تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك گزارش اطلاعاتي فاش كرد: حضور سربازان بريتانيايي و قطري در شهر حمص و پشتيباني از تروريست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: يك گزارش اطلاعاتي فاش كرد: حضور سربازان بريتانيايي و قطري در شهر حمص و پشتيباني از تروريست ها
يك گزارش اطلاعاتي فاش كرده است كه بريتانيا در حال فراهم كردن حمايت لجستيكي از گروه هاي مسلح تروريستي در شهر حمص سوريه به منظور شروع نبرد خونين عليه شهروندان و ارتش اين كشور مي باشد.


به گزارش خبرنگار حوزه بين الملل «خبرگزاري دانشجو» به نقل از پرس تي وي، يك گزارش اطلاعاتي فاش كرده است كه بريتانيا در حال فراهم كردن حمايت لجستيكي از گروه هاي مسلح تروريستي در شهر حمص سوريه و به منظور شروع نبرد خونين عليه شهروندان و ارتش اين كشور مي باشد.

در اين گزارش كه توسط «دبكافايل»، يك منبع اطلاعاتي كاملا نزديك به اسرائيل، منتشرشده است، نشان داده مي شود كه نيروهاي نظامي بريتانيايي و قطري مشغول عرضه مهمات و همچنين پشتيباني تاكتيكي مستقيم به گروه هاي مسلح در شهر حمص به منظور آماده سازي زمينه براي يك عمليات مخفي نظامي تركيه در سوريه مي باشند.

سازماني جاسوسي MI6 همچنين چهار پايگاه جاسوسي به منظور تسهيل عمليات نظامي مخفي تركيه در حمص راه اندازي كرده است.

اما درعين حال بريتانيا اصرار دارد كه به دنبال اقدام نظامي در سوريه نيست، درحالي كه امير قطر، شيخ حمد بن خليفه آل ثاني در ماه ژانويه پيشنهاد استقرار نيروهاي نظامي در سوريه را ارائه داده بود.

شهر حمص كه يكي از اصلي ترين نقاط تمركز گروه هاي تروريستي در سوريه و عليه بشار اسد است كه از زمان شروع ناآرامي ها در اين كشور يعني 11 ماه پيش، شاهد فعاليت هاي خشونت بار و تروريستي بسياري بوده است.

از سوي ديگر و همزمان با اين اتفاقات، در روز پنچ شنبه هشت نفر از نيروهاي دولت سوريه در درگيري با گروه هاي مسلح تروريستي در حمص كشته شدند.

در روزهاي اخير شهر حمص شاهد خشونت هايي فزاينده بوده است به گونه اي كه بنا به گفته رسانه هاي سوريه، بيش از 100 نفر از نيروهاي دولتي كشته شده اند.

دولت سوريه بارها كشورهاي عربي از جمله عربستان سعودي و قطر را به دامن زدن به ناآرامي ها و همچنين مسلح كردن و پشتيباني مالي گروه هاي تروريستي در اين كشور و به منظور سرنگوني دولت بشار اسد متهم كرده است.

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن