تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد رودكي از داوري جودو:نتايج با بيسيم رئيس كميته داوران عوض مي‌شود/ استقلال كنار مي‌كشد!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انتقاد رودكي از داوري جودو:نتايج با "بيسيم" رئيس كميته داوران عوض مي‌شود/ استقلال كنار مي‌كشد!
نتايج با "بيسيم" رئيس كميته داوران عوض مي‌شود/ استقلال كنار مي‌كشد!
عضو تيم جودو استقلال كه در هفته پاياني ليگ برتر با اين تيم به عنوان نايب قهرماني دست پيدا كرد با انتقاد از تصميمات داوران گفت: رئيس كميته داوران با وتو كردن راي داوران نتيجه مسابقات را با بيسيم تغيير مي‌دهد.

محمدرضا رودكي با بيان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: من نمي دانم دليل برگزاري مسابقات ليگ چيست؟ وقتي راي داوران و يا حتي راي كميسيون داوري به اين راحتي تغيير مي كند، خود آقايان بگويند از اين تيم خوشمان مي آيد و برنده است و آن تيم بازنده!

وي با انتقاد از مسئول كميته داوران افزود: چرا بايد اخطار يا امتياز يك جودوكار خيلي راحت از سوي فردي پاك شود، طبق قانون مسئول كميته داوران اجازه چنين كاري را ندارد ولي ايشان خيلي راحت راي داوران را وتو مي كرد.

اين عضو تيم جودو استقلال افزود: وقتي هم اعتراض مي كنيم فدراسيون نامه ارسال مي كند باشگاه كه 15درصد از قرارداد من را كسر كنند. ولي كسي كه در جايگاه قاضي ايستاده چگونه مي خواهد جواب تضييع حق جودوكاري را بدهد كه 12 كيلو وزن كم كرده و خرج زن و بچه خود را روي تاتامي در مي آورد؟

رودكي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: منافع برخي آقايان در اين نوع قضاوت هاست. وقتي داور و يا اعضاي كميسيون داوري قسم مي خورند كه راي آنها پاك شده است و كاري از دست آنها برنمي آيد چگونه مي توان در اين مورد ساكت بود؟ من براي جودو زحمت كشيده ام و با دلسوزي حرف مي زنم. چرا بايد رئيس كميته داوران مسابقات را تماشا كرده و با بيسيم نتايج را تغيير دهد.

وي ادامه داد: برخي تيم‌ها كه به مسئولين برگزاري و داوري متصل هستند مي آيند و نتيجه مي گيرند. وقتي داور دو اخطار كه بايد بدهد را ناديده مي گيرد يا امتياز نمي دهد و از اين دست ضعف ها معلوم است تيم ضربه مي‌خورد. اين نوع برخوردها سالهاي قبل هم تيم هاي بزرگي را از حضور در ليگ جودو منصرف كرده و سال آينده هم بايد شاهد غيبت همين تيم استقلال باشيم.

رودكي در مورد دخالت مسئولان فدراسيون هم گفت: متاسفانه اين مشكلات در حضور رئيس و نايب رئيس فدراسيون اتفاق افتاد و هيچ واكنشي را شاهد نبوديم. مگر قرار نيست ليگ براي تيم ملي خروجي داشته باشد. با اين شرايط چگونه مي توانيم يك تيم ملي خوب داشته باشيم؟

اين عضو تيم ملي در مورد همراهي تيم ملي در مسابقات جام جهاني جمهوري چك هم گفت: مدتهاست كه قرار است تيم ملي به مسابقات مختلف اعزام شود و در آستانه اعزام مشكلات مالي مانع از اعزام تيم مي شود. وقتي جودو چنين شرايطي دارد بودجه آن هم توسط مسئولان ورزش در جاي ديگري هزينه مي شود.

رودكي در پايان گفت: اين تنها مربوط به جودو نيست. مديريت كلان ورزش كشور با مشكلات متعددي رو به روست و در رشته هاي مختلف شاهد مشكلات و معضلات زيادي هستيم.

هفته پاياني رقابتهاي ليگ برتر جودو روز شنبه با قهرماني تيم گاز فجرجم و نايب قهرماني تيم استقلال برگزار شد كه مسئولان تيم استقلال به قضاوت ها اعتراض داشتند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن