تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804820216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار استان فارس/پيام تشكر استاندار فارس از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار استان فارس/پيام تشكر استاندار فارس از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن
پيام تشكر استاندار فارس از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن
شيراز - خبرگزاري مهر: پيام تشكر از حماسه حضور گسترده مردم استان فارس در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ماه، بهره برداري از مخزن آب 20 هزار مترمكعبي شهيد رضايي در شيراز و ... از جمله اخبار اين استان است.

به گزارش خبرگزاري مهر، استاندار فارس در مراسم بهره برداري از سد تاخيري سعادت شهر( شهرستان پاسارگاد) با اشاره به فعاليتها و برنامه ريزيهاي مختلف دولت در مناطق روستايي و كمتر برخوردار،گفت: دولت با تامين نيازها و مطالبات مردمي در مناطق روستايي، به دنبال توسعه متوازن در همه مناطق روستايي و شهري است.

حسين صادق عابدين افزود: در نظر گرفتن مباحث فني و اعتباري از مهمترين ضروريات در اجراي طرح هاست و در اين راستا، طرحهاي سد سازي از جمله اين ضروريات به شمار مي رود.

وي گازرساني، آبرساني و اجراي طرحهاي مختلف خدمات رساني را از جمله اهداف دولت در اين مناطق دانست و اظهار داشت: با همكاري مشترك مردم و مسئولان اجرايي سرعت اجراي طرحها افزايش قابل ملاحظه اي مي يابد.

استاندار فارس در بخش ديگري از سخنان خود حضور حداكثري در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را از مهمترين مباحث در اين ايام دانست و تاكيد كرد هوشياري مردم در انتخاب افراد ولايتمدار، موجب حفظ ارزش ها و تحقق منويات مقام معظم رهبري مي شود و بايد به دنبال راه يابي افرادي باشيم كه خواسته هاي مردمي را بر اهداف جناحي و گروهي ترجيح مي دهند.

بهره برداري از فاز اول مجتمع خدماتي رفاهي بين راهي، آتش نشاني و گاز رساني به سه روستا از ديگر طرحهاي پاسارگاد بود كه با حضور مديركل دفتر امور شهري و شوراها و مديركل دفتر روستائي استانداري فارس به بهره برداري رسيد.

بهره برداري از مخزن آب 20 هزار مترمكعبي در شيراز

مخزن آب 20 هزار مترمكعبي شهيد رضايي در باباكوهي شيراز با حضور استاندار فارس به بهره برداري رسيد.

صادق عابدين در مراسم افتتاح اين مخزن آب، شيراز را شيرازه فرهنگ و تمدن ايران اسلامي خواند و اظهار داشت: كلان شهر شيراز، روز به روز پله هاي ترقي را طي مي كند؛ به گونه اي كه تفاوت اين شهر، حتي با گذشته نزديك آن، چشمگير است.

استاندار فارس با اشاره به اينكه كلان شهر شيراز به تنهايي از چند استان همجوار، جمعيت بيشتري دارد، افزود: هر پروژه عمراني كه در شيراز، به بهره برداري مي رسد باعث شكرگذاري دولت و خدمتگزاران مردم است و بايد به گونه اي در حوزه هاي عمراني، گردشگري و صنعتي فعاليت كنيم كه شيراز و فارس در قله بمانند.

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت آب و فاضلاب شيراز نيز در اين مراسم، اظهارداشت: عمليات احداث مخزن استوانه ‌اي دوقلو باباكوهي با اعتبار 73 هزار و 963 ميليون ريال در سال 87 آغاز شد ضمن اينكه براي تأمين آب اين مخزن، پنج چاه با اعتبار 15 هزار ميليون ريال حفر شد.

الله بخش نظري پور با بيان اينكه ايستگاه پمپاژ و ساختمان برق اين مخزن سال 88 با صرف دو هزار و 600 ميليون ريال به انجام رسيد، ابراز داشت: خط رفت و برگشت مخزن 20 هزار مترمكعبي باباكوهي با لوله «جي آر پي» و فولادي و با هزينه ‌اي افزون بر شش هزار و 363 ميليون ريال مجهز شده است.

به گفته وي مخزن آب شهيدرضايي در باباكوهي حدود 133 هزار خانوار در محدوده ميدان ابوالكلام در شرق و مركز شيراز را پوشش مي دهد.

در اين مراسم كه با حضور خانواده شهيد رضايي برگزار شد مخزن آب باباكوهي به صورت رايانه اي در حضور استاندار فارس، به وسيله خانواده شهيد، افتتاح شد.

پيام تشكر آيت الله ايماني نماينده ولي فقيه و استاندار فارس

نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز و استاندار فارس طي پيامي از حماسه حضور گسترده مردم استان فارس در راهپيمايي عظيم يوم الله 22 بهمن ماه، تشكر كردند.

در اين پيام آمده است: 22 بهمن امسال، اولين سال دهه 90، در سالي كه فجر انقلاب اسلامي ايران با هفته وحدت گره خورده است، خداوند متعال مكر كفار را به خودشان برگرداند و آمريكا و اروپا كه نقشه نابودي جمهوري اسلامي را در سر مي پروراندند، خود گرفتار طوفان نابود كننده ورشكستگي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي شده اند.

در ادامه آمده است: امسال خداوند ابابيل هايش را در قامت مسلمانان كشورهاي اسلامي درآورد تا سنگريزه هايشان را بر كاخ و برج و باروي ستمكاران و خدا ستيزاني بكوبند كه قدرت كورشان كرده و جنايت چون موم بر گوش و مغزشان لانه كرده است آري امسال فجر پيروزي در تمامي كشورهاي اسلامي طنين انداز شده است.

حضور شورانگيز و غرور آفرين مردم هميشه در صحنه فارس در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن نشانگر وفاداري و بصيرت مردم غيور استان و تجديد ميثاق با آرمانهاي امام خميني(ره) و 14 هزار و 600 لاله گلگون كفن اين مرز و بوم بوده و اين حضور ميليوني تجديد بيعت با ولي امر مسلمين جهان مقام معظم رهبري است.

علاوه بر تجلي وحدت و همدلي، اين همايش تبلور عظمت، صلابت، اقتدار و شكوه مردمي در اين مراسم است.

اين حضور بي بديل بار ديگر استحكام انقلاب اسلامي و عزم و اراده ملت سلحشور ايران را براي تمامي مستكبران، فتنه گران و زورمداران جهان نمايان ساخت.

ضمن تشكر از مردم قدرشناس و هميشه در صحنه استان، بي ترديد حضور گسترده شما مردم ولايتمدار در راهپيمايي پرشكوه سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بار ديگر مسئوليت خطير و سنگين خدمتگزاران انقلاب اسلامي را در راه خدمت هرچه بيشتر به صاحبان اصلي انقلاب اسلامي، گوشزد مي كند.

اينجانبان ضمن تقدير و تشكر از حضور گسترده و چشمگير شما مردم غيور و انقلابي استان، به مناسبت خلق اين حماسه بزرگ و بياد ماندني از خداوند متعال توفيق همه ملت شريف و بزرگوار ايران را در پاسداري از ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي خواستاريم و اميدواريم بار ديگر با حضور هوشمندانه در پاي صندوق هاي راي در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، شاهد خلق حماسه اي ديگر از شما مردم ولايتمدار در 12 اسفند ماه باشيم.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن