تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضايي:طرحهاي ورزشي در مدارس يزد اجرا مي‌شود/ جذب متخصصان ورزش به مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رضايي:طرحهاي ورزشي در مدارس يزد اجرا مي‌شود/ جذب متخصصان ورزش به مدارس
طرحهاي ورزشي در مدارس يزد اجرا مي‌شود/ جذب متخصصان ورزش به مدارس
يزد - خبرگزاري مهر: رئيس اداره تربيت بدني آموزش و پرورش استان يزد گفت: طرح هاي ورزشي وزارت آموزش و پرورش در مدارس استان با قوت پيگيري و اجرا مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسين رضايي پيش از ظهر پنج شنبه در نشستي خبري اظهار داشت: معاونت تربيت بدني در آموزش و پرورش علاوه بر توسعه فضاهاي ورزشي، ماموريت اجراي طرح هاي وزارت آموزش و پرورش و جذب مربيان متخصص ورزش به مدارس را نيز بر عهده دارد.

وي افزود: ده ها پروژه ورزشي شامل سالن، استخر و چمن مصنوعي و طبيعي يا در مدارس يا در جوار مدارس استان يزد در دست احداث است و تعدادي از آنها طي ايام دهه فجر و تا پايان سال جاري مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

سرانه فضاهاي ورزشي دانش آموزي در يزد 28 سانتي متر مربع

رضايي با اشاره به توسعه قابل توجه فضاهاي ورزشي براي دانش آموزان اظهار داشت: سرانه فضاي ورزشي دانش آموزان يزد از 10 سانتيمتر به 28 سانتيمتر رسيده است.

وي همچنين از اجراي طرح هاي سباح، طناورز و ژيمناست در مدارس استان خبر داد و افزود: طرح سباح بيش از ساير طرح ها موفق بوده است به نحوي كه 95 درصد از جمعيت 16هزار و 500 نفري دانش ‌آموزان سوم ابتدايي در طرح سباح شركت كردند و 50 درصد آنها به درجاتي كه مدنظر آموزش و پرورش بود، رسيده‌ اند.

جذب 227 مربي متخصص ورزش به مدارس استان يزد

وي همچنين با اشاره به تامين نيروهاي متخصص در امر ورزش عنوان كرد: در تمام مدارس ابتدايي معلم متخصص ورزش مشغول اجراي طرح‌هاي وزارت آموزش و پرورش هستند و در سال جاري نيز 227 مربي متخصص ورزش شامل 100 مرد و 127 زن به استخدام آموزش و پرورش درآمده ‌اند.

مسئول تربيت بدني سپاه الغدير استان يزد نيز در اين نشست اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 57 سوله ورزشي ويژه بسيج در سطح استان يزد در دست احداث است.

57 سوله و 13 سالن 1200 نفره توسط سپاه در يزد احداث مي شود

مهدي ميرجليلي افزود: همچنين 13 سالن هزار و 200 نفره 9 دي در شهرستان ‌هاي استان يزد ويژه فعاليت ‌هاي ورزشي بسيج در حال ساخت است.

ميرجليلي همچنين با بيان اينكه امروز ورزش استان يزد با كمبود مربي در بسياري از رشته‌ هاي ورزشي مواجه است، افزود: اگر تدبيري شود تا در شهرستان‌ ها كلاس ‌هاي آموزشي مربيگري برگزار شود، شاهد توسعه بيش از پيش ورزش در استان يزد خواهيم بود.

لزوم سرمايه گذاري بر ورزش هاي توصيه شده از سوي اسلام

وي با تاكيد بر اينكه براي ورزش‌هاي توصيه شده اسلام بايد به درستي هزينه شود، عنوان كرد: يزد ظرفيت ورزش ‌هايي نظير تيراندازي، شنا، سواركاري و ... را دارد و اين ورزش‌ها در يزد نتايج بسيار خوبي به دنبال خواهد داشت اما بايد سرمايه‌ گذاري در اين زمينه به درستي انجام شود.

ميرجليلي يادآور شد: سپاه الغدير استان يزد در حال حاضر در رشته‌هاي تكواندو و شنا در حال استعداديابي است و در صورت اجراي اين طرح در همه رشته‌هاي ورزشي به طور قطع به موفقيت ‌هاي چشمگيري دست خواهيم يافت.

وي همچنين با اشاره به موفقيت‌هاي كسب شده در ورزش بانوان بسيج و سپاه عنوان كرد: خواهران بسيجي و سپاهي در هفت رشته ورزشي در سطح كشور خوش درخشيده‌ اند.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن