تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلب وحدت اسلامي در سيستان و بلوچستان تپيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: قلب وحدت اسلامي در سيستان و بلوچستان تپيد
با حضور گسترده مردم شيعه و سني سيستان و بلوچستان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ماه، طليعه سيمين و سي و سومين سال تولد دو باره ايران سرافراز، قلب وحدت اسلامي در اين گوشه از كشور كه نامش با اتحاد و ايثارگري پيوندي ديرينه دارد، بار ديگر تپيد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران،مردم شيعه و سني شهرهاي زاهدان، زابل، ايرانشهر، سراوان، چابهار، كنارك، راسك، سيب و سوران، هيرمند، زهك، خاش، دلگان و ايرانشهر با حضور منسجم، آگاهانه و پرشور خود در راهپيمايي عظيم 22 بهمن به عنوان روز وحدت، آزادگي و يكپارچگي ملتي سرافراز، اقتدار ايران اسلامي را به منصه ظهور رساندند.
شيعه و سني سيستان و بلوچستان بر اين باورند كه 22 بهمن ماه، نقطه عطفي در تاريخ آزادگي ملت بزرگيست كه به رهبري ابرمرد تاريخ حضرت امام خميني (ره) با قدرت در برابر طاغوت ايستاد و اجازه نداد اين سرزمين حقارت را تحمل كند.
22 بهمن روز درخشش ايران اسلامي بر تارك هستي، از شكوهمندترين روزهاي تاريخ ايران و برگ زريني است كه با رويش جوانه هاي پربار ايمان، فتوت، از خودگذشتگي و دشمن ستيزي عجين شده است.
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جمع راهپيمايان زاهداني گفت: مردم ولايتمدار سيستان و بلوچستان با حضور پر شور و حماسي خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن به نداي رهبري لبيك گفته و دشمنان را مايوس كردند.
آيت الله "عباسعلي سليماني" با اشاره به اينكه راهپيمايي 22 بهمن به عنوان يك حركت اعتقادي و ايماني براي ملت شريف ايران اسلامي شناخته مي شود اظهار داشت: بر همين اساس تمام اقشار جامعه سعي دارند با فريادهاي بلند و سردادن شعارهاي كوبنده اين حركت عظيم مردمي را هر سال نسبت به سال قبل باشكوه بيشتر برگزار كنند.
استاندار سيستان و بلوچستان نيز در جمع راهپيمايان گفت: حضور پرشور ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن ماه، ياس و نااميدي را براي دشمنان نظام جمهوري اسلامي به ارمغان آورد.
علي محمد آزاد افزود: شركت ميليوني ملت شريف ايران اسلامي در اين حركت عظيم نشان از ارتباط عميق مردم با انقلاب اسلامي دارد و قدرت هاي استكباري با تمسك به انواع توطئه ها و ترفندها تلاش دارند حضور مردم را در صحنه حمايت از آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي و رهبري كمرنگ كنند.
رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي نيز در جمع راهپيمايان زاهداني گفت: 22 بهمن ماه و پيروزي انقلاب اسلامي ايران مولد انقلاب ها و بيداري اسلامي امروز در كشورهاي منطقه است كه بر جهان اسلام سيطره انداخته است.
محمد باقر خرم شاد افزود: 22 بهمن ماه 1357 دو دستاورد بزرگ را براي جهان اسلام به ارمغان آورد كه ارايه الگوي انقلاب براساس اسلام و الگوي حكومتي براساس موازين اسلامي بود.
وي بيان كرد: امروز بيداري اسلامي يكي از امواج انقلاب اسلامي است كه 33 سال قبل آن را پيش بيني كردند.
وي گفت: همه كشورهاي جهان بويژه كارشناسان مسايل سياسي در كشورهاي غربي بر اين مهم اذعان دارند كه انقلاب هاي ناشي از بيداري اسلامي در مصر، تونس، ليبي، بحرين و ساير كشورها به هيچ يك از انقلاب هاي ليبرالي فرانسه، انقلاب ماركسيستي روسيه يا انقلاب هاي رنگين گرجستان و اوكراين شبيه نيستند.
وي افزود: بي ترديد انقلاب هاي بيداري اسلامي امروز الهام گرفته از انقلاب اسلامي ايران است و اقامه نماز در ميادين و همچنين فرياد الله اكبر مردم انقلابي در تظاهراتشان كه مشابه حركات انقلابيون ايران اسلامي در دهه 50 بود، دليلي بر اين مدعاست.
وي بيان كرد: كشورهايي كه انقلابيون در آنها شعارهاي ضدصهيونيستي سرمي دهند، بي شك بدنبال حكومت هاي ليبراليستي يا ناسيوناليستي نيستند بلكه تنها هدفشان استقرار حكومتي مبتني بر اسلام خواهي است و هر جا كه انتخاباتي برگزار كرده اند، كساني كه تفكر اسلامي داشته اند برندگان صندوق هاي راي بوده اند. خرم شاد گفت: امروز بيداري اسلامي راه بيدارگراني همچون سيد جمال الدين اسدآبادي، شيخ فضل الله نوري، محمد قادر صدر، امام موسي صدر، امام خميني، نواب صفوي و آيت الله خامنه اي را ادامه مي دهند و رهبران بيدارگر ديگري اكنون سردمداران اين انقلاب ها هستند. وي افزود: جهان اسلام امروز در تلاطم است و دولت هاي ليبرال سرمايه داري گرفتار بحران اقتصادي و اجتماعي شده اند و در اين برهه از زمان تنها وحدت امت اسلامي مي تواند رمز موفقيت نسل جديد انقلاب هاي اسلامي در جهان باشد.
در انتهاي مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، قطعنامه سراسري اين روز بزرگ در شهرهاي مختلف استان قرائت شد و مردم شيعه و سني با نداي تكبير آن را مورد تاييد قرار دادند./س

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن