تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816529520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روستاهاي تحت تاثير برف و كولاك مازندران برقدار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: روستاهاي تحت تاثير برف و كولاك مازندران برقدار شدند
مديرعامل شركت توزيع برق استان مازندران گفت: با تلاش شركت توزيع برق مازندران و تجهيز امكانات لازم، تمام روستاهاي حوزه اين شركت كه بر اثر بارش برف و كولاك شديد بي‌برق شده بودند عصر روز گذشته برقدار شدند.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق استان مازندران، منوچهر جعفري با تشكر از همكاري و سعه صدر مشتركان حوزه توزيع برق مازندران بيان داشت: با توجه به شرايط نامساعد جوي و وزش باد شديد، برخي از فيدرهاي 20 كيلوولت كه عمدتا" در مناطق خارج از شهر و جنگلي عبور مي‌كردند قطع شد كه با تلاش همكاران خاموشي‌هاي روز پنج شنبه رفع و تمام مشتركان برقدار شدند.

وي تصريح كرد: همزمان با تداوم اين وضعيت و كاهش دما از بعدازظهر پنج شنبه برف و كولاك شديد مناطق كوهستاني و صعب العبور كياسر، هزار جريب بهشهر و نكا را دربر گرفت كه برابر اعلام هواشناسي استان سرعت باد 90 كيلومتر بر ساعت و ارتفاع برف 175 سانتي متر اعلام شده بود كه سبب شد فيدرهاي عبوري كه عمدتا" از مناطق جنگلي عبور مي‌كردند به ‌دليل برخورد شاخ و برگ درختان اتصالي كرده و برق برخي از روستاها قطع شد.

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران خاطرنشان كرد: پس از وقوع طوفان، همكاران ايثارگر و زحمتكش امورهاي توزيع با تلاش جهادگونه توانستند عيوب برخي از فيدرهاي محدوده آسيب ديده را برطرف و مناطق بي‌برق را برقدار كنند ولي به علت مسدود شدن راه‌هاي ارتباطي قسمتي از فيدرهاي گرماب، پشتكوه، زيارتكلا و تمام فيدرهاي بيشه بنه بي‌برق شدند.

جعفري گفت: پس از وقوع طوفان نسبت به تشكيل كميته مديريت بحران و ارائه راهكارهاي عملياتي و هماهنگي با فرمانداران مناطق و... و اعلام شرايط ويژه به امورهاي آسيب ديده ناشي از طوفان و سازماندهي اكيپ‌هاي عملياتي و اجرايي و استفاده از ظرفيت پيمانكاران ابتدا اقدام به برقدار كردن محور اصلي خطوط و مراكز خدمات رسان نظير پمپ بنزين‌ها، نانوايي‌ها... و سپس اكيپ‌هاي اجرايي به كل مناطق اعزام و نسبت به برقدار كردن تمام مناطقي كه امكان راه دسترسي وجود داشت اقدام و در مناطقي كه راه دسترسي وجود نداشت حضور داشتند تا راه‌هاي مسدود شده بازگشايي و نسب به برقدار كردن تمام مناطق حتي روستاهاي كوهستاني و صعب‌العبور كه فاقد سكنه بودند اقدام كنند.

* حضور نمايندگان خبرگزاري‌هاي فارس، مهر و ايرنا در مناطق صعب‌العبور

وي حضور نمايندگان خبرگزاري‌هاي مهر، فارس و جمهوري اسلامي در مناطق صعب العبور و كوهستاني استان را ستود و تصريح كرد: به محض اعلام هواشناسي مبني بر شرايط نامساعد جوي اطلاع رساني قبل و بعد از شرايط اضطراري و حضور تلاشگران اين شركت در مناطق مختلف و انجام ميزان كارها از طريق رسانه‌ها و وسايل ارتباط جمعي به اطلاع هم استاني‌هاي گرامي رسيد.

به گزارش فارس، در برف و كولاك اخير، برق 117 روستاي بخش كياسر (مناطق پشتكوه و گرماب) هزار جريب و بيشه بنه نكا، بهشهر و گلوگاه قطع شده بود كه با تلاش بيش از 20 اكيپ اجرايي و همكاري صميمانه و قابل تحسين همكاران پيمانكار در فاصله كمتر از 72 ساعت وصل و مشكل مشتركان برطرف شد./ر

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن