صحنه بزرگ سياسي، حماسي و دشمن شكن خواهد بود. وي گفت: مردم ما با حضور خود در صحنه راهپيمايي 22 بهمن به دشمنان پيام مي‌دهند كه در برابر تهديدها و تحريم‌هاي آنان خم به آبرو نمي‌آورند و قدرت تبديل تهديد به فرصت‌ها را در هر شرايطي دارند. امام جمعه موقت قم گفت: انقلاب اسلامي ايران دستاوردهاي بسيار عظيمي در عرصه ملي و بين‌المللي داشته و حركت‌هاي توفنده جهان اسلام از ثمرات اين انقلاب است. حسيني بوشهري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: جهانيان به حضور ملت ايران در انتخابات آينده چشم دوخته‌اند و مردم ما بايد حضور حماسي و قدرتمند در اين انتخابات داشته باشند. وي ادامه داد: انتخابات ما بايد رقابتي و از سلامت لازم برخوردار باشد، انتخابات نبايد امنيتي شود تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار گيرد. خطيب جمعه قم از كانديدا و هواداران آنها خواست از تخريب رقيب، دروغ، تهمت و افترا خودداري كنند و بدانند بداخلاقي در فضاي جامعه رسول‌الله (ص)، پيامبر اكرم را آزار مي‌دهد. وي همچنين گفت: تبليغات انتخابات بايد سالم و كم هزينه باشد و كانديدا از وابستگي به جريان‌هاي ثروت و قدرت خودداري كنند. حسيني بوشهري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به خطبه‌هاي هفته گذشته رهبر معظم انقلاب، گفت: اين خطبه‌ها بسيار جامع و كامل بود و بايد براي ما سرمشق باشد. وي تصريح كرد: رهبر انقلاب در موضوع حضور ملت در صحنه، تهديدات دشمنان، دستاوردهاي انقلاب اسلامي، پيشرفت‌هاي علمي، آسيب‌هاي دنياطلبي و رفاه طلبي مطالب بسيار وزيني را فرمودند، به تعبير ايشان انقلاب، ما را از وابستگي به استقلال و عزت رسانده است.
* قزوين - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين با اشاره به راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن گفت: در اين روز همه مردم ايران در راهپيمايي شركت و حماسه ديگري را رقم خواهند زد. آيت‌الله باريك بين در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر قزوين افزود: ملت ايران اين موضوع را يك واجب الهي مي‌دانند و همه ساله نشان دادند كه با نيت‌هايي پاك در اين راهپيمايي حضوري پر رنگ و با شكوه دارند. وي با گراميداشت هفته وحدت به اين موضوع اشاره كرد و گفت: بايد دقت كرد كه وحدت مسلمين كارساز است وبه لطف خدا در نظام مقدس جمهوري اسلامي شيعه و براداران اهل سنت با هم متحد هستند وبايد همه ما در جهت وحدت هر چه بيشتر خود تلاش كنيم. نماينده مردم استان قزوين در مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: امروز به بركت اسلام و بيداري بوجود آمده در كشورهاي اسلامي همه مسلمين بايد وحدت امت اسلامي را در سراسر جهان مورد توجه خود قرار دهند. آيت‌الله باريك بين با اشاره به بيداري اسلامي بوجود آمده در منطقه اظهار داشت: در سال جاري چهار حاكم مستبد كشورهاي اسلامي نابود و مردم اين كشورها توانستند نداي حكومت اسلامي و حركت در جهت آن را دنبال كنند.
* اصفهان - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران، تصريح كرد: همانگونه كه آيت‌الله خامنه‌اي اظهارداشتند، سربلندي در چالش‌هاي بين‌المللي و مشكلات مختلف از نقاط قوت نظام اسلامي ايران است. آيت‌الله طباطبايي نژاد در نماز جمعه اصفهان كه در ميدان امام (ره) برگزار شد، افزود: ايشان چنان راهنمايي مي‌كنند كه سران آمريكا اعتراف مي‌كنند كه تمام هزينه هايشان براي مقابله با نظام با يك سخراني معظم له هدر مي‌رود. امام جمعه اصفهان با اشاره به تلاش دشمن براي مشكل تراشي در مسير انقلاب اسلامي، گفت: با وجود اين توطئه‌ها، امروز شاهد به ثمر نشستن انقلاب اسلامي در بيداري اسلامي در سراسر جهان اسلام هستيم. وي دين اسلام را مانع رسيدن دشمن به اهدافش دانست و تصريح كرد: دشمني اسكتبار تا جايي است كه ما از دين خود دست بر داريم. نماينده ولي فقيه در استان اصفهان با بيان اينكه برخي افراد دليل مخالفت آمريكا با ملت ايران را پافشاري ملت ما بر آرمان‌ها مي‌دانند، افزود: حتي اگر از اين آرمان‌ها كوتاه بيايم آنها عقب نشيتي نمي‌كنند و حتي جلوترخواهند آمد. وي اظهارداشت: قرآن كريم تصريح دارد كه دشمنان اسلام از دشمني خود كوتاه نمي‌آيند تا جايي كه با آنها همرنگ شويم و از دين خود دست برداريم. نماينده ولي فقيه در استان اصفهان با اشاره به فرازهايي از سخنان امام خميني (ره) درباره وحدت، گفت: وحدت، مانع رسيدن دشمن به اهدافش است. وي به هفته وحدت اشاره كرد و افزود: وحدت بين شيعه و سني به معناي يكي شدن مذهب نيست بلكه به معناي وحدت در مسائل سياسي و اجتماعي است.
وي گفت: در جايي كه دشمن در صدد بهره‌برداري از اختلافات و شكستن اتحاد مسلمانان است، نبايد به اعتقادات همديگر توهين كنيم.
*يزد - نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: حضور گسترده مردم در راهيپمايي 22بهمن،شكرگزاري از نعمت انقلاب اسلامي و نماد آمادگي و حضور ملت ايران در صحنه و اعلام آمادگي براي ادامه راه امام خميني (ره) است. آيت‌الله ناصري در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه يزد افزود: حضور مردم در صحنه باعث حفظ و بقاي اصل نظام و ارمانهاي امام خميني و لبيك به ولي امر مسلمين است. وي ادامه داد: هر ساله در دهه فجر دشمنان سعي مي‌كنند با تبليغات منفي مردم را نسبت به نظام بدبين نمايند اما حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها بويژه يوم‌الله 22 بهمن،خط بطلان به همه توطئه‌هاي دشمن كشيده و خواهد كشيد. امام جمعه يزد گفت: دشمنان بار ديگر با ديدن همبستگي ملي در اين راهپيمايي، احساس ناتواني و عجز در برابر وحدت ملت ايران خواهند نمود و مردم ايران در طول انقلاب اسلامي تجربه كرده‌اند كه حضور باشكوه آنها در عرصه‌هاي مختلف از جمله راهپيمايي‌ها موجب يأس و نااميدي دشمنان انقلاب شده است. ناصري افزود: بايد شكرگزار انقلاب باشيم كه به بركت آن امروز نعمت آزادي و برادري و وحدت به همه ما اعم از شيعه و سني ارزاني شده و كشور به بالاترين مرحله رشد و بالندگي رسيده است. * اسلامشهر - امام جمعه اسلامشهر گفت: دنيا اعلام كرده است ايران اسلامي از نظر شكوفائي اقتصادي به رتبه‌هاي بالاتري دست يافته است. خطيب جمعه اسلامشهر در خطبه‌هاي نماز اين هفته با دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و پرهيز از محرمات و با تبريك ايام ولادت با سعادت پيامبر نور و رحمت و همچنين ولادت امام صادق عليه السلام و با اشاره به اتفاقات روز ولادت پيامبر اسلام(ص)‌در سراسر جهان از جمله سرنگوني بت‌ها، شكست ايوان كسرا خشكيدن درياچه ساوه - خاموش شدن آتشكده فارس و ابطال علوم ساحران گفت: در اين روز نوري از وجود مقدس پيامبر اسلام به شرق و غرب تابيد و نداي جاءالحق و زهق الباطل طنين انداز شد. حجت الاسلام نوروزي در ادامه با بيان اينكه انقلاب اسلامي نعمت بزرگي است كه از سوي خداوند به ملت ايران عطا شده است بر حفظ ارزش‌هاي اسلامي تاكيد كرد. وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري از مهمترين دستاوردهاي انقلاب ا سلامي را سرنگوني رژيم طاغوت و حاكميت رهبري فقيه در جامعه، جايگزين قانون اساسي الهي و قرآني به جاي قوانين وابسته به بيگانگان، استقرار نظام اسلامي به جاي رژيم ضد اسلامي، حاكميت نظام مردم سالاري بجاي رژيم ديكتاتوري، استقلال كشور بدون وابستگي به كشورهاي بيگانه، پيشرفت‌هاي علمي، اقتصادي، فرهنگي برشمرد و تصريح كرد: دنيا اعلام كرده است ايران اسلامي از نظر شكوفائي اقتصادي به رتبه‌هاي دست يافته و در رتبه 17 جهان قرار دارد و اين يك موفقيت مهم براي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

* جوين - حجت الاسلام دليري پور امام جمعه جوين ميلاد پيامبر اسلام حضرت محمد بن عبدالله(ص) و ولادت با سعادت امام ششم حضرت صادق عليه السلام را به مسلمين جهان تبريك گفت. وي ايام‌الله دهه فجر خصوصاً 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را به همه عاشقان خميني تبريك گفت و اظهار داشت: دشمن از داخل و خارج تمام توان خود را بكار برده تا بلكه بتواند انقلاب را با خطر مواجه سازد. امام جمعه به متجاوزان به كشور هشدار داد و گفت: ملت ايران هشيار و بيدار است و با هرگونه تجاوز مقابله به مثل خواهد كرد.
* چهاردانگه - نماز عبادي سياسي و وحدت آفرين جمعه در شهر چهاردانگه با حضور مردم هميشه در صحنه به امامت حجت الاسلام گلوردي يزدي اقامه شد. خطيب جمعه چهاردانگه ضمن توصيه نمازگزاران به رعايت تقواي الهي و دوري از گناهان، ولادت با سعادت پيامبر عظيم الشان اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبريك گفت و درخصوص تاريخ ولادت حضرت رسول(ص) و بركات وجودي آن حضرت مطالب مبسوطي ايراد كرد. حجت‌الاسلام گلوردي در ادامه با تبريك سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و دعوت نمازگزاران به حضور پرشور در راهپيمايي يوم‌الله 22بهمن به ويژگيهاي راهپيمايي امسال با توجه به تحولات منطقه و بيداري اسلامي اشاره كرد و با تاكيد و اشاره به خطبه‌هاي جامع و بليغ و شجاعانه مقام معظم رهبري در هفته گذشته و تاثير آن در بين سياستمداران رژيم صهيونيستي و آمريكا و عقب نشيني آشكار نخست‌وزير اسرائيل و رئيس‌جمهور آمريكا از تهديد ايران را از تأثير كلام آن حضرت وموفقيت براي نام اسلامي دانست. امام جمعه چهاردانگه با بيان اينكه عزت ايران اسلامي مديونرهبري امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري است بر حكم تاريخي و ماندگار حضرت امام(ره) درخصوص ارتداد سلمان رشدي اشاره نمود و اعلام كرد با تمام وجود از اين حكم اطاعت و تبعيت و حمايت مي‌كنيم.
* اسفراين - حجت الاسلام قدير محمديان امام جمعه اسفراين ضمن تبريك ميلاد پيامبر عظيم الشأن اسلام حضرت محمد بن عبدالله صلي‌الله عليه و آله و سلم و ولادت با سعادت امام جعفر صادق عليه السلام، اظهار داشت: لازمه حاكميت و توسعه حق به وجود انسانهاي حق مدار است و مهمترين كار انسانهاي حق‌مدار برچيدن مظاهر باطل است چنانچه در انتخابات انسانهاي حق مدار و حق‌جو را انتخاب كنيم مسلماً مصوبات متقن و محكم خواهند داشت و عمران و آبادي به دنبال خواهد آمد. امام جمعه اسفراين بر حفظ و رعايت اخلاق انتخاباتي تأكيد كرد و به انتخاب اصلح از سوي مردم تأكيد نمود و گفت: حضور مردم در پاي صندوقهاي رأي باعث اعتبار و تقويت نظام جمهوري اسلامي مي‌باشد.
* دهدشت - حجت الاسلام حسيني امام جمعه شهرستان دهدشت ضمن تبريك ميلاد پيامبر اعظم حضرت محمد بن عبدالله صلي‌الله عليه و آله و سلم و ولادت امام جعفر صادق عليه السلام و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، به شرح اين روز بزرگ پرداخت و گفت: اين روز، روز عزت و شرف ماست و بر همه ماست كه در اين عرصه‌ها حضور فعال داشته باشيم و دشمنان اسلام را مأيوس كنيم. وي گفت: به فرموده امام اگر همه ملت با هم باشند هيچ قدرتي بر آنها غالب نخواهد شد. امام جمعه با اشاره به سخنان رهبري 3 موضوع دنياگرائي،‌ ميل به اشرافي گري و اسراف و مصرف‌زدگي را مورد بررسي قرار داد و آنها را خلاف شئونات اسلامي دانست.
* جاسك - نماز عبادي سياسي جمعه در جاسك به امامت حجت الاسلام جواد غلامي برگزار شد. امام جمعه ميلاد پيامبر نور و رحمت حضرت محمد بن عبدالله(ص) و صادق آل محمد را به مسلمين جهان تبريك گفت و ضمن تبريك 22 بهمن سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، به خاطر حضور در صحنه‌هاي انقلاب و جنگ تحميلي، پايداري در برابر تحريم‌ها، ترورها و جنگ نرم، از مردم تشكر كرد و اظهار داشت: ما بايد توليد خود را به كيفيت برسانيم و به لطف خدا تحريم‌ها موجب بيداري و پيشرفت امت اسلامي شده است. امام جمعه معيارهاي صحيح در انتخابات را برشمرد.
* سمنان - حجت الاسلام پناهي امام جمعه موقت سمنان، در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته، با تبريك يوم‌الله 22 بهمن و با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته تهران افزود: ايران اسلامي امروز به مركز بيداري اسلامي و اميد محرومان و مستضعفان تبديل شده است. وي حضور گسترده و پرشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن در ايران را موجب مصونيت بخشيدن و اقتدار نظام اسلامي دانست و گفت: حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن از تاكيدات مقام معظم رهبري و موجب خوشحالي دوستان نظام و خشم و ناراحتي دشمنان خواهد شد. امام جمعه موقت سمنان دهه فجر را دهه عذر خواهي مردم ايران از اسلام و قرآن خواند و افزود: ملت ايران در دهه فجر به شعار لا اله الا‌الله جامه عمل پوشاند. وي اضافه كرد: پيام فجر و فجر آفرينان امروز بيداري اسلامي را در دنيا بوجود آورد و خيزش‌هاي اسلامي را موجب شده است و حتي غرب را به فرياد عدالت خواهي وا داشته است. امام جمعه موقت سمنان با تبريك سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) هفدهم ربيع الاول را روز رسالت و امامت دانست.
وي گفت: امام جعفر صادق (ع) مكتب احمدي را مذهب جعفري كرد و اين روز را روزهاي بزرگ خداست. وي همچنين انتخابات را از صحنه‌هاي مهم نظام و انقلاب خواندو گفت: در اين عرصه همه اعم از راي دهندگان، مجريان، ناظران و نامزدهاي انتخاباتي مسوول هستند. وي افزود: بايد تلاش كرد با انتخاب اصلح خود در اين روز مجلسي بر محور راه امام و خط رهبري و ادامه دهنده راه ولايت تشكيل دهيم.
* رشت- آيت‌الله قرباني نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت در خطبه‌هاي نماز جمعه با اشاره به تقارن دو عيد بزرگ مذهبي و ملي گفت: تولد پيامبر اكرم (ص) وانقلاب اسلامي دو عيدي هستند كه دوران تاريكي و ظلماني را پشت سر گذاشته و اخلاق، اخوت،عدالت،انسانيت،رهبري صالح و خيرات و بركات دنيايي و آخرتي را براي ما به ارمغان آورده و پلشتي‌ها و پليدي‌ها را به زباله دان تاريخ افكندند. امام جمعه رشت در ادامه به عوامل سقوط و ماندگاري ملت‌ها و حكومت‌ها اشاره كرد و گفت: يكي از عوامل اصلي و مهم بقا و فنا ملتها و حكومتها اصل عدالت است كه اگر اجرا شود باعث بقا و در صورت عدم اجراي عدالت و تبعيض باعث فنا ملتها و حكومتها مي‌شود. وي نداشتن رهبري آگاه را از ديگر عوامل سقوط ملتها برشمرد و گفت: امروز دنيا گرفتار رهبرات خودفروخته و عياش و خوشگذران است. نماينده ولي فقطه در گيلان رهبري حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري را موجب شكوفايي جامعه اسلامي خواند و تصريح كرد: مردم در 33 سال گذشته همواره از امام راحل و مقام معظم رهبري تبعيت كرده و براي اثبات تبعيت خود در 22 بهمن با حضور گسترده و پر شور خود نشان مي‌دهند كه انقلاب اسلامي را دوست داشته و در سايه مقام معظم رهبري حركت مي‌كنند.
* امام جمعه قزوين: وحدت مسلمين كارساز است و بايد همه ما در جهت اتحاد بيشتر تلاش كنيم
* امام جعمه يزد: وجود نعمت برادري و وحدت بين شيعه و سني كشورمان موجب يأس و نااميدي دشمنان انقلاب شده است
* امام جمعه اصفهان: وحدت مسلمين مانع رسيدن دشمنان به اهدافشان مي‌شود

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن