تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799509297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايرانسل حامي كاروان ايران در المپيك 2012 لندن شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايرانسل حامي كاروان ايران در المپيك 2012 لندن شد
تهران - با امضاي توافق نامه همكاري مشترك كميته ولي المپيك با شركت ايرانسل ، نام اين شركت به طور رسمي به عنوان حامي كاروان ايران در المپيك 2012 لندن ثبت شد.


به گزارش ايرنا، اين توافق نامه ظهر امروز در سالن همايشهاي آكادمي ملي المپيك و با حضور مهندس علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك، بهرام افشارزاده دبيركل كميته ملي المپيك و همچنين مهندس عليرضا قلمبر دزفولي مديرعامل شركت ايرانسل به ثبت رسيد.

مهندس علي آبادي در ابتداي اين جلسه ضمن خوشامدگويي به اصحاب رسانه گفت: ورزش يك مجموعه اي است كه قهرمانان نتيجه نهايي آن هستند. قهرمانان المپيك حاصل تلاش يك جمعند. ورزش به عنوان يك كارخانه صنعتي امروزه در گردش مالي دنيا نقش دارد ودر اشتغال، توليد و لوازم ورزشي به صورت گسترده نقش ايفا مي كند. تبليغات يك يار و همراه هميشگي ورزش در صحنه هاي بين المللي است.ورزش فقط مختص حضور فيزيكي وابسته به جوانان نيست بلكه به كل جامعه و آحاد مردم وابسته است.

علي آبادي در ادامه در خصوص برخورداري كميته ملي المپيك از حضور حاميان مالي تيم هاي ملي گفت:كميته ملي المپيك تا پيش از اين از وجود هيچ حامي براي تيم هاي اعزامي خود استفاده نكرده بود و اين يك نقص در ورزش ما به حساب مي آمد.

وي افزود :از دوسال قبل با استفاده از اسپانسر در بازيهاي آسيايي به اين نتيجه رسيديم كه مي توان از حضور حاميان تيم هاي ملي در رقابت هاي مختلف و همچنين رقابت هاي المپيك 2012 لندن استفاده كرد. در نتيجه با مذاكرات يكساله و بررسي هاي انجام شده با عوامل شركت ايرانسل به اين نتيجه رسيديم كه با اين شركت توافقنامه اي را در جهت حمايت تيم هاي اعزامي به المپيك لندن امضا كنيم.

علي آبادي در پاسخ به ميزان مبلغ قرارداد بين ايرانسل و كميته ملي المپيك گفت: طي اين توافقنامه قرار شد مبلغ يك ميلياردو سيصد و پنجاه ميليون تومان از طرف شركت ايرانسل براي حمايت تيم هاي اعزامي به رقابت هاي المپيك به كميته ملي المپيك پرداخت شود كه تا هم اكنون 80 درصد آن دريافت شده است و اين اتفاق براي اولين بار در ورزش كشور و بالاتر از حد انتظار ما بوده است.

وي همچنين در پاسخ به سوالي در خصوص مفاد توافق نامه اخير گفت: طبق قراردادي كه با ايرانسل داريم در 10 تا 12 مورد به تفاهم رسيديم. ما در سايت كميته ملي المپيك از لوگوي ايرانسل استفاده خواهيم كرد. در ماهنامه اي كه تا پايان بازي ها به چاپ خواهد رسيد از اين لوگو استفاده مي كنيم. مراسم افتتاحيه و اختتاميه نيز با حضور ايرانسل خواهد بود. در نامه هاي اداري مربوط به اين بازي ها لوگو اين شركت درج خواهد شد.

وي افزود: توافق كرديم تا پايان المپيك در تبليغات تلويزيوني ، ايرانسل خود را به عنوان حامي كاروان المپيك لندن اعلام كند.

علي آبادي در خصوص سهميه هاي كسب شده رقابت هاي لندن گفت:تا هم اكنون ما 35 سهميه را توسط ورزشكاران خود كسب نموديم كه در ادامه نيزتيم واليبال كشورمان تا ارديبهشت ماه و همچنين كشتي نيز در هفت وزن اميد كسب سهميه را نيز خواهند داشت. همچنين در رشته هاي بوكس، دو و ميداني، دوچرخه سواري و تيراندازي نيز ما به كسب سهميه اميدوار خواهيم بود.

وي افزود : در نتيجه با پيش بيني هاي انجام شده و با توجه به كسب سهميه ورزشكاران تا زمان برگزاري المپيك اميد است كه كاروان اعزامي كشورمان با حضور 60 ورزشكار بزرگ ترين كاروان اعزامي به رقابت هاي المپيك را داشته باشيم.

در اين مراسم عليرضا دزفولي مديرعامل شركت ارتباطات ايرانسل تاكيد كرد كه حمايت از كاروان ورزش ايران در مسابقات المپيك 2012 لندن را يك وظيفه مي ‌داند.

وي افزود : در كنار ساير خدماتي كه به مردم ارايه مي‌ دهيم از ابتدا بودن در كنار ورزش و جوانان را وظيفه خود دانسته‌ايم. ما در گذشته همواره از تيم‌هاي ملي فوتبال و حتي در ديگر رشته‌ها مثل واليبال و كونگ فو حمايت مالي داشته‌ايم و اكنون هم حامي اصلي ليگ بر‌تر فوتبال به شمار مي‌رويم.

دزفولي همچنين با اشاره به اينكه شركت ايرانسل نمي ‌تواند در حين بازي‌ها از برند خود استفاده كند، گفت: طبق قوانين موجود تبليغ بر روي البسه ملي پوشان در المپيك ممنوع است اما ما سعي خواهيم كرد از برند خود بر روي البسه تمرينات و ساير ادوات مورد استفاده از سوي ورزشكاران استفاده كنيم.

لازم به ذكر است در اين مراسم ، توافقنامه همكاري بين كميته ملي المپيك و شركت ايرانسل به امضاي مهندس علي آبادي رييس كميته ملي المپيك و عليرضا دزفولي مدير عامل شركت ايرانسل رسيد.

در اين مراسم از عبداله موحد و محمد نصيري دو اسطوره كشتي و وزنه برداري كشورمان با اهداي هدايايي تجليل شد.

1647

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30813623

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن