تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819776547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارشناس اقتصادي: بايد نگرش سنتي بازاريابي را به نگرش نوين تغيير داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كارشناس اقتصادي: بايد نگرش سنتي بازاريابي را به نگرش نوين تغيير داد


خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه
سرويس: استان‌ها

كارشناس مسايل اقتصادي معتقد است: ارائه محصول مناسب، توزيع مناسب و ترويج و تبليغ مناسب براي آگاهي دادن به مشتري از مهمترين اصول بازيابي موثر و مفيد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه كرمانشاه، "سيامك آزادي"، كارشناس مسايل اقتصادي در همايش آموزش تخصصي صنوف و توانمندسازي آنها كه در سالن جلسات اتاق بازرگاني برگزار شد، به ارائه راه‌كارهاي عملي بازاريابي، شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب پرداخت و گفت: بايد براي جلب رضايت مشتري و كسب سود بيشتر نگرش سنتي بازاريابي را به نگرش نوين تغيير داد.

وي اظهار داشت: توجه به شرايط مشتري و درخواست او و آموختن نحوه برخورد صحيح با خريدار براي افزايش دفعات فروش موضوعي است كه بايد بيشتر مورد توجه بازاريان قرار گيرد.

آزادي بر لزوم مديريت داد و ستد و برنامه ريزي مناسب براي بازاريابي تاكيد كرد و ادامه داد: مشتري شناسي و استفاده از ابزارهاي تبليغاتي براي جذب مشتري به مدت طولاني تر از ديگر نكاتي است كه بايد به آن توجه كرد.

اين استاد دانشگاه، ترغيب و تشويق مشتريان فعلي، جذب و جلب خريداران و مشتريان رقبا، جذب مشتريان و مصرف كنندگان جديد و ايجاد زمينه وفاداري در خريداران فعلي را از اهداف توسه بازاريابي نوين برشمرد.

آزادي خاطرنشان كرد: بايد با ارتباط صحيح و توسعه همكاري با رقبا، سهم خود را در بازارهاي خارجي افزايش دهيم و در جهت توسعه صادارت گام برداريم.

"محمد حسن امجديان" از كارشناسان بانكي نيز بانكداري بين المللي را وسيله ارتباط با بازارهاي جهاني دانست كه بوسيله آن مي‌توان از مزيتهاي نسبي ساير كشورها استفاده كرد.

وي ادامه داد: بانكها عمدتا به دو دسته داخلي و بين المللي تقسيم مي‌شوند. در بانكهاي داخلي از ارز ملي و در بانك‌هاي خارجي از پولي غير از پول ملي استفاده مي‌شود.

امجديان يادآور شد: لازم است بازرگانان و فروشندگان كشور براي توسعه صادرات خود برنامه ريزي كنند تا بتوانيم بيش از پيش با تحريم‌ها مقابله كنيم.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن