تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816292674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان همدان خبر داد: بهره برداري از 27 پروژه بهسازي روستا در استان در دهه فجر 90


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان همدان خبر داد: بهره برداري از 27 پروژه بهسازي روستا در استان در دهه فجر 90
در دهه فجر سال 90 تعداد 27 پروژه بهسازي روستا در سطح استان با اعتباري بالغ بر 64 ميليارد ريال توسط دولتمردان به بهره برداري رسيد.


همدان- ايلنا: رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان همدان گفت: در دهه فجر سال 90 تعداد 27 پروژه بهسازي روستا در سطح استان با اعتباري بالغ بر 64 ميليارد ريال توسط دولتمردان به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايلنا از همدان، ظفري در نشست خبري افزود: طرح جامع بهسازي روستايي از سال 84 جهت مقاوم سازي مسكن روستايي آغاز شده است.

وي با تاكيد براينكه طرح بهسازي روستاها موجب شده كه نرخ اميد به زندگي در روستاها افزايش بيابد، خاطرنشان كرد: در روستاهاي بالاي 20 خانوار طرح هادي تهيه و در روستاهاي زير 20 خانوار استان كه 127 روستا را دربرمي گيرد داراي طرح تهيه محدوده هستند و به عبارتي تمامي روستاهاي استان داراي تهيه طرح هادي يا داراي تعيين محدوده هستند.

ظفري بيان داشت: سهميه مسكن مهر در شهرهاي زير 25 هزار جمعيت طي سال 89 و 90 بالغ بر 5 هزار و 607 فقره بود كه تاكنون بيش از 5 هزار و 907 فقره متقاضي موفق به عقد قرارداد با سيستم بانكي شده اند.

وي ادامه داد: بيش از 94 هزار واحد مسكوني فرسوده در سطح روستاهاي استان شناسايي شده اند كه تسهيلات 81 هزار واحد مسكوني فرسوده ابلاغ شده است.

ظفري با بيان اينكه بنابرتاكيدات رهبر انقلاب و پيشنهاد دولت به مجلس سالانه بهسازي 200 هزار واحد مسكوني روستايي در سطح كشور در دستور كار دولت قرار گرفت، افزود: شروع عملياتي آين برنامه در سطح كشور از سال 85 بود كه استان همدان بالغ بر 81 هزار و 43 فقره سهميه را به خود اختصاص داده است.

وي با اشاره به اينكه اين تعداد با اعتبار 6 هزار و 200 ميليارد ريال تعريف شده است، تصريح كرد: بيش از 68 هزار متقاضي موفق به اخذ قرارداد با سيستم بانكي شده اند.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان در ادامه گفت: از تعداد 68 هزار متقاضي بالغ بر 58 هزار متقاضي واحد مسكوني موفق به كسب پروانه كار شده اند.

ظفري افزود: از سهميه اي كه طي چند سال گذشته به استان اختصاص يافته است بيش از 86 درصد منجر به عقد قرارداد با سيستم بانكي و بيش از 70 درصد از سهميه كه عقد قرار داد شده مورد استفاده مردم روستايي استان قرار داده شده است.

وي تصريح كرد: از سهميه اي كه در اختيار استان همدان قرار گرفته 14 درصد تحت بيش از 11 هزار واحد در حال ساخت به عنوان كار در جريان در حال حاضر وجود دارد.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان گفت: حدود بيش از 13 هزار واحد از سهميه عنوان شده در شرف تشكيل پرونده و معرفي به سيستم بانكي و انجام كارهاي اداري هستند.

ظفري افزود: به ازاي 57 هزار واحد مسكوني روستايي بالغ بر 4 هزار و 200 ميليارد ريال تسهيلات مسكن روستايي به صورت صد درصد هزينه گرفته شده است.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان گفت: طرح هادي 401 روستا در استان به عنوان يكي از پروژه هاي بنياد مسكن آغاز شده كه فاز يك 214 روستاي استان به اتمام رسيده و 174 روستا به عناون روستاهاي نيمه تمام در دستور كار بنياد مسكن قرار دارد.

پايان پيام

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن