تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله جزايري:رويشهاي انقلاب بيشتر از ريزشها بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آيت الله جزايري:رويشهاي انقلاب بيشتر از ريزشها بوده است
رويشهاي انقلاب بيشتر از ريزشها بوده است
اهواز - خبرگزاري مهر: امام جمعه شهرستان اهواز گفت: در سالهايي كه از پيروزي انقلاب مي گذرد ريزشهايي داشته ايم ولي رويشها بيشتر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سيد محمد علي موسوي جزايري در خطبه هاي نماز جمعه اهواز اظهار كرد: 21 بهمن سال 57 امام خميني (ره) با انتشار اعلاميه اي از بروز يك كودتاي نظامي جلوگيري كرد و باعث پيروزي انقلاب در 22 بهمن ماه يعني فرداي همان روز شد.

وي افزود: دولت بختيار در 21 بهمن اعلام حكومت نظامي از ساعت 14 كرد و اين يعني اينكه ارتش و برخي نظاميان قصد داشتند كودتاي نظامي كنند ولي امام(ره) با انتشار بيانيه اي كه در آن اعلام كرده بود نشتن در خانه در اين روز بر هر زن و مرد ايراني حرام است باعث شد اين توطئه دشمن نقش بر آب شود.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان تصريح كرد: در همان زمان درگيري و زد و خورد مردم با دولت و نظاميان شروع شد و تا بامداد اغلب پادگان، كلانتري ها، زاغه ها مهمات به دست نيروهاي انقلاب افتاد و فرداي آن روز انقلابيون اعلام پيروزي كردند.

آيت الله جزايري در خصوص اين درگيريها در استان خوزستان نيز گفت: در برخي شهرهاي استان خوزستان حكومت وقت اقدام به كشتار مردم برخي شهرها كرد ولي در اهواز مردم بدون هيچگونه كشتاري موفق به تسخير لشكر 92 زرهي اهواز و شهربازي و ... شدند.

خطيب نماز جمعه اهواز افزود: در اين مدت كه از پيروزي انقلاب اسلامي مي گذرد ما ريزشهايي نيز داشته ايم ولي در كل رويشها بيشتر بوده و پيام انقلاب به خوبي به نسلهاي بعد منتقل شده است.

استاد حوزه علميه هاي اهواز اظهار كرد: يكي از نقاط ضعف مردمي كه انقلاب كرده اند اين است كه در سالهاي اخير برخي از آنها به سوي اصراف گرايي و تجمل گرايي پيش رفته اند كه اين در شان چنين مردمي كه عليه شاهنشاهان اصراف گرا قيام كرده اند نيست و اين موضوع بايد اصلاح شود.

آيت الله جزايري در خصوص تحريمهاي اخير نفتي كشورهاي غربي عليه ايران نيز گفت:‌ تحريم كشورهاي استعارگر و غربي چيز جديد براي اين كشور و اين ملت نيست. صنعت نفت ما در 50 سال قبل در جريان ملي شدن صنعت نفت نيز از سوي انگليس و برخي كشورها تحريم شد و اتفاق خاصي نيفتاد.

وي تاكيد كرد: فعاليت در شرايط تحريم و فشار ملت ما را آبديده كرد و اكنون اغلب قطعات مورد نياز در كشور ما ساخته مي شود و اين بايد تداوم داشته باشد را كه در نهايت اين امر باعث شكوفايي كشور و اشتغال جوانان ما مي شود.

امام جمعه اهواز ضمن دعوت از مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال تاكيد كرد: مردم بايد با حضور در اين راهپيمايي كه چشم جهان به دنبال آن است نظام و انقلاب خود را ياري كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|21|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن