تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاي صحبت مردم


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پاي صحبت مردم
محروميت جوانان مستعد ايلام
از شركت در پروژه هاي نفتي
حدود 40نفر از جوانان ايلامي با حضور در دفتر سرپرستي روزنامه كيهان به نحوه مصاحبه شغلي توسط شركت ملي نفت اعتراض خود را اعلام و از وزير ارزشي نفت درخواست سريع رسيدگي به اين موضوع را كردند.
اين جوانان كه تحصيلكرده رشته هاي مرتبط با نفت هستند، اخيراً در آزمون شركت ملي نفت شركت كرده و بعد از احراز رتبه قبولي دعوت به مصاحبه شغلي و تخصصي مي شوند كه متأسفانه بعد از اعلام نتيجه متوجه 99درصد محروميت از فرايند جذب مي شوند، اين در حالي است كه شركت كنندگان ايلامي شرايط لازم علمي و تخصصي پذيرفته شدگان شركت هاي نفت و گاز پارس و فلات قاره را دارا هستند. اين جوانان ضمن اعتقاد راسخ به اجراي عدالت مي گويند بومي بودن خود امتياز است. زيرا محل اجراي پروژه هاي نفتي و گازي استان و امنيت امروز بهره برداري از اين نعمت خدادادي حاصل جهد و تلاش و ايثار و فداكاري پدراني است كه دفاع از نظام و حيثيت كشور را بر آرامش و آسايش ما خردسالان آن روز ترجيح داده و با اهداء خون و يا اعضايي از پيكر خود عزت و امنيت را براي هميشه به ارمغان آورده اند و ناديده گرفتن فداكاري و از خودگذشتگي پدرانمان را نوعي بي توجهي به ارزش هاي ماندگار انقلاب مي دانيم. لذا لحاظ كردن اين ارزش بزرگ را براي خود امتياز تلقي مي كنيم و يكي ديگر از محوري ترين مولفه هاي اجراي عدالت قائل بودن فرق بين فقر و غناست.
حاضران در دفتر كيهان كه خود را سرباز بي چون و چراي رهبر معظم انقلاب مي دانند، اعلام داشتند كه باتوجه به اينكه ايلام دومين استان گازي كشور و چهارمين استان نفتي كشور است و ازنظر دفاعي هم اولين استان مرزي است كه با بيش از 435كيلومتر مرز مشترك با مهاجمان دوران دفاع مقدس داشته و با داشتن شرايط علمي و تخصصي مشابه با افراد غيربومي چه توجيهي براي رفع بيكاري وجود دارد.
لازم به توضيح است كه آيت الله لطفي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام در خطبه هاي نماز جمعه از نحوه برخورد شركت ملي نفت با جوانان ايلامي به شدت انتقاد كرد.
ايلام- خبرنگاركيهان
مطالبات بازنشستگان
وعده سرخرمن!
جمع كثيري از بازنشستگان كشوري با مراجعه به دفتر روزنامه كيهان در شهرستان اليگودرز از توابع استان لرستان نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان اظهار نارضايتي كردند.
اين عده اظهار داشتند: 5 سال پيش سازمان بازنشستگي كشوري و مسئولان محترم اجرايي وزارت تعاون و رفاه و تامين اجتماعي موظف شدند، طلب معوق يك ساله بازنشستگان شامل مطالبات نيمه دوم سال 1386 و نيمه اول سال 1387 را پرداخت كنند، اما تاكنون هيچ اقدامي در اين خصوص صورت نگرفته است.
بازنشستگان در ادامه افزودند: علي رغم اينكه تاكنون بيش از هزاران نامه به نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي در اين رابطه داده شده است و مسئولان نيز از پرداخت اين معوقات تا پايان آذر سال جاري خبر داده بودند، متأسفانه اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته است؛ لذا از مسئولان در اين خصوص انتظار اقدام و توجه مي رود.
¤ اليگودرز- خبرنگار كيهان
درخواست درچه اي ها براي آسفالت يك خيابان
تعدادي از شهروندان درچه اي از توابع استان اصفهان با امضا طوماري و ارسال آن به دفتر نمايندگي كيهان در اين شهر خواستار توجه مديران و مسئولان شهري به وضعيت آسفالت مسير3 كيلومتري خيابان رزمندگان اسلام حدفاصل خيابان امام خميني و خيابان آيت الله سيدمحمدباقر درچه اي شدند.
در اين طومار آمده است، مرمت و آسفالت اين مسير با توجه به آثار مثبتي كه در رعايت بهداشت و تسهيل عبور و مرور شهروندان دارد، به ويژه در فصل زمستان كه شاهد بارش نزولات جوي و فراگيري گل و لاي در سطح خيابان هستيم يك ضرورت است.
درچه- خبرگان كيهان

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن