تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پروژه هاي مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به عسلويه اجرايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پروژه هاي مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به عسلويه اجرايي شد
بوشهر- به مناسبت گراميداشت ميلاد پيامبر اسلام (ص) و سي و سومين دهه مبارك فجر، عمليات اجرايي برخي از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به عسلويه در آييني با حضور مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس و مسوولان محلي، آغاز شد.


به گزارش ايرنا، يكي از اين پروژه ها كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شهر نخل تقي است كه با اعتبار10 ميليارد ريال در زميني به مساحت يكهزارو 500 مربع مربع و 919 متر مربع زيربنا در سه طبقه ساخته مي شود.

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان نخل تقي شامل كتابخانه، سالن اجتماعات با كاربري چند منظوره فرهنگي، هنري و آموزشي احداث خواهد شد.

مجتمع فرهنگي ورزشي عسلويه نيز از ديگر پروژه هاي سفر مقام معظم رهبري به عسلويه است كه عمليات اجرايي آن آغاز شد؛ براي ساخت اين پروژه با دو هزار و 100 متر مربع زيربنا، 12 ميليارد ريال اعتبار منظور شده است.

همچنين عمليات اجرايي ساخت مدرسه راهنمايي پسرانه نايبند در روستاي هاله، مدرسه راهنمايي دخترانه عفت در روستاي چاه مبارك و دبيرستان پسرانه شهيد رحماني روستاي اخند آغاز شد؛ 24 ميليارد ريال اعتبار براي ساخت سه واحد آموزشي ياد شده اختصاص يافته است.

ساخت شش واحد ديگر آموزشي مصوب سفر مقام معظم رهبري به عسلويه نيز در روستاهاي اين بخش، در ابتداي سال آينده آغاز مي شود.

مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس در ديدار اخير خود با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، اجرايي كردن عمليات ساخت پروژه هاي مصوب سفر مقام معظم رهبري به عسلويه را اولويت اصلي اين سازمان اعلام كرد.

مسعود نصوري افزود: سفر مقام معظم رهبري به عسلويه و بازديد از منطقه ويژه پارس درهشت فرودين امسال نقطه عطفي در تاريخ استان بوشهر و صنعت نفت است؛ سفر معظم له بركات فراواني به همراه داشت به گونه اي كه تفكر جهادي را در راهبردي ترين عرصه اقتصاد و انرژي كشورنهادينه كرد.

19 پروژه طرح هادي روستايي، پنج پروژه احداث و نوسازي مدارس، 9 پروژه ساخت سالن، زمين و خوابگاه ورزشي، 17 پروژه بهداشت، درمان وآموزش پزشكي و پنج پروژه عمران شهري مجموع 55 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبري به پارس جنوبي در هشتم فروردين ماه سالجاري است. ك/2

539/508

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30810766

جمعه|ا|21|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن