تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814257019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شفقت:فرهنگ عفاف و حجاب بايد در جامعه نهادينه شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شفقت:فرهنگ عفاف و حجاب بايد در جامعه نهادينه شود
فرهنگ عفاف و حجاب بايد در جامعه نهادينه شود
بجنورد- خبرگزاري مهر: استاندار خراسان شمالي گفت: رعايت عفاف و حجاب و حفظ ارزشهاي اسلامي اختصاص به كاركنان دولت ندارد و بايد در جامعه نهادينه شود.

به گزارش خبرنگارمهر، ابوطالب شفقت چهارشنبه شب درنشست رابطين و بازرسين عفاف و حجاب و مشاورين امور بانوان دستگاه هاي اجرايي استان گفت: همه افراد جامعه در برابر ارزشهاي اسلامي كه ثمره خون شهداي اسلام وانقلاب اسلامي است مسئولند.

وي افزود: انقلاب اسلامي ثمره خون پاك شهدا و تلاش پدران ما و در راس همه آنها تلاش و رهبري هاي خردمندانه بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام ( ره) است و لذا بايد در حفظ اين ارزشها بكوشيم .

نماينده عالي دولت درخراسان شمالي در ادامه گفت: امروز در دستگاههاي اجرايي استان مشكلي به نام حجاب وجود ندارد و لذا بايد فرهنگ حجاب به سمت و سوي بازار، دانشگاهها و مجامع عمومي گسترش يابد.

وي ياد آور شد: شاخص هاي ارزيابي رشد حجاب و عفاف در جامعه بايد مشخص و زيرساخت هاي آن فراهم شود.

استاندارخراسان شمالي با انتقاد از ورود لباسهاي نامناسب به بازار وارائه آن به جوانان، آن را مغاير ترويج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و افزود: دستگاههاي متولي بايد با عرضه كنندگان البسه نامناسب برخورد كنند.

شفقت با ابراز رضايت از وضعيت حجاب در خراسان شمالي گفت: وضعيت نسبي حجاب در اين استان نسبت به ساير استانهاي كشور رضايت بخش است اما تا رسيدن به نقطه مطلوب فاصله داريم و براي توسعه اين فرهنگ نيازمند تلاش و توجه جدي دستگاههاي فرهنگي هستيم.

وي رويكرد ملت ايران به ارزشهاي ديني را الگويي براي ساير مسلمانان دانست و اظهارداشت: امروز ملت ايران الهام بخش مظلومان جهان است و مي طلبد تا با تاسي به ارزشهاي والاي اسلامي شان و جايگاه خود را بشناسيم و به ارزشهاي ديني پايبند باشيم.

در اين جلسه مديركل سياسي امنيتي استانداري خراسان شمالي، مديركل تبليغات اسلامي، مشاور استاندار در اموربانوان و نمايندگان آموزش و پرورش، اداره كل امور اجتماعي استانداري و سربازرسين عفاف و حجاب به اظهار نظر و ارائه گزارش پرداختند.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن