تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816752613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پاسخ به شهادت مبارزان فلسطينى در غزه انجام شدموشكباران سرزمين‌هاى اشغالى توسط مقاومت


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: در پاسخ به شهادت مبارزان فلسطينى در غزه انجام شدموشكباران سرزمين‌هاى اشغالى توسط مقاومت
اشغالگران صهيونيست پنج فلسطينى را در نوار غزه و بيت‌المقدس اشغالى به شهادت رساندند. منابع فلسطينى اعلام كردند: سه تن از مبارزان گردان القدس - شاخه نظامى جنبش جهاد اسلامى فلسطين- و يكى از اعضاى گروه مقاومت ملى فلسطين در حملات اسرائيل به اردوگاه‌هاى المغازى و جباليا در غزه به شهادت رسيدند. همچنين راننده فلسطينى يك بولدوزر پس از آنكه در يكى از خيابان‌هاى شلوغ بيت‌المقدس بولدوزرش را به يك اتوبوس خالى و خودروى وابسته به پليس اسرائيل كوبيد، توسط نيروهاى اسرائيلى هدف تيراندازى قرار گرفته و به شهادت رسيد.

در همين حال، گردان القدس در واكنش به شهادت سه تن از فعالانش شهرك‌هاى يهودى‌نشين را هدف حملات موشكى قرار داد. اين گردان در بيانيه‌اى اعلام كرد كه با چهار موشك قدس عصر روز پنجشنبه شهرك سدروت را هدف قرار داده كه به اين ترتيب تعداد موشك‌هاى شليك شده اين گردان به سرزمين‌هاى اشغالى در روز پنجشنبه به 11 موشك رسيد.

شاخه نظامى جنبش جهاد اسلامى فلسطين، اين حمله را واكنشى به اقدام اسرائيل مبنى بر ترور رهبران و مبارزان اين جنبش در غزه و تاكيد بر گزينه مقاومت و جهاد دانست.

تدابير امنيتى در سرزمين‌هاى اشغالي

پليس اسرائيل در پى عمليات شهادت‌طلبانه در بيت‌المقدس و همچنين نزديك شدن به يكى از اعياد يهوديان، در سراسر سرزمين‌هاى اشغالى به حالت آماده‌باش درآمده است.

مقامات اسرائيلى نيروهاى پليس اين رژيم را در پى عمليات شهادت‌طلبانه روز پنجشنبه در بيت‌المقدس و نيز نزديك شدن به يكى از اعياد يهوديان، در سراسر سرزمين‌هاى اسرائيل به حالت آماده‌باش درآوردند. راديو اسرائيل و روزنامه‌ عبرى زبان معاريو نوشته‌اند: نيروهاى پليس دستوراتى را براى هوشيارى در قبال هرگونه عمليات انتحارى در طول روزهاى عيد دريافت كردند.

اين در حالى است كه مقامات اسرائيل روز گذشته تدابير امنيتى شديدى را در مسجدالاقصى و بيت‌المقدس اتخاذ كردند و مانع ورود شهروندان ساكن بيت‌المقدس كه سنشان كمتر از 45 سال است به شهرك قديمى بيت‌المقدس و مشاركت در نماز جمعه در مسجد الاقصى شدند. اين منابع اعلام كردند: صدها تن از نيروهاى پليس و گارد مرزى در شهر بيت‌المقدس مستقر هستند بويژه در اطراف شهرك قديمي، خيابان‌ها و راه‌هاى منتهى به مسجد الاقصي. همچنين تدابير امنيتى شديدى نيز در گذرگاه‌ها و ايست‌هاى ثابت نظامى نيز در ورودى‌هاى اصلى بيت‌المقدس ايجاد شده است.

نيروهاى اسرائيلى همچنين روز پنجشنبه تدابير امنيتى شديدى را در مكان حادثه‌اى كه در بيت‌المقدس رخ داد، اتخاذ كردند.

تجاوز به غزه

خبرگزارى كويت گزارش داد كه قايق‌هاى توپدار رژيم‌صهيونيستى صبح روز گذشته به سوى ماهيگيران فلسطينى در سواحل آب‌هاى دو شهر خان يونس و رفح در جنوب نوار غزه تيراندازى كردند. شاهدان عينى گفتند: اين عمليات تيراندازى هيچ تلفاتى نداشته و تنها به قايق‌هاى ماهيگيران خسارت وارد كرده است.

درخواست اتحاديه اروپا

كميسيونر روابط خارجى اتحاديه اروپا اظهار داشت: كنفرانس شرم‌الشيخ در راستاى بازسازى نوار غزه به لطف مشاركت مصر و رئيس جمهور اين كشور توانست موفقيتى قابل ملاحظه را به همراه داشته باشد. بنيتا فررو والدنر، كميسيونر روابط خارجى اتحاديه اروپا، در گفت‌وگو با روزنامه مصرى الاهرام تصريح كرد: اتحاديه اروپا به حمايتش از تلاش‌ها جهت تحقق آشتى ملى در فلسطين و تشكيل دولت متحد ملى ادامه مى‌دهد. والدنر افزود: اين گام‌ها در از سر گيرى مذاكرات مسالمت‌آميز حائز اهميت است.

كمك دولت اوباما به تشكيلات خودگردان

مقامات آمريكايى اظهار داشتند: دولت باراك اوباما براى گسترش برنامه‌هاى آمريكا در خصوص تقويت نيروهاى امنيتى وابسته به تشكيلات خودگردان در كرانه باخترى برنامه‌ريزى مى‌كند. مقامات آمريكايى و غربى كه خواستند نامشان فاش نشود، اظهار داشتند: بودجه‌ برنامه آموزش نيروهاى امنيتى تشكيلات خودگردان تا 70 درصد افزايش مى‌يابد و از 75 ميليون دلار به 130‌ميليون دلار مى‌رسد. وظيفه آموزش اين نيرو‌ها نيز بر عهده پليس اردن در پايگاهى در نزديكى امان است.

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن