تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806443275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90
توصيه قلعه نوعي به استقلالي ها
هنوز زود است از قهرماني حرف بزنيد

تمرين ديروز تيم فوتبال استقلال در زمين چمن شماره يك ورزشگاه شهيد دستگردي تهران برگزار شد.
در ابتداي اين تمرين امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال خطاب به بازيكنان گفت: تا پايان ليگ ديدارهاي حساسي را پيش رو داريم و كوچكترين اشتباهي مي تواند ما را از صدر جدول دور كند. هنوز زود است كه خود را قهرمان ليگ بدانيم و بايد با تلاش بيشتر براي دفاع از عنوان صدرنشيني آماده شويم.
پس از صحبت هاي قلعه نوعي، بازيكنان پنج دقيقه به همراه خداداد دور زمين دويدند و در ادامه به گروه هاي هشت نفره تقسيم شده و به بازي تنيس فوتبال پرداختند. در ادامه مرور كارهاي تاكتيكي در دستور كار آبي پوشان قرار گرفت.
رينالدو و جان واريو، بازيكنان خارجي تيم فوتبال استقلال تهران با تاخير به محل تمرين آمدند. اين دو زير نظر دكتر نوروزي به تمرين اختصاصي پرداختند.
علي عليزاده، ابراهيم تقي پور، آرش برهاني، پيروز قرباني، سياوش اكبرپور و وحيد طالب لو غايبان تمرين تيم فوتبال استقلال بودند. به غير از دو نفر اول كه از آسيب ديدگي رنج مي برند، ديگر نفرات ياد شده در اردوي تيم ملي حاضر هستند.

سيد مهدي رحمتي دروازه بان تيم ملي فوتبال:
تايلند ما را غافلگير كرد

سيد مهدي رحمتي دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران گفت: بازي مقابل تايلند بسيار دشوار بود.
وي در گفت وگو با ايسنا افزود: بازي دشواري مقابل تايلند داشتيم. البته ما با توقع برد به ميدان آمده بوديم اما تايلند توانست ما را غافلگير كند.
وي افزود: تايلند حتي موقعيتهايي نيز به دست آورد. البته ايران نيز موقعيتهاي زيادي داشت. درست است كه شايسته پيروزي بوديم اما اين مساوي هم براي تيم ايران بد نبود.

محمود ياوري سرمربي تيم فوتبال راه آهن:
داماش بسيار خطرناك است

محمود ياوري سرمربي تيم فوتبال راه آهن در خصوص بازي اين هفته تيمش مقابل داماش گفت : شرايط تيم ما بسيار خوب است و از تمرين هايي كه انجام داده ايم راضي هستم ، اما تيم داماش گيلان هم بسيار خطرناك است . داماش تيمي است كه بسيار خوب رهبري مي شود، اين تيم هم سايه عابديني را بالاي سر خود مي بيند و هم چكيده اي از فوتبال گذشته و حال با حضور استانكو و عبدي در كادر فني است.
وي اضافه كرد: بي ترديد داماش براي ميهماني به مصاف ما نمي آيد، آن ها تلاش مي كنند تا با يك بازي خوب از حيثيت خود دفاع كنند و بتوانند حداقل يا حداكثر امتياز را به دست آوردند، با اين حال براي راه آهن تفاوت نمي كند با چه تيم و چه انگيزه اي بازي مي كند. ما تنها سه امتياز بازي را مي خواهيم تا بتوانيم موفقيت هاي خود را تداوم بخشيم.
وي افزود: سه امتياز اين بازي مي تواند راهي براي تثبيت موقعيت راه آهن در جدول باشد و بازيكنان ما براي آنكه بتوانند پيشرفت محسوسي داشته باشند اين سه امتياز را مي خواهند.
ياوري تصريح كرد: راه آهن اكنون در جدول به نقطه ي امن رسيده است; اما هنوز به امنيت كامل دست نيافته و ما بايد روند موفقيت هايمان را ادامه دهيم تا در جدول به امنيت كامل برسيم.

آخرين وضعيت عباسفرد و عليزاده
عباسفرد مي رسد ، عليزاده نمي رسد

سه بازيكن تيم فوتبال استقلال در تلاشند تا با پشت سرگذاشتن دوران مصدوميت خود را براي حضور در مسابقات ليگ برتر آماده كنند.
امين نوروزي پزشك و فيزيوتراپ باشگاه استقلال ضمن اشاره به مصدوميت سه بازيكن اين تيم گفت: علي عليزاده براي بازگشت به ميادين و بهبودي كامل نياز به 10 روز فيزيوتراپي دارد تا بتواند شرايط بازي كردن را پيدا كند.
وي در مورد آخرين وضعيت عليرضا عباسفرد نيز گفت: اين بازيكن در ديدار روز سه شنبه با ذوب آهن نوين دچار مصدوميت شد اما مشكل خاصي ندارد و مي تواند پس از دو روز فيزيوتراپي به تمرينات بازگردد.
نورورزي در مورد مصدوميت ابراهيم تقي پور مدافع تيم فوتبال استقلال نيز گفت: تقي پور پس از پشت سرگذاشتن تمرينات و فيزيوتراپي ويژه به شرايط مطلوبي رسيده و از روز شنبه مي تواند در كنار ساير بازيكنان تمرين كند.

زمين تمرين جديد پرسپوليس مجهزتر مي شود

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از مجهز شدن زمين تمرين جديد پرسپوليس در روزهاي آينده خبر داد.
به گزارش فارس، عباس انصاري فرد در حاشيه تمرين ديروز خبر از مجهز شدن زمين تمرين جديد پرسپوليسي ها واقع در مجموعه ورزشي خيريه عمل خبر داد. قرار است رختكن مجهز و سيستم هاي ديگر رفاهي براي بازيكنان ظرف چند روز آينده اقدام به بازسازي آن شود. گفتني است قرارداد باشگاه پرسپوليس با مسئولان اين ورزشگاه تا پايان خرداد سال آينده امضا» شد.

ايويچ شنبه در ورزشگاه آزادي

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از حضور قطعي ايوويچ در بازي پرسپوليس مقابل پيام خبر داد.
وي پس از جلسه ديروز با انصاري فرد در گفت و گو با فارس افزود: نشست خوبي با مديرعامل باشگاه پرسپوليس برگزار و در خصوص مسائل مختلف با او صحبت كردم.
پيرواني درباره حضور ايوويچ در ايران گفت: خيلي ها سعي مي كنند اجازه ندهند اين اتفاق بيفتد اما ايويچ براي بازي پرسپوليس و پيام قطعا به ايران خواهد آمد. او روز شنبه در ورزشگاه آزادي حضور خواهد يافت.

علي پروين در ضيافت ناهار سفير اسلواكي

علي پروين سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس ديروز ميهمان سفير اسلواكي بود.
به گزارش فارس، علي پروين با دعوت سفير اسلواكي در دفتر وي حضور پيدا كرد. وي كه قصد دارد همراه محمد راهي اسلواكي شود تا تيم جديد پسر خود را از نزديك ببيند ديروز همراه مدير برنامه هاي پسرش ميهمان سفير اسلواكي بود. محمد پروين در انتظار رواديد است تا هر چه زودتر بتواند در تمرينات دي استرادا حضور پيدا كند.احتمالا رواديد او تا يك شنبه هفته آينده آماده مي شود. علي پروين نيز قصد دارد در اولين سفر پسرش به اين كشور همراه او باشد.

با يك sms جلسه لغو شد
ماجراي مسئله دار عنايتي و باشگاه النصر

جلسه مهاجم ايراني تيم فوتبال النصر امارات با مسئولان اين باشگاه براي فسخ قرار داد با ارسال يك sms لغو شد.به گزارش فارس، رضا عنايتي قرار بود به همراه مدير برنامه هاي خود در جلسه سران باشگاه النصر شركت كند تا در مورد ماندن يا جدايي از اين تيم تصميم گيري كنند.
عنايتي طبق برنامه قبلي در محل باشگاه حضور پيدا كرد اما با وجود گذشت 3 ساعت از حضور در باشگاه با ارسال sms از سوي رئيس باشگاه النصر متوجه لغو اين جلسه شد. در اين sms به مهاجم ايراني النصر گفته شد به دليل بيماري دختر رئيس باشگاه، وي به باشگاه نمي آيد. بدين ترتيب جلسه فوق به بعد موكول شده است.

برزيلي هاي استقلال ديپورت شدند

دو بازيكنان برزيلي كه براي دادن تست فني در تمرينات تيم استقلال شركت كرده بودند توسط امير قلعه نوعي ديپورت شدند.
به گزارش ايرنا ريدل 19 ساله و مدافع وسط، كه سابقه بازي در تيم دوم كروزيرو برزيل و موديالو 20 ساله و هافبك نفوذي كه در تيم اول اتلتيكو لينسي عضويت داشته است مورد قبول كادر فني قرار نگرفتند.
به گفته قلعه نوعي استقلال در اين دو پست به اندازه كافي بازيكن دارد و نيازي به بازيكن ديگري ندارد.

كارت زرد به باقري در هشتاد و پنجمين مسابقه ملي

كريم باقري كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در هشتاد و پننجمين بازي ملي خود در نيمه اول اخطار گرفت.
باقري ديروز هشتاد و پنجمين بازي ملي خود را انجام داد. او در نيمه نخست اين ديدار اخطار گرفت.

تمرين پرسپوليس با حضور انصاري فرد

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح ديروز با حضور عباس انصاري فرد برگزار شد.
پس از رايزني هاي مسئولان پرسپوليس، اين تيم ديروز در زمين تمرين جديد خود در مجموعه ورزشي موسسه خيريه عمل واقع در انتهاي نيايش تمرين كرد.
در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس به گرم كردن، حركات استقامتي، پاسكاري هاي كوتاه و بلند در كنار موانع، سانتر از جناحين، ضربه به گل و فوتبال دسته جمعي پرداختند.
* عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي اولين بار در تمرين پرسپوليسي ها شركت كرد و با بازيكنان دقايقي به گفت و گو پرداخت. او همچنين با بازيكناني كه از باشگاه طلبكار هستند دقايقي صحبت كرد و به آنها قول داد كه به زودي پول هايشان پرداخت مي شود.
* عليرضا محمد با رفع كامل مصدوميت در تمرينات گروهي شركت كرد.
* محسن خليلي پس از گرم كردن با بازيكنان به صورت اختصاصي تمرين كرد.
* زمين جديد تمرين مناسب است و باعث شد بازيكنان رضايت كامل داشته باشند.
* تنها ملي پوشان غايب بودند.

رسانه هاي آلماني گزارش دادند:
پيشنهاد يك ميليون دلاري پرسپوليس
به گئورگي هاجي

گئورگي هاجي كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال روماني نامزد مربيگري تيم فوتبال پرسپوليس است.
به گزارش منابع خبري آلمان، گئورگي هاجي، مورد توجه مسئولان تيم پرسپوليس قرار گرفته است. براساس اين گزارش، هاجي كه سابقه حضور در رقابت هاي جام جهاني فوتبال را دارد، مورد توجه باشگاه پرسپوليس قرار گرفته است.
در اين گزارش كه در رسانه هاي آلمان از جمله روزنامه زوددويچه سايتونگ درج شد، هاجي با پيشنهاد يك ميليون دلاري براي همكاري با پرسپوليس مواجه شده است. اين چهره نامي كه اينك قدم در 44 سالگي گذاشته، سابقه مربيگري در تيم هاي تركي بورسااسپور ، گالاتاسراي تركيه و تيم استوا بخارست روماني را داشته است.

برنامه واسامي داوران هفته بيست و چهارم ليگ برتر
مرادي داور استقلال ، فغاني داور پرسپوليس

از سوي كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي داوراني كه در هفته بيست و چهارم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور قضاوت خواهند كرد، اعلام شد.
اسامي داوران ديدارهاي هفته بيست و چهارم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
جمعه 11 بهمن
ملوان بندرانزلي ........ پيكان قزوين، ساعت 30:14، ورزشگاه تختي انزلي
داور: محسن قهرماني، كمك ها: مسعود فرح نيا و بهرام نقوي
ابومسلم مشهد .... فولاد خوزستان، ساعت 30:14، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: سعيد بخشي زاده، كمك ها: علي يزداني و بهرام كياني
راه آهن شهرري ....داماش گيلان، ساعت 30:14، ورزشگاه اكباتان تهران
داور: محسن تركي، كمك ها: علي موغلي و مهدي عاليقدر
شنبه 12 بهمن
استقلال اهواز........... استقلال تهران، ساعت 30:13، ورزشگاه تختي اهواز
داور: مسعود مرادي، كمك ها: رسول فروغي و حسين خانبان
پاس همدان ...... مس كرمان، ساعت 30:14، ورزشگاه قدس همدان
داور: هدايت ممبيني، كمك ها: محمدرضا ابوالفضلي و منوچهر بيات
صباي قم ........ مقاومت سپاسي شيراز، ساعت 30:14، ورزشگاه يادگار امام (ره)
داور: سعيد مظفري زاده، كمك ها: صادق نوري و حميد غمزه
برق شيراز ........... سايپا كرج، ساعت 30:14، ورزشگاه حافظيه شيراز
داور: سعادت باغبان، كمك ها: صفدر احمدي و حميد نظري
سپاهان اصفهان ..... ذوب آهن، ساعت 30:14، ورزشگاه فولاد شهراصفهان
داور: يداله جهانبازي، كمك ها: جواد تقي پور و حيدر شكور
پرسپوليس .............. پيام خراسان، ساعت 45:15، ورزشگاه آزادي
داور: عليرضا فغاني، كمك ها: عليرضا كهوري و مجيد ويشگاهي

موافقت فدراسيون تكواندو با پيشنهاد
دانشگاه آزاد اسلامي

در پايان نشست اعضاي كادرفني تيم ملي تكواندو بزرگسالان و سرپرستان و سرمربيان تيم هاي حاضر در ليگ برتر تكواندو با پيشنهاد دانشگاه آزاد اسلامي مبني بر زمان بندي جديد اردوها موافقت شد.
رضا مهماندوست، سرمربي تيم ملي تكواندو در اين خصوص به ايسنا، گفت: در اين نشست خليفه سرمربي دانشگاه آزاد اسلامي پيشنهاد كرد با توجه به اينكه حدود 10 بازيكن از اين باشگاه در تيم ملي حضور دارند و با هدف حفظ انسجام تيمي يكشنبه هر هفته تمرينات تيم ملي از ساعت 15 الي 16 و 30 دقيقه برگزار شود و پس از آن بازيكنان دانشگاه آزاد اسلامي در باشگاه خود كارهاي هماهنگي را زيرنظر كادر مربيان شان انجام دهند.
وي تصريح كرد: ساير مربيان و سرپرستان تيم هاي ليگي حاضر در جلسه با آنچه كه تاكنون در برنامه ريزي تمرينات تيم ملي انجام شده است، موافق بودند و تنها دانشگاه آزاد اسلامي به دليل شرايط خاص اين باشگاه پيشنهادش را مطرح كرد كه با آن موافقت كرديم ضمن اينكه روزهاي سه شنبه هفته اي كه ليگ در آن برگزار مي شود، بازيكنان دانشگاه آزاد اسلامي در اختيار باشگاهشان قرار داده خواهند شد.

حميدرضا صابري سرپرست تيم پينگ پنگ دانشگاه آزاداسلامي:
براي قهرماني تلاش مي كنيم

حميدرضا صابري سرپرست تيم پينگ پنگ دانشگاه آزاداسلامي از بكارگيري تمرينات فشرده و منظم در طول هفته و آمادگي هرچه بيشتر بازيكنان تيم براي رسيدن به عنوان قهرماني در ليگ برتر خبر داد.
وي گفت: تيم پينگ پنگ دانشگاه آزاداسلامي با اهداف و برنامه هاي مشخص در ليگ برتر شركت كرده و براي رسيدن به اهداف تيم در اين زمينه تمرينات طولاني مدت و فشرده اي را پشت سر گذاشته ايم.
وي افزود: با توجه به اينكه توانستيم در مرحله رفت رقابت هاي ليگ برتر عنوان دوم جدول مسابقات را از آن خود كنيم بنابراين در اين مرحله نيز تلاش كرده ايم آمادگي و توانايي هاي بازيكنان را حفظ كرده و به سكوي قهرماني نزديكتر شديم.
وي ادامه داد: تمرينات تيم به صورت منظم و مستمر در طول هفته دنبال مي شود ما نيز با بكارگيري تكنيك و تاكتيك هاي حرفه اي و هجومي و با هدايت سرمربي قدرتمند و تواناي كره اي تاكنون توانسته ايم جايگاه خوبي را در جدول مسابقات از آن خود كنيم.
وي تصريح كرد: بازيكنان تيم از لحاظ شرايط روحي رواني و انگيزه در سطح بسيار مطلوبي قرار داشته و با توجه به اينكه ما از حضور يكي از بازيكنان ملي پوش كشورمان در تركيب خود بهرهمند هستيم اعضاي تيم از لحاظ انگيزه و آمادگي جسماني در شرايط بسيار مساعدي قرار دارد.
وي گفت: سطح كيفي اين دوره از رقابت هاي ليگ برتر به دليل حضور بازيكنان ملي پوش كشورمان بسيار بالاست و ما شاهد ارائه ديدارهاي نزديك و پاياپاي از تيم هاي شركت كننده در ليگ برتر بوده و اين عوامل باعث حساس و با كيفيت برگزار شدن اين پيكارها شده است.

به ميزباني آكادمي فوتبال;
گردهمايي مسئولان كنگره بين المللي علم و فوتبال برگزار مي شود

نخستين گردهمايي مسئولان اجرايي كنگره بين المللي علم و فوتبال سه شنبه در محل آكادمي فوتبال برگزار مي شود.
دراين گردهمايي يك روزه مسئولان اجرايي كنگره علم و فوتبال درخصوص نحوه برگزاري سمينار، تاسيس دبيرخانه، موضوع مقالات ارائه شده ، ميهمانان ويژه و ... به بحث و بررسي و تصميم گيري خواهند پرداخت. كنگره بين المللي علم و فوتبال آبان ماه سال 88 به ميزباني آكادمي فوتبال تهران برگزارخواهد شد. قرار است سپ بلاتر و بن همام رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال و رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا براي شركت در مراسم افتتاحيه اين كنگره به ايران بيايند.كنگره بين المللي علم فوتبال با هدف ارتقا» سطح كيفي و دانش افزايي كارشناسان، مربيان و بازيكنان فوتبال و تبادل اطلاعات كشورها در جهت رشد و توسعه و پيشرفت فوتبال برگزار مي شود. محمدحسين عليزاده و فريده شجاعي به عنوان رئيس و دبير اين كنگره انتخاب شده اند.

احسان قائم مقامي مغلوب قهرمان
پيشين شطرنج جهان شد

احسان قائم مقامي در دور نخست از رويارويي دوجانبه با آناتولي كارپف قهرمان پيشين شطرنج جهان از روسيه در 42 حركت نتيجه را واگذار كرد.
ديدار احسان قائم مقامي با آناتولي كارپف استاد بزرگ روسيه و دارنده عنوان قهرماني جهان به مناسبت گراميداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي شود.
ديدار اين دو استاد بزرگ در دور نخست با برتري شطرنجباز 58 ساله روس به پايان رسيد. در اين بازي كارپف در 42 حركت و با مهره سفيد مقابل حريف 26 ساله ايراني خود به برتري دست يافت. اين مسابقه به صورت رسمي با حضور مهندس محمد علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك، "كامپوس" رئيس افتخاري فدراسيون جهاني شطرنج، سفير روسيه در ايران و رئيس صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان برگزار شد.
ديدار احسان قائم مقامي و آناتولي كارپف در قالب 20 بازي و در سه بخش فكري، برق آسا و سريع تا 14 بهمن ماه پيگري مي شود.

مديركل امنيتي -انتظامي استانداري تهران:
برگزاري مسابقه فوتبال در روز اول فروردين
نياز به بررسي دارد

كلام الله خلخالي مديركل امنيتي -انتظامي استانداري تهران گفت: برگزاري مسابقات ليگ برتر فوتبال در روز اول فروردين نياز به بررسي دارد.
وي در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ما فقط در تجمعات بزرگ كه بر روي شهر اثر گذار است دخالت مي كنيم. در مسابقه اي مانند ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس كه همه شهر را به تب وتاب مي اندازد يا در مسايلي مانند رفت و آمد شهروندان و مشكلات مردم دخالت مي كنيم.
وي ادامه داد: در حال حاضر برنامه هاي خود را تا روز 22 بهمن و مسابقه بين دو تيم استقلال و پرسپوليس در روز 25 بهمن بسته ايم. فرض بر اين است كه اين ديدار آخرين تجمع بزرگ ورزشي است البته از هم اكنون براي دو ماه ديگر برنامه ريزي نمي كنيم. اگر برنامه ليگ برتر در اختيار كارشناسان ما قرار گيرد و آن را بررسي خواهيم كرد.
مدير كل امنيتي -انتظامي استانداري تهران در مورد اينكه آيا فدراسيون بايد براي برگزاري مسابقات ليگ برتر در روز اول فروردين با استانداري هماهنگي كند يا نه; گفت: نه تنها فدراسيون فوتبال بلكه كليه فعاليت هايي كه با مسايل شهري تلاقي داشته باشد بايد به ما اطلاع داده شود. بنابراين انجام مسابقه در روز اول فروردين به بررسي نياز دارد.

جام ملت هاي زنان آسيا
بانوان ايران با تايلند هم گروه شدند

مرحله دوم انتخابي مسابقات فوتبال جام ملت هاي زنان 2010 آسيا قرعه كشي شد و ايران در گروه دوم اين رقابت ها قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري فوتبال آسيا، در اين قرعه كشي 9 تيم در سه گروه مختلف قرار گرفتند و در گروه B ايران در كنار تايلند و تيم دوم مرحله انتخابي اول ايستاد. در گروه A چين تايپه و ميانمار در كنار تيم برتر انتخابي مرحله اول قرار گرفتند و در گروه C ويتنام، هنگ كنگ با تيم سوم اين مرحله هم گروه شدند.قرار است سه تيم برتر هر گروه پس از بازيهاي انتخابي به جام ملت هاي آسيا صعود كنند. در مرحله اول هم بنگلادش، اردن، قرقيزستان، مالديو و فلسطين از 25 آوريل تا سوم مي سال 2009 در كوالالامپور در بازيهاي دوره اي با هم به رقابت مي پردازند تا سه تيم اول به مرحله نهايي راه يابند كه تيم دوم اين مرحله هم گروه ايران خواهد شد. بنابر نتايج بازيهاي دوره گذشته پنج تيم كره شمالي، چين، ژاپن، استراليا و كره جنوبي بطور مستقيم در بازيهاي نهايي جام ملت هاي زنان 2010 آسيا شركت دارند.كره شمالي قهرمان سال گذشته جام ملت هاي آسياست.
سه گروه مرحله دوم انتخابي جام ملت هاي زنان آسيا به شرح زير است:
گروه :A چين تايپه، ميانمار و تيم اول مرحله انتخابي اول
گروه :B تايلند، ايران و تيم دوم مرحله انتخابي اول
گروه :C ويتنام، هنگ كنگ و تيم سوم مرحله انتخابي اول

مقدماتي جام ملت هاي آسيا
پيروزي تيم ملي فوتبال سنگاپور برابر اردن

ديدار دو تيم فوتبال سنگاپور و اردن در مرحله گروهي جام ملت هاي آسيا با پيروزي سنگاپور به پايان رسيد.
گفتني است كه ، تيم ملي فوتبال سنگاپور در اين مسابقه با نتيجه 2 بر يك برابر ميهمان خود به برتري رسيد.
در اين ديدار سنگاپور با گل دقيقه 21 آگو كاسمير پيش افتاد اما حاته در دقيقه 41 گل تساوي اردن را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.
سنگاپور در نيمه دوم كنترل بازي را در اختيار گرفت و با فرصت طلبي عالم شاه در دقيقه 62 به گل برتري رسيد.
اين دو تيم حريفان تيم ملي ايران در گروه پنجم هستند. سنگاپور پيش از اين برابر ايران 6 بر صفر شكست خورده بود و با اين پيروزي به رتبه دوم جدول صعود كرد.

مهران حاتمي سرمربي تيم بسكتبال دانشگاه آزاداسلامي:
بهتر خواهيم شد

مهران حاتمي سرمربي تيم بسكتبال دانشگاه آزاد اسلامي پس از شكست تيمش مقابل تيم پتروشيمي بندرامام گفت: توانايي هاي دانشگاه آزاد اسلامي در حدي نيست كه بتواند از پس قهرمان نيم فصل مسابقات ليگ برتر برآيد.
وي در گفتگو با مهر افزود: يك قياس سطحي بين تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي و پتروشيمي بندرامام نشان مي دهد كه توانايي هاي دو تيم در يك سطح نيست. سرمربي تيم دانشگاه آزاد اسلامي كه تيمش در بازي گذشته با نتيجه 74 بر 77 مغلوب شد، خاطرنشان كرد: همينكه قهرمان نيم فصل مسابقات و مدعي اصلي اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر تنها با 3 اختلاف امتياز موفق به كسب پيروزي در اين بازي شده، برايمان ارزشمند است. ضمن اينكه بازيكنان دانشگاه آزاد اسلامي در اين ديدار نسبت به تمرينات و توانايي هايي كه دارند، نتيجه گرفتند.
وي ضمن ابراز رضايت از عملكرد شاگردانش در ديدار گذشته تصريح كرد: در اين بازي نشان داديم كه حتي مقابل مدعي قهرماني هم از پيش باخته نيستيم. هر چند كه در ابتداي فصل نتوانستيم در حد و اندازه هاي نام دانشگاه آزاد اسلامي و بازيكناني كه در اختيار داريم، نتيجه بگيريم اما مطمئن هستم با روندي كه در تيم ايجاد شده است روزهاي خوبي را در پيش خواهيم داشت.
حاتمي تاكيد كرد: حتي بازيكنان باتجربه و نامدار دانشگاه آزاد اسلامي در ديدارهاي نخست دور رفت نتوانستند در تركيب تيم حضور تاثيرگذاري داشته باشند. آنها پس از مدت ها دوري از بسكتبال به تركيب دانشگاه آزد اسلامي اضافه شدند و به همين دليل به زماني براي بازگشت به دوران اوج نياز داشتند. البته در حال حاضر با چنين مشكلاتي مواجه نيستيم به همين دليل اميد زيادي دارم در ديدارهاي آتي نتايج بهتري به دست آوريم.

اجراي افق هشت ساله فدراسيون تيراندازي با كمان تا پايان سال 2016
تلاش ايران براي كسب كرسي رياست آسيا
سومين جلسه اعضاي هيات رييسه فدراسيون تيراندازي با كمان با تصويب مصوباتي در محل فدراسيون برگزار شد.
در اين جلسه مباحثي چون واگذاري ساخت بخش اداري مجموعه ورزشي تيروكمان در ورزشگاه آزادي به بخش خصوصي از طريق مزايده، اجرايي كردن آيين نامه امور اداري و استخدامي فدراسيون براساس طرح سازمان تربيت بدني، اعزام تيم ملي تيراندازي با كمان به جايزه بزرگ آسيا در تايلند و شركت در جلسه هيات رييسه فدراسيون آسيا، اعلام آمادگي جهت راه اندازي انجمن تيراندازي با كمان غرب آسيا به مركزيت ايران، ارايه گزارش مالي سال 88 و اجرا كردن افق هشت ساله فدراسيون تا پايان سال 2016 ميلادي از جمله مصوباتي بود كه توسط اعضاي هيات رييسه مورد تاييد و اجرا قرار گرفت.
كريم صفايي رييس فدراسيون تيراندازي با كمان همچنين در اين جلسه گفت: برخلاف ديدگاه منفي كميته ملي المپيك در سال هاي گذشته به اين فدراسيون نسبت به كسب مدال و موفقيت در سطح آسيا با كسب دو سهميه المپيك توانستيم ثابت كنيم كه مي توانيم جزو يكي از فدراسيون هاي مدال آور و مطرح در سطح آسيا باشيم.
وي گفت: به رغم تمام كمبودها و كاستي هايي كه در سال 87 داشتيم تصور مي كنم تنها فدراسيوني هستيم كه يك هفته پس از پايان بازي هاي المپيك پكن با برپايي اردوهاي آماده سازي استارت كار خود را براي بازي هاي المپيك 2012 لندن آغاز كرديم. هر چند كه هنوز هم معتقدم نگاههاي مثبتي از سوي كميته ملي المپيك با توجه به تازه تاسيس بودن اين فدراسيون نسبت به تيراندازي با كمان وجود ندارد. اما، با اين حال سعي مي كنيم لياقت و شايستگي هاي خود را در آسيا و ميادين بين المللي ثابت كنيم.
صفايي همچنين با اشاره به توليد 50 هزار كمان با قيمت 12 هزار تومان بنا به پيشنهاد رييس سازمان تربيت بدني در جهت ترويج و اشاعه رشته تيراندازي با كمان در مدارس گفت: در سال آينده بنا داريم تا با توزيع كمان هاي 12 هزار توماني در مدارس بستر همگاني شدن اين رشته را نيز فراهم كنيم.
وي در ادامه به طراحي سايت تخصصي مجموعه دو المپيكي تيراندازي با كمان اشاره كرد و يادآور شد: با احداث و بهره برداري از اين سايت به جرات مي توانم بگويم كه جزو محدود كشورهايي هستيم كه از سايت تخصصي تيراندازي با كمان برخورداريم تا ميزبان برگزاري مسابقات 2011 در ايران باشيم.
صفايي از ميزباني ايران براي سومين بار جهت برگزاري دومين دوره مسابقات جايزه بزرگ آسيا خردادماه سال 88 خبر داد و خاطرنشان كرد: براي هرچه بهتر برگزار كردن اين مسابقات از هم اكنون در حال رايزني با كشورهاي خارجي هستيم تا قريب به 20 كشور در اين مسابقات حضور داشته باشند. اين حضور سبب خواهد شد تا در مسابقات جايزه بزرگ آسيا در سال 2011 كه به ميزباني ايران برگزار مي شود و به منظور كسب سهميه المپيك است حداقل نصب سهميه را از سال 2010 تا 2011 كسب كنيم. در حقيقت پيش بيني ما بر اين است كه با شش سهميه در المپيك لندن حضور داشته باشيم.
صفايي اظهار كرد: با توجه به بودجه ناچيزي كه در سال گذشته از سوي سازمان تربيت بدني به فدراسيون داده شد، تصور مي كنم در سال 88 نيز بودجه ثبيت شده براي فدراسيون كافي نباشد.
وي در پايان گفت: با توجه به پيشنهاداتي كه از سوي تايلند، مالزي، عراق و... عنوان شده تا سمت رياست فدراسيون آسيا به ايران موكول شود، در حال برنامه ريزي و رايزني هستيم تا فدراسيون آسيا را نيز در اختيار بگيريم.

حسين پور سرمربي جديد پيام مشهد

از سوي مسئولان باشگاه پيام مشهد، مجيد حسين پور به عنوان سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه جانشين عباس چمنيان شد.
به دنبال بركناري عباس چمنيان از سمت سرمربيگري تيم فوتبال پيام مشهد، از سوي مسئولان اين باشگاه مجيد حسين پور به عنوان جانشين وي انتخاب شد.
حسين پور كه سابقه بازي و مربيگري در تيم پيام مشهد را دارد توسط هاشم حسيني، رئيس هيئت فوتبال استان خراسان رضوي و سرپرست باشگاه پيام به بازيكنان اين تيم سبزپوش مشهدي معرفي شد.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 340]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن