تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817066274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفوف را فشرده‌تر كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: صفوف را فشرده‌تر كنيم
بسم‌الله الرحمن الرحيم
هر چند درك اين واقعيت كه انقلاب اسلامي ايران سرآغاز تحولي كم سابقه و عظيم در تفكر سياسي و بيداري ملت‌ها بود و هنوز اين تحول مراحل مهم ديگري در پيش دارد بسيار آسان است، ولي تبليغات دشمنان اين انقلاب نيز با حجم عظيمي كه داشته و دارد توانسته موانعي بر سر راه اين تحول ايجاد كند و صحنه را به عرصه روياروئي جنود رحماني با اولياء شيطاني تبديل نمايد. اين، همان واقعيتي است كه امام خميني در اولين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي (22 بهمن 1358) با روشن‌ترين عبارات و عميق‌ترين محتوا بيان كردند و فرمودند:
"در چنين روز فرخنده اي، حق بر باطل و جنود رحماني بر اولياء شيطان و حزب‌الله بر طاغوت و طاغوتيان غلبه نمود و حكومت عدل اسلامي مستقر گرديد و دست انتقام حق از آستين ملت رزمنده ايران بيرون آمد و نصرت اعجازآميز اسلام بر كفر تحقق يافت. در چنين روز مسعودي، همبستگي قشرهاي ملت دلير روزافزون و ارتش و ساير قواي انتظامي وفاداري خود را به اسلام و ايران نشان دادند و ميهن خود را از شر طاغوت‌هاي زمان كه در رأس آنان دولت آمريكاست رهائي بخشيدند" (صحيفه امام جلد 12 صفحه 146)
از پيام امام، سه نكته مهم را همواره بايد آويزه گوش قرار دهيم تا بتوانيم از نعمت بزرگ انقلاب اسلامي، كه امروز با الهام بخشي به ملت‌هاي منطقه موجب سقوط پياپي طاغوت‌ها گرديده، حفاظت كنيم.
نكته اول اينست كه غلبه حق بر باطل، در عين حال كه به اراده الهي وابسته است اما از آستين ملت‌ها بيرون مي‌آيد. اين، بدان معناست كه حضور مردم در صحنه زمينه را براي تحقق وعده الهي فراهم مي‌كند و تا مردم در صحنه حضور دارند، ياري خدا نيز استمرار خواهد يافت.
نكته دوم اينست كه اين پيروزي در سايه همبستگي قشرهاي مختلف ملت، حاصل شده است. كارگر و كارمند و كاسب و ارتشي و نيروهاي انتظامي و روحاني و دانشگاهي از پير و جوان و زن و مرد در كنار همديگر به صحنه آمدند و با اين همبستگي بود كه توانستند بر طاغوت غلبه كنند و انقلاب اسلامي را به پيروزي برسانند.
و سوم آنكه پيروزي ملت ايران كه علاوه بر شكست طاغوت داخلي منجر به شكست طاغوت‌هاي خارجي مداخله گر نيز شد، براي تداوم نيز نياز به همبستگي دارد. آنچه علت پيدايش يك پديده است براي ادامه آن پديده نيز مورد نياز است و انقلاب اسلامي به دليل آنكه منافع نامشروع قدرت‌هاي سلطه گر و طاغوتي جهان را به خطر انداخت و موجب بيداري ملت‌ها و خيزش آنها عليه طاغوت‌ها شد، براي استمرار، حتي بيش از اصل پديد آمدن، به عامل همبستگي نياز دارد.
از اين سه نكته مهم، آنچه امروز بيش از هر چيز مورد نياز است نكته سوم است كه دوام و بقاء انقلاب و نظام حكومتي بر آمده از آن را نيازمند همبستگي اقشار مردم با همديگر مي‌داند. دشمنان انقلاب نيز برروي همين موضوع متمركز شده و در طول 33 سال گذشته همواره همبستگي ملت ايران را هدف تهاجم بي‌رحمانه خود قرار داده‌اند و همچنان آن را زير ضربات خود دارند.
واقعيت قابل تأملي كه اكنون كاملاً ملموس است و به دشمن در ضربه زدن به انقلاب كمك مي‌كند اينست كه تهاجم براي ايجاد تفرقه در ميان اقشار مردم و بدبين كردن آنها به همديگر علاوه بر بيرون، از درون نيز وجود دارد. از بيگانگان انتظاري جز اين نيست كه همواره همبستگي ملت انقلابي ايران را هدف قرار دهند ولي اين حمله نبايد در داخل نيز تدارك ديده شود و عده‌اي براي اثبات خود به نفي ديگران متوسل شوند.
امروز، دشمنان انقلاب اسلامي به دليل شكست‌هائي كه در كشورهاي عربي تحمل كرده و مهره‌هاي خود را يكي پس از ديگري از دست مي‌دهند، از انقلاب ملت ايران و از نظام جمهوري اسلامي بشدت خشمگين هستند و درصدد برآمده‌اند هر طور شده انتقام شكست‌هاي خود را بگيرند. موضوعاتي از قبيل انرژي هسته‌اي و حقوق بشر، بهانه‌هائي بيش نيستند، آنچه دشمنان را از ما عصباني كرده نفوذي است كه انقلاب اسلامي در قلب ملت‌ها نموده و سلطه گران را سنگر به سنگر وادار به عقب نشيني مي‌كند. آنها هر سنگري را كه از دست مي‌دهند يك حمله انتقامي عليه ما تدارك مي‌بينند و ما قطعاً مي‌توانيم تمام حملات آنها را با شكست مواجه كنيم البته مشروط به اينكه خودمان دچار تفرقه و درگيري‌هاي داخلي نباشيم.
ملت ايران، براي تأسيس "نظام جمهوري اسلامي" بهترين عزيزان خود را فدا كرده و با ايثارگري‌هاي كم نظير و صبر و تحمل رنج‌هاي بسيار در صحنه‌هاي جنگ و تحريم‌ها و انواع توطئه‌ها، توانسته اين انقلاب و نظام برآمده از آن را حفاظت كند و به بالندگي برساند. كمترين ترديدي وجود ندارد كه اين ملت بهيچوجه از اين نظام و آرمان‌هاي اين انقلاب دست برنخواهد داشت و در هر شرايطي آن را حفظ خواهد كرد. آيا سزاوار است چنين ملتي علاوه بر ضربات دشمنان خارجي، متحمل ضرباتي نيز از داخل شود كه يا توسط دوستان نادان وارد مي‌شود و يا كساني كه در لباس دوست ظاهر شده‌اند ولي بدخواهاني هستند كه اهداف شوم خود را اينگونه دنبال مي‌كنند؟!
اكنون كه در سي و چهارمين دهه فجر انقلاب اسلامي قرار داريم، همه بايد تمام توان خود را براي جذب حداكثري آحاد مردم بكار بگيريم و با تحكيم همبستگي و فشرده كردن صفوف، دشمنان را در كليه عرصه‌ها و جبهه‌ها مأيوس كنيم. وحدت ما مي‌تواند تهديدها را به فرصت‌ها تبديل كند، دشمن را از تحريم‌ها پشيمان نمايد و ملت‌هاي منطقه را نيز در عزمي كه براي ساقط كردن طاغوت‌ها دارند راسخ‌تر كند. حضور يكپارچه در راه پيمائي يوم‌الله 22 بهمن، كه امسال با ميلاد پيامبر گرامي اسلام و امام جعفر صادق عليهما السلام مقارن شده است، مي‌تواند اين اهداف والا را تحقق بخشد.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن