تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812713556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هنيه:هرگز اسرائيل را به رسميت نخواهيم شناخت/ در برابر همه دخالت هاي بيگانگان مي ايستيم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هنيه:هرگز اسرائيل را به رسميت نخواهيم شناخت/ در برابر همه دخالت هاي بيگانگان مي ايستيم
نخست وزير دولت قانوني فلسطين با تبريك سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: حماس هرگز اسرائيل را به رسميت نخواهد شناخت.
اسماعيل هنيه در مراسم گراميداشت 22 بهمن در ميدان آزادي افزود: برادران و خواهران، جناب آقاي احمدي نژاد و ملت جمهوري اسلامي ايران سلام بر شما، به نمايندگي از مردم مبارز فلسطين كه در بيت المقدس و اطراف آن همچنان مبارزه مي كنند به شما مردم ايران درود مي فرستم و سي وسومين سالگرد پيروزي جمهوري اسلامي ايران را تبريك مي گويم.

وي همچنين گفت: به مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي و مسئولان جمهوري اسلامي ايران و همه مردم ايران اين مناسبت بزرگ و ميلاد پيامبر گرامي اسلام (ص) را تبريك مي گويم.

نخست وزير دولت قانوني فلسطين افزود: پس از پنج سال محاصره ظالمانه غزه به دست رژيم صهيونيستي و بعد از جنگ پيروزمندانه 22 روزه در غزه و مقاومت قهرمانانه مردم غزه و فلسطين، امروز به ديدار شما مردم ايران آمده ام.

وي گفت: اسلام دامن خود را بر روي همه فرزندان امت اسلامي گشوده است تا براساس مباني اسلامي، ‌نهضت خود را تحقق بخشند.

اسماعيل هنيه افزود : برادران و خواهران، ما از غزه به خون خفته به اينجا آمده ايم. غزه اي كه شاهد خيل خون هاي شهيدان بوده است غزه اي كه معطر از عطر زخم ها و خون هاي شهيدان است ولي به ياري خداوند متعال، غزه به دست اين امت عزيز و شما ملت مسلمان ايران، همچنان عزيز و مقاوم خواهد ماند.

نخست وزير فلسطين افزود: ما توانستيم در محاصره پيروزي خود را تحقق بخشيم و در جنگ 22 روزه بر دشمن فائق امديم و در عمليات مبادله اسرا پيروزي خود را به ثبت رسانديم.

هنيه گفت: امروز به اين جا و نزد شما ملت مسلمان ايران امده ايم تا در چنين روز با شكوهي ، پيروزي مقاومت شكوهمند فلسطين در كنار انقلاب اسلامي ايران را جشن بگيريم.

وي افزود: امسال خاطره پيروزي انقلاب اسلامي ايران و اغاز سي و چهارمين سال اين پيروزي را در حالي گرامي مي داريم كه همزمان سالگرد پيروزي بهار بيداري اسلامي را در كشورهاي عربي به جشن نشسته ايم.

نخست وزير فلسطين گفت: از زمان پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا مقاومت فلسطين و بهار كشورهاي عربي در همه جاي اين كشورها همچنان رسالتي و پيامي به گوش مي رسد كه تاكيد مي كند اسلام دامن خود را بر روي همه فرزندان امت اسلامي گشوده است تا براساس مباني اسلامي، نهضت خود را تحقق بخشند.

هنيه گفت: مقاومت، جهاد و مبارزه تنها گزينه راهبردي امت اسلامي و تنها راه آزادسازي قدس و مسجدالاقصي است.

اسماعيل هنيه در ادامه سخنانش در مراسم گراميداشت 22 بهمن در ميدان آزادي با بيان اينكه زمانه ، زمانه ملت هاست افزود: اين دوره ، دوره ملت هاست و انقلاب اسلامي ايران ، مقاومت فلسطين و قيام هاي مردم در كشورهاي عربي همه بر اين موضوع تأكيد مي كنند كه زمانه پيروزي ملت ها فرا رسيده است.

وي تأكيد كرد: زمانه پيروزي اراده ملت ها فرا رسيده است و هيچ كس نمي تواند اراده ملت ها را در هم شكند.

هنيه با تبريك مجدد سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به ملت ايران خطاب به راهپيمايان حاضر در ميدان آزادي گفت: به شما از بابت فلسطين و ملت آن اطمينان مي دهم كه مقاومت پيروز، نيرومند و شكست ناپذير است و انشاء الله پيروز خواهد شد، سرزمين و مردم فلسطين آزاد مي شود و شما مردم ايران در اين پيروزي سهيم هستيد.

وي خطاب به ملت ايران افزود: به ياري خدا شما در ساختن آينده روشن براي امت اسلامي و مردم فلسطين شريك و سهيم خواهيد بود.

نخست وزير دولت قانوني فلسطين در ادامه سخنانش در جمع راهپيمايان 22 بهمن گفت: اعلام و تاكيد مي كنيم كه دست رد به سينه تهديدات آمريكايي و صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران مي زنيم و در برابر اين تهديدات مي ايستيم.

هنيه افزود: ما در برابر همه دخالت هاي بيگانگان در جهان عرب و جهان اسلام مي ايستيم و همواره اعلام مي كنيم وحدت اسلامي ، وحدت اسلامي ، وحدت اسلامي.

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن