تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام رهبرانقلاب به آمريكا درخصوص سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: پيام رهبرانقلاب به آمريكا درخصوص سوريه
حجت‌الاسلام مهدي طائب، چهارشنبه شب در يادواره شهداي روحاني منطقه كاشان در سالن شهداي بسيج سپاه اين شهرستان با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري اظهار داشت: مقام معظم رهبري در اين سخنراني با كمال درايت زير پاي اوباما را چنان خالي كرد كه افتادنش همراه با خرابي او در جهان باشد.

به گزارش فارس وي افزود: عكس‌‌العمل مقام معظم رهبري در رابطه با اتهام دخالت ايران در بحرين نيز چنان هوشمندانه بود كه به لحاظ رواني دشمن را گيج و مبهوت كرد.

فرمانده قرارگاه عمار اضافه كرد: مقام معظم رهبري در رابطه با ادعاي دخالت ايران در بحرين بعد از مكث كوتاهي در يك اقدام روان‌شناسانه با استفاده از واژه جزيره براي كشور بحرين موجب شد دشمن تحقير شود.

طائب در ادامه به حمايت آشكار مقام معظم رهبري از كشورهايي كه مقابل اسرائيل بايستند نيز اشاره كرد و گفت: اين پيام مقام معظم رهبري به آمريكا فهمانيد كه بايد پاي خود را از سوريه كنار بكشد.

وي در ادامه ساختن و تخريب كردن را نيازمند صرف انرژي دانست و گفت: همانگونه كه ساختن نياز به انرژي دارد، تخريب نيز نيازمند صرف انرژي است اما تخريب بدون مهندسي ضايعه‌بار است.

وي تأكيد كرد: امروز نيز اگر تصميم گرفته شود، طي يك ماه آمريكا را از اقيانوس هند بيرون كنند اين اتفاق مي‌افتد كه البته براي تحقق آن نيز نيازمند مهندسي صحيح هستيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به جايگاه كنوني جمهوري اسلامي در جهان پرداخت و گفت: با وجود شرايط كنوني منطقه اما زماني كه مي‌بينيم يكي از شاهزادگان كويتي اعلام مي‌كند كويت نيز استان سي و پنجم ايران است چون در كويت هيچ تصميمي بدون موافقت ايران انجام نمي‌شود به اقتدار جمهوري اسلامي بيشتر پي مي‌بريم.

طائب، تحريم‌هاي نفتي اروپا را موجب سختي زندگي مستضعفان اروپا دانست و عنوان كرد: با اين شرايط كه 18 درصد انرژي اروپا از ايران بوده و جايگزين هم ندارد قطع 18 درصد نفت ايران به اروپا چراغ زندگي مستضعفان اين كشورها را خاموش مي‌كند.

به گفته وي، قطع نفت ايران اگر از سوي ايران باشد در بين مردم اين كشورها آثار منفي براي جمهوري اسلامي دارد اما اگر از سوي غرب باشد اين آثار منفي متوجه دولت‌هاي اين كشورها بوده و جنبش‌هاي وال‌استريت را در اروپا گسترش مي‌دهد.

فرمانده قرارگاه عمار در ادامه انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي را در چنين برهه‌اي از زمان مهم و حساس خواند و گفت: براي حضور در پاي صندوق‌هاي رأي دعواهاي جناحي تأثيرگذار نيست.

طائب اضافه كرد: اتفاقاتي كه در دنيا مي‌افتد مي‌تواند موتور محركي براي حضور پاي صندوق‌هاي رأي باشد.

وي مجلس نهم را مجلسي پركار دانست و گفت: نوع قوانين بايد عوض شود چون با دنيايي روبه‌رو هستيم كه همه چيز آن عوض شده و قوانين سابق ديگر جوابگو نيست.

وي با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبري مبني بر نيت خدايي داشتن نماينده‌اي كه براي چهار سال به مجلس مي‌رود بيان كرد: فردي كه به مجلس برود و به فكر جيب، آبرو، قبيله و عشيره‌اش باشد شايسته نمايندگي ملت نيست.

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن