تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816170150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت دهه فجر/برگزاري يادواره شهداي كارگر/ كارگران نمونه كردستاني تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مناسبت دهه فجر/برگزاري يادواره شهداي كارگر/ كارگران نمونه كردستاني تجليل شدند
برگزاري يادواره شهداي كارگر/ كارگران نمونه كردستاني تجليل شدند
سنندج - خبرگزاري مهر: مراسم يادواره شهداي كارگر استان كردستان و جشنواره امتنان از كارگران نمونه واحدهاي كارگري و تعاوني هاي برتر اين استان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين مراسم با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي كردستان، خانواده هاي شهدا و جمعي از كارگران و خانواده هاي آنان در شهرستان سنندج برگزارشد.

معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان در مراسم يادواره شهداي كارگر استان كردستان گفت: سرافرازي، اقتدار، پيشرفت و توسعه امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مرهون خون مطهر شهدا است و همه ما مديون شهدا هستيم و بايد ادامه ‎دهنده راه آنان باشيم.

ايرج حسن زاده اظهار داشت: هرآنچه امروز داريم به بركت خون شهدا است، پس نبايد به هيچ عنوان وصايا و آرمان هاي آن عزيزان سفر كرده را به دست فراموشي بسپاريم.

وي افزود: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و دشمن امروز در عرصه جنگ نرم تلاش مي كند بين مردم با رهبري و نظام فاصله ايجاد كند كه با بصيرت مردم قطعا راه به جايي نمي برد.

حسن زاده به جايگاه كارگران در جامعه اسلامي ايران اشاره كرد و ادامه داد: كارگران در تمام عرصه ها در كنار ساير اقشار جامعه با ايثارگري هاي خود در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند يك وجب از خاك كشور به دست دشمن بيفتد و در زمان حاضر نيز با جهاد و همت مضاعف خود در راه آباداني و توسعه كشور گام بر مي دارند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات، مهم‎ترين محور را در اين حوزه از سياست، اخلاق عنوان كرد و اظهار داشت: اگر كسي خود را در محضر حضرت حق قرار دهد، از هر چيزي كه مخالف خواست الهي باشد پرهيز مي ‎كند.

كارگران از ارزشمندترين قشرهاي راه انقلاب هستند

مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان كردستان نيز در اين مراسم طي سخناني، كارگران را جزو ارزشمندترين قشرهاي راه انقلاب عنوان كرد و گفت: كارگران به عنوان زحمتكش ترين افراد در جامعه در راه پيروزي انقلاب اسلامي و همسو شدن با اهداف اين انقلاب نقش سازنده اي را داشتند.

رامين اسدي افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي كه در سايه همدلي اقشار مختلف مردم از جمله جامعه كارگري و رهبري شجاعانه و حكيمانه امام راحل (ره) اتفاق افتاد، ايران اسلامي توانست جايگاه واقعي خود را در سطح منطقه به دست آورد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود استقلال و شكوفايي اقتصادي و دست‌ يابي به اهداف جهاد اقتصادي ايران اسلامي را مستلزم تلاش همه ‌جانبه و همت مضاعف تمامي اقشار جامعه به ويژه كارگران عنوان كرد.

مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كردستان همچنين به انتخابات اسفند ماه سال جاري به عنوان مسئله روز كشور ياد كرد و اظهار داشت: در آستانه برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ميان دوره اي خبرگان رهبري، دشمن تمام تلاش و همت خود را به كار گرفته تا مردم ايران را از شركت دراين انتخابات دلسرد كند.

اسدي ادامه داد: همه ملت ايران اسلامي بايد متحد و يكدل خود را براي حضور گسترده در انتخابات پيش رو آماده كنند تا دشمن نتواند كوچكترين آسيبي به انقلاب و نظام وارد كند.

امنيت جامعه امروز مرهون ايثارگري شهداي كارگر و ديگر شهدا است

معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي استان كردستان در ادامه مراسم يادواره شهداي كارگر استان گفت: امنيت امروز جامعه بي شك مرهون فداكاري ها و ايثارگري هاي كارگران شهيد و تمامي شهيدان انقلاب اسلامي است.

ابراهيم كاظمي نژاد افزود: شهداي كارگر در درجه اول، سلوك الهي را كه "كار" بود به بهترين وجه انجام دادند و در سنگر توليد ايستادگي كردند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: همه ملت ايران بايد سعي كنند همواره در تمام امور، شهيدان، راه و سيرت آنان را الگو و اسوه خود قرار دهند.

شهدا در راه اسلام، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كردستان نيز در اين مراسم بيان كرد: شهدا در راه اسلام و دفاع از حريم ولايت، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و از ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دفاع كردند.

محمد سليماني افزود: شهداي كارگر نيز در كنار ديگر رزمندگان، به بزرگ ترين عبادت الهي كه جهاد است لبيك گفته و از همه تعلقات مادي و معنوي چشم پوشيده و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به ميدان مبارزه با كفر و ستم رفتد.

وي اظهار داشت: براي تحقق اهداف انقلاب و زنده نگهداشتن ارزش هاي آن و راه شهدا بايد جوانان را با آرمان هاي انقلاب و فرهنگ جهاد و شهادت بيش از پيش آشنا كرد.

در پايان مراسم از خانواده شهداي كارگر، يوسف مرادي، امين حسيني و احمد فكوريان و همچنين يدالله خليلي به عنوان كارگر مبتكر و نمونه شركت نساجي شاهين تريكو سنندج تجليل تقدير شد.

همچنين از شركت هاي خورشيد زريوار، شركت آتيلا ارتوپد، شركت پنجره آريا، شركت لبنيات پاك آرا سنندج و شركت سيمان به عنوان واحدهاي كارگري نمونه، مديران عامل شركت تعاوني 2000 كشتارگاه صنعتي بالداران زاگرس سنندج و شركت تعاوني 1368 لبن دوش غرب به عنوان مدير و تعاوني برتر تجليل شد.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 553]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن