تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815382456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساعت پخش برنامه‌هاي شبكه تهران تغيير كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ساعت پخش برنامه‌هاي شبكه تهران تغيير كرد
با توجه به پخش مجموعه مناسبتي "شب مي‌گذرد" از 12 بهمن، ساعت پخش برنامه‌هاي شبكه تهران در اين ايام تغيير مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري مهر، مجموعه تلويزيوني "شب مي‌گذرد" به كارگرداني راما قويدل و تهيه‌كنندگي مهدي همايونفر از 12 بهمن ساعت 20:15 از شبكه تهران پخش و فرداي آن روز ساعت 12:30 تكرار مي‌شود.

در خلاصه داستان "شب مي‌گذرد" آمده است: عنايتي يك مامور سختگير ساواك ماموريت دارد در خانه معلمي شنود بگذارد. او در قالب يك مامور اداره برق وارد خانه مي‌شود و ...

پرويز پورحسيني، مجيد مظفري، فرخ نعمتي، مهدي پاكدل، بهناز جعفري، سيروس گرجستاني، كورش تهامي، شقايق دهقان و عمار تفتي در اين مجموعه بازي مي‌كنند.

ساير عوامل مجموعه "شب مي‌گذرد" عبارتند از نويسنده: عباس نعمتي، تصويربردار: حميد احمدي، صدابردار: محمد شيوندي، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادايماني، طراح گريم: محمد قومي، تدوينگر: نيما حسندوست و آهنگساز: اصغر توسلي.

پخش مجموعه "غير محرمانه" به كارگرداني مسعود رسام و تهيه‌كنندگي امير پروين‌حسيني كه از 26 مهر آغاز شد از جمعه 18 بهمن از ساعت 23 به ساعت 19 تغيير مي‌كند. يوسف تيموري، سحر ولدبيگي، فريبا نادري، فلور نظري و بهروز بقايي از بازيگران اين مجموعه هستند.

همچنين مجموعه‌هاي "الكس سانتانا"، "معصومه" و "آرزوهاي بزرگ طالب" در اين ايام پخش نمي‌شود. سريال "هشدار كبري 11" شنبه‌ها ساعت 19 و تكرار آن پنج شنبه ساعت 19 پخش مي‌شود. مجموعه "متشكرم" هم دوشنبه‌ها ساعت 19 روي آنتن مي‌رود.

برنامه سينما پنج و تكرار فيلم سينمايي جمعه به علت تراكم برنامه‌ها در ايام دهه فجر پخش نمي‌شود. ويژه برنامه "جنگ آبي" از 11 بهمن ساعت 50/21 و از 12 بهمن ساعت 30/22 روي آنتن شبكه تهران مي‌رود. همچنين مسابقه "باغ كتاب" از ساعت 50/19 تا 15/20 وبرنامه "مساجد انقلاب" توليد گروه معارف قبل از برنامه "تا نيايش" پخش مي‌شود.

برنامه "خشت و آينه" نيز كه كاري از گروه اجتماعي است از 13 بهمن يكشنبه‌ها، سه شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت 19 و برنامه "سه دهه صلابت" توليد گروه سياسي هر شب ساعت 05/22 روي آنتن مي‌رود. اين برنامه از شبكه‌هاي يك و جام جم هم پخش مي‌شود.

پنجشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن