تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821310845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازيكنان شاهين اعتماد به نفس ندارند مديرروستا: اولتيماتومي نگرفته‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: بازيكنان شاهين اعتماد به نفس ندارند مديرروستا: اولتيماتومي نگرفته‌ام
ايران ورزشي- شاهين برخلاف آنكه همه مي‌گويند، از ديد سرمربي‌اش شرايط بحراني آنچناني ندارد و معتقد است با قدري اعتماد به نفس از سوي بازيكنان مي‌تواند بهترين نتيجه را با تيم بگيرد: «خوشبختانه شرايط تيم از نظر تاكتيكي و انسجامي خوب است ولي به نظر مي‌رسد اعتماد به نفس بازيكنان در ضربات آخر كم است؛ مشكلي كه باعث شده موقعيت‌هاي زيادي را در هر مسابقه از دست بدهيم.
به هر حال بايد اين مشكل از يك جايي حل شود و طلسم گل نزدن‌هاي ما بشكند. اميدوارم ديدار مقابل شاهين پايان مشكل گلزني بازيكنان شهرداري باشد و ما بتوانيم در كنار بازي‌هاي خوب، سه امتياز را هم به دست بياوريم.»
سرمربي شهرداري در پاسخ به اين سوال كه آيا مشكل اعتماد به نفس بازيكنان تيمش تازه ايجاد شده يا از ابتداي فصل وجود داشته است، مي‌گويد: «اين مشكل قبلا هم وجود داشت ولي نكته اينجاست كه تيم ما الان بهتر بازي مي‌كند و فرصت‌هاي زيادي در هر مسابقه به دست مي‌آورد. بايد با تمرين بيشتر و صحبت با بازيكنان اعتماد به نفس آنها را بيشتر كنيم.»
مدير روستا در خصوص اينكه براي بازيكناني كه فرصت‌ها را از دست مي‌دهند جريمه يا تنبيهي در نظر گرفته است يا نه، توضيح مي‌دهد: «به هيچ عنوان بازيكنان را تنبيه و سرزنش نمي‌كنيم. ما اصلا فشار روحي به بازيكنان و مهاجمان نمي‌آوريم بلكه با تمرين بيشتر در صدد حل اين مشكل هستيم.
وي با اشاره به تيم شاهين مي‌گويد: «شاهين همانند ساير تيم‌هاي جنوب كشور خوب فوتبال بازي مي‌كند هر چند در اين مسابقه ميهمان هستيم اما خيالمان راحت است كه مي‌توانيم مقابل اين تيم هم خوب ظاهر شويم البته به مشكلات مربيان اين تيم هيچ كاري نداريم و از بازيكنانم خواسته‌ام به آن حتي فكر هم نكنند. ما بايد فقط روي برنامه‌هاي خودمان تمركز كنيم، نه مشكلات شاهين.»
البته سرمربي تيم شهرداري جايگاه تيمش در جدول را خطرناك مي‌داند: «قبول دارم جاي ما در جدول خطرناك است اما بايد چند بازي گذشته بايد را با پيروزي تمام مي‌كرديم. اگر آن امتيازات را جمع كرده بوديم، الان در ميانه‌هاي جدول بوديم نه، در انتهاي آن.» مدير روستا در پايان با رد هرگونه اولتيماتوم از طرف مسوولان باشگاه مي‌گويد: «هيچ صحبتي با من در اين خصوص نشده و اولتيماتومي نگرفته ام. خوشبختانه همه مسوولان باشگاه و مردم آذربايجان از عملكرد شهرداري راضي هستند اما بايد در نتيجه گيري بهتر باشيم كه سعي مي‌كنيم از اين بازي آن را برطرف كنيم.»

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن