تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غلام پيرواني: با خاطره‌اي شيرين از مقاومت جدا مي‌شوم صحبتم با هدايتي را نمي‌گويم!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: غلام پيرواني: با خاطره‌اي شيرين از مقاومت جدا مي‌شوم صحبتم با "هدايتي" را نمي‌گويم!


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال مقاومت شهيد سپاسي شيراز گفت: به اميد خدا با خاطرات شيرين از تيم مقاومت جدا مي‌شوم.

غلامحسين پيرواني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره موفقيت تيمش در ديدار مقابل پرسپوليس اظهار كرد: زماني كه استقلال را شكست داديم به غير از امير قلعه‌نويي كه عملكرد خوب تيم مقاومت را تاييد كرد و ارزيابي مثبت روزنامه‌ها، بيشتر كارشناسان به لوث كردن پيروزي تيم ما پرداخته و آن را اتفاقي دانستند اما، با عنايت خدا توانستيم پرسپوليس را هم شكست دهيم تا توانايي بازيكنان جوان مقاومت به اثبات برسد.

وي افزود: بازيكنان مقاومت همواره در مقابل پرسپوليس واستقلال انگيزه‌ي بالاتري دارند، البته من به اين دو تيم محبوب احترام مي‌گذارم اما، معتقدم با توجه به بضاعت و بودجه كم مقاومت نتيجه قابل قبولي گرفته است.

سرمربي مقاومت سپاسي ادامه داد: يكي از فرمول‌هاي پيروزي تيم ما تاكتيك پذيري است چرا كه بازيكنان مقاومت بسيار تاكتيك پذير و هوشيار هستند.

غلام پيرواني درباره اظهاراتش پيرامون انتقال مشكلات پرسپوليس به رييس هيات مديره اين باشگاه نيز گفت: قصد ندارم به كادرفني و بازيكنان پرسپوليس بي‌احترامي كنم، بنابراين مطالبي كه خصوصي به هدايتي گفتم را بيان نمي‌كنم.

وي درباره جايگاه مقاومت در پايان فصل نيز به ايسنا گفت: همين جايگاه فعلي هم براي مقاومت خوب است واگر در پايان جدول در همين رده نهم باشيم، راضي هستم.

پيرواني ادامه داد: مقاومت 11 سال است كه با هزينه‌اي زير 10 ميليارد تومان كار كرده و اين كار بزرگي است كه مديرعامل و مجموعه مقاومت بايد به اين دليل مورد قدرداني قرار گيرند، ضمن آنكه از خداوند هم سپاسگزارم كه با اين بضاعت سابقه قهرماني و نايب قهرماني در جام حذفي و حضور مداوم در ليگ برتر را داشته‌ايم و اكنون هم با عنايت خداوند با خاطره‌اي خوش كارم در مقاومت را در اين فصل به پايان مي‌رسانم.

وي درباره برنامه‌هاي تيم اميد نيز به ايسنا گفت: اردوي تيم اميد از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه نوزدهم اسفند آغاز مي‌شود و تا روز 23 اسفند در مجموع 10 جلسه تمرين را صبح و بعدازظهر در كمپ تيم‌هاي ملي برگزار خواهيم كرد كه اميدواريم آغاز خوبي باشد.

سرمربي تيم ملي اميد افزود: يقين دارم اگر تمامي اهالي فوتبال همكاري كنند و به خصوص باشگاه‌ها تعامل لازم را با تيم اميد داشته باشند، راهيابي ايران به المپيك لندن كار دشواري نخواهد بود.

پيرواني افزود: برنامه‌هاي اردويي و تداركاتي داخلي و خارجي خود را نيز به فدراسيون فوتبال اعلام كرده‌ايم كه از طريق فدراسيون اعلام مي‌شود.

پيرواني درباره انتقادش از برخي روزنامه‌ها نيز گفت: متاسفانه برخي روزنامه‌ها گفته‌هاي من را صحيح منتقل نمي‌كنند، خبرنگاري با من تماس گرفت و از قول كفاشيان و افشارزاده عنوان كرد كه براي المپيك بايد از همين امروز شروع كنيم كه من در پاسخ گفتم "هنوز زمان داريم." اما، آن روزنامه‌ از قول من تيتر زد كه «كفاشيان و افشارزاده اشتباه مي‌كنند.» در حالي كه اين عنوان با صحبت من فاصله زيادي دارد و هيچ گاه چنين ادبياتي را به كار نمي‌برم.

وي افزود: هيچ گاه دوست ندارم كسي از من آزرده خاطر شود، در اين فصل حتي زماني كه در شيراز مقابل برق و داماش پنالتي‌هاي مسلم مقاومت را نگرفتند، اعتراضي نكردم و با آن كه غير از خدا از كسي نمي‌ترسم اما، دوست ندارم فردي را با صحبت‌هايم ناراحت كنم. آن قدر هم بي‌تجربه نيستم كه چنين موضوعاتي را بيان كنم. بنابراين اميدوارم رسانه‌ها نيز مطالب و حرف‌هاي واقعي من را منتقل كنند.

انتهاي پيام

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن