تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819792815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوارديولا: شانس‌مان در لاليگا كم شده، هدفمان قهرماني در اروپا است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گوارديولا: شانس‌مان در لاليگا كم شده، هدفمان قهرماني در اروپا است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي بارسلونا پس از شكست تيمش مقابل اوساسونا اذعان كرد كه شرايط بارسلونا در لاليگا بدتر از قبل شده و هدف اصلي اين تيم در فصل جاري، فتح ليگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در هفته بيست و سوم لاليگا، بارسلونا در خانه اوساسونا ميهمان اين تيم بود و با نتيجه 3-2 مغلوب شد. به اين ترتيب، در صورتي كه رئال مادريد بتواند در بازي روز يك‌شنبه مقابل لوانته به برتري برسد، اختلاف بارسلونا با صدر جدول به 10 امتياز خواهد رسيد.

پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا پس از شكست تيمش، درباره احتمال قهرماني در لاليگا گفت: در وهله نخست سعي مي‌كنيم از عنوان قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا دفاع كنيم و سپس به بازي‌هاي خود در لاليگا فكر خواهيم كرد. بايد ببينيم در آينده چه اتفاقي رخ مي‌دهد ولي در حال حاضر فاصله زيادي با صدر جدول داريم كه فكر مي‌كنم اين فاصله در روز يك‌شنبه افزايش يابد.

وي گفت: شرايط ليگ براي ما دشوارتر از قبل شده است. در رقابت‌هاي ليگ چشم‌انداز روشني پيش رو نداريم. فقط بايد در بازي بعدي همه تلاش خود را بكنيم و ببينيم كه چه اتفاقي مي‌افتد.

گوارديولا گفت: در نيمه دوم بازي خوبي ارائه كرديم ولي در نيمه اول خوب نبوديم و بايد بهتر بازي مي‌كرديم. اگر توانستيم در نيمه دوم خوب بازي كنيم، معنايش اين است كه در نيمه اول هم مي‌توانستيم ولي اين اتفاق نيفتاد. بازي دشواري بود و بايد به تيم اوساسونا تبريك بگويم.

همچنين در پايان اين ديدار، خاوير ماسكرانو بازيكن بارسلونا در تونل ورزشگاه به دليل اعتراض به داور كارت زرد گرفت و با توجه به كارت زردي كه در جريان بازي دريافت كرده بود نمي‌تواند تيمش را در بازي بعدي لاليگا همراهي كند.

بارسلونا با اين شكست 48 امتيازي باقي ماند. رئال مادريد تيم صدرنشين لاليگا با يك بازي كمتر، 55 امتياز دارد. بارسلونا روز سه‌شنبه در ديدار رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا ميهمان بايرلوركوزن آلمان خواهد بود.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن