تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805680892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‏26 روز تا بهارستان نهم؛‏نبايد هر كدام جبهه مستقل ايجاد كنيم/ ترفند جبهه پايداري براي بالا بردن وزنش در مجلس نهم‏//نياوراني//


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ‏26 روز تا بهارستان نهم؛‏نبايد هر كدام جبهه مستقل ايجاد كنيم/ ترفند جبهه پايداري براي بالا بردن وزنش در مجلس نهم‏//نياوراني//
نبايد هر كدام جبهه مستقل ايجاد كنيم/ ترفند جبهه پايداري براي بالا بردن وزنش در مجلس نهم‏//نياوراني//
تائيد صلاحيت 3 هزار و 100 نفر توسط شوراي نگهبان،رد شدن طرح فوريتي نظارت كانديداها بر انتخابات ‏مجلس،ترفند جبهه پايداري براي بالا بردن وزنش در مجلس نهم، حمايت باهنر از قرار گرفتن علي مطهري در ‏ليست جبهه متحد،برپايي شصت همايش گفتماني جبهه متحد در تهران، و گلايه وزير كشور از برخي تهمت ها به ‏دولت نسبت به تائيد صلاحيت هاي صورت گرفته در هيات اجرايي از آخرين خبرهاي انتخاباتي امروز است.‏

به گزارش خبرنگار مهر؛ با توجه به نزديك شدن به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و شكل گرفتن برنامه هاي انتخاباتي گروهها و جريانات سياسي، اين گزارش سعي دارد به مهمترين و آخرين اخبار انتخاباتي در 26 روز باقيمانده تا خلق حماسه اي ديگر از سوي ملت بصير ايران بپردازد.

امروز در مجلس؛

كليات طرح فوريتي مربوط به نظارت كانديداها بر انتخابات مجلس رد شد

طرح الزام تحويل تصاوير صورتجلسات شمارش آرا به نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي امروز يكشنبه در صحن علني مجلس مورد بررسي قرار گرفت.

اين طرح با 93 راي موافق، 46 راي مخالف، 16 راي ممتنع از مجموع 195 نماينده حاضر در مجلس به تصويب نرسيد.

لاريجاني:حرام است كه بدنبال دسيسه‌هاي سياسي باشيم

علي لاريجاني شامگاه شنبه در مراسم جشن پيروزي انقلاب اسلامي كه در سالن اجتماعات مركز فقهي ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته گفت: اين سخنراني جزو بليغ ترين بيانات رهبر انقلاب بود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در تاريخ انقلاب اسلامي هيچ گاه به اندازه امروز نيازمند وحدت و يكپارچگي نبوديم اظهار داشت: گروه‌هاي سياسي بايد گذشت كنند و انتخابات را به مشاجره تبديل نكنند.

لاريجاني با بيان اينكه در برابر دشمناني كه براي انتخابات ايران دندان تيز كرده اند حرام است كه بدنبال دسيسه‌هاي سياسي باشيم .

وي با بيان اينكه در آستانه انتخابات مشاجره‌هاي سياسي در كشور بيشتر خواهد شد، افزود: رهبر انقلاب به شوراي نگهبان و احزاب و گروه‌هاي سياسي توصيه‌هاي به جايي داشتند كه نبايد در اين مسير بدنبال اتهام زني باشيم.

رئيس قوه مقننه تاكيد كرد: كساني كه امروز به دنبال اتهام زني و تخريب ديگران هستند مصالح ملي را نمي‌فهمند و اين عده نمي‌توانند عنوان كنند كه پيرو رهبري هستند چرا كه رهبري اينگونه مشاجرات سياسي را قبول ندارند.

وي با بيان اينكه در تاريخ انقلاب اسلامي هيچ گاه به اندازه امروز نيازمند وحدت و يكپارچگي نبوديم اظهار داشت: گروه‌هاي سياسي بايد گذشت كنند و انتخابات را به مشاجره تبديل نكنند.

آيت الله غروي: نبايد هر كدام جبهه مستقل ايجاد كنيم

آيت الله غروي استادحوزه علميه قم با بيان اين كه اين نظام از بخش‌هاي مختلف از جمله سه قواي مجريه، مقننه و قضائيه تشكيل شده كه هر كدام بايد در جاي خود، كارشان را انجام دهند، تاكيد كرد: نبايد هر كدام جبهه مستقل ايجاد كنيم و از يكديگر فاصله بگيريم و نسبت به ذهن و راي خود حالت عاطفي داشته باشيم.

استاد حوزه علميه قم اضافه كرد: بايد توجه داشت كه در كنار ما قواي ديگري هم هستند و هر كجا اختلافي هم هست قانون بين ما داوري مي كند و در جايي هم كه قانون مبهم و اختلافي بود بايد مسائل را با همدلي حل كرد و اجازه نداد تا كشمكشي به وجود آيد.

وي با بيان اين كه نبايد اين طور باشد كه از تصويب قانوني يك سال بگذرد و دولت آن را ابلاغ نكند و يا در جاي ديگر مجلس با دولت همكاري نداشته باشد، يادآور شد: آنچه مي‌تواند موجب رشد نظام شود همدلي مسئولان و قانع بودن آن به حدي است كه قانون برايشان مشخص كرده است.

اعلام حمايت باهنر از سه نماينده راه نيافته به ليست جبهه متحد اصولگرايان

عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه بنده جزء طرفداران مطهري، كاتوزيان و عباسپور هستم، از تلاش براي ورود اين سه نماينده تهران به ليست جبهه متحد خبر داد.

محمدرضا باهنر عضو جبهه متحد اصولگرايان و نايب رئيس مجلس روز يكشنبه در حاشيه برگزاري جلسه علني مجلس با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتشار ليست‌هايي از دو جبهه پايداري و جبهه متحد اصولگرايان در رسانه‌ها گفت: موافق دادن ليست مشترك با جبهه پايداري نيستم، بلكه معتقدم كه ليست دو جبهه بايد يا كاملا مشترك باشد و يا اينكه اسامي مشترك در آنها وجود نداشته باشد.

باهنر ادامه داد: هنوز در اين باره در جبهه متحد بحثي نشده است البته در رابطه با مطهري، كاتوزيان و عباسپور نمايندگان فعلي تهران هم هنوز تصميم نهايي گرفته نشده است ولي در عين حال اسامي تعدادي از افرادي كه قرار است در ليست تهران قرار گيرند مشخص شده است ولي ليست تهران نهايي نشده است.

وي گفت: به اعتقاد بنده مطهري، كاتوزيان و عباسپور نيز از يك جنس نيستند و آنها مي‌ توانند در ليست جبهه متحد حضور داشته باشند چرا كه اين موضوع اشكالي ندارد و ما هم حركت جدي خلاف اصولگرايي از آنها نديده‌ ايم.

سخنگوي فراكسيون اقليت:رهنمودهاي رهبري را محور برنامه هاي انتخاباتي خود قرار مي دهم

داريوش قنبري با بيان اينكه فرمايشات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري را محور برنامه هاي انتخاباتي خود قرار مي‌دهم، اظهارداشت: صحبت هاي مقام معظم رهبري درخصوص بحث انتخابات هم وحدت آفرين بود و هم موجب مشاركت بيشتر مردم در انتخابات خواهد شد.

سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه نامزدهاي انتخاباتي نيز بايد اخلاق انتخاباتي را رعايت كنند، تاكيد كرد: بيان توانايي ها بدون تخريب ديگران بايد به عنوان يك اصل ، محور رقابتهاي انتخاباتي قرار بگيرد.

عضو شوراي مركزي حزب مردم سالاري، افزود: بنابراين اگر فرمايشات رهبري و رعايت اصل پرهيز از تخريب محور رقابتهاي انتخاباتي كانديداها قرار بگيرد انتخاباتي مشروع و سالم خواهيم داشت كه زمينه هيچگونه فتنه گري و سوءاستفاده دشمنان نيز در آن مهيا نخواهد شد.

شصت همايش گفتماني جبهه متحد اصولگرايان در شهر تهران

رئيس ستاد انتخابات تهران، گفت: در جهت تبيين فرمايشات رهبر معظم انقلاب در راستاي ايجاد انگيزه و شور براي حضور گسترده در انتخابات و بصيرت افزايي براي انتخاب بهتر، شصت همايش گفتماني جبهه متحد اصولگرايان در شهر تهران در طول ايام الله دهه فجر در حال برگزاري است.

وي همچنين با بيان اينكه در روزهاي گذشته نيز چند همايش برگزار شده گفت: در روزهاي آينده هم چند همايش ديگر برگزار مي شود از جمله امروز در منطقه 21 تهران دكتر حسين مظفر سخنراني دارند.

وي اضافه كرد: روز دوشنبه پرويز سروري در منطقه 10، روز چهارشنبه مهرداد بذرپاش در منطقه 7، و پرويز سروري در منطقه بيست، روز پنجشنبه مجتبي رحماندوست در منطقه 21، روز جمعه پرويز سروري در منطقه يازده و عليرضا نادعلي در منطقه 21 سخنراني خواهند داشت كه ساعت برگزاري همه ي اين جلسات بعد از اقامه نماز مغرب و عشا خواهد بود.

قاضي پور تاكيد كرد: نامزد ها اعتراض‌هاي خود را در جارچوب قانون پيگيري كنند

قاضي پورنماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي، پيگيري اعتراض‌ نامزدها را تنها در چارچوب قانون پذيرفتني خواند و ادامه داد: اينكه كانديداها اعتراض خود به نتيجه انتخابات را با تجمع مقابل فرمانداري و يا هيئت‌هاي نظارت پيگيري كنند به هيچ‌وجه زيبنده نبوده بنابراين كانديداها بايد اعتراضات خود را با ارائه مدارك و مستندات از كانال شوراي نگهبان پيگيري كنند.

عضو فراكسيون اصولگرايان، با تاكيد بر اينكه شوراي نگهبان هيچ نفعي از ورود كانديدايي خاص به مجلس نمي‌برد، يادآور شد: عملكرد شوراي نگهبان گوياي آن است كه اين نهاد به دور از هرگونه غرض ورزي و بر اساس مستندات موجود به شكايت‌ها رسيدگي كرده و چنانچه حقي ضايع شده باشد در صدد جبران آن برخواهد آمد.

وي با بيان اينكه پيگيري اعتراضات خارج از چارچوب قانوني راه به جايي نخواهد برد، تاكيد كرد: هرگونه اقدام خلاف قانون در اين زمينه ثمري جز تخريب وجهه نامزد موردنظر و اطرافيانش نخواهد داشت.

آرين‌منش: قانون بايد فصل‌الخطاب همه گروه‌ها باشد

جواد آرين‌منش عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه هفته گذشته براي دومين بار امنيت انتخابات را مورد تاكيد قرار دادند، افزود: مقام معظم رهبري در سخنان خود خطاب به نامزدها، هواداران آنها و مسئولان هشدار دادند كه در برابر توطئه‌هاي احتمالي دشمنان كه درپي برهم زدن امنيت انتخابات هستند هوشيار باشند.

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي، تاكيد مقام معظم رهبري بر حفظ سلامت انتخابات را با هدف پيشگيري از بروز حوادثي مشابه اتفاقات پس از انتخابات سال ۸۸خواند و ادامه داد: در انتخابات ۸۸طراحي‌هاي دشمن در بخشي از موارد همچون به چالش كشيدن انتخابات، زير سوال بردن سلامت انتخابات و مساله تقلب و ترديد در صيانت از آرا به نتيجه رسيد و كساني كه در اين انتخابات به تعبير مقام معظم رهبري سرشان كلاه رفت به دليل اين بود كه در مسير خواسته‌هاي دشمن حركت كردند.

درخواست باهنر از وزرات كشور: امكان دسترسي نامزدهاي انتخابات مجلس به جزئيات آرا فراهم شود

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي پس از مخالفت مجلس با طرح فوريتي الزام تحويل تصاوير صورتجلسات شمارش آرا به نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي از وزارت كشور خواست تمهيداتي را براي دسترسي نامزدها به تعداد آرايشان در صندوق ها از طريق فضاي مجازي بيانديشد.

وي تصريح كرد: ازهمين تريبون از وزارت كشور مي خواهيم تمهيدي بيانديشد كه كانديداها به تعداد آرايشان درصندوق‌ها از طريق سايت و فضاي مجازي دسترسي داشته باشند.

كواكبيان خبر داد :ليست۱۵نفره اصلاح طلبان در تهران و ۱۰۰نفره در سراسر كشور

دبيركل جبهه مردم سالاري از فعاليت​هاي ائتلاف مردم سالاري خبر داد وافزود: در غير از تهران ليست 100 نفري ودر تهران ليست 15 نفري مي​دهيم.

كواكبيان همچنين با بيان اينكه حدود 35 نفر از نمايندگان مد نظر ما هنوزتاييد صلاحيت نشده​اند گفت: اتفاقا جمعي از نمايندگان همين مجلس كه از خانواده شهدا همهستند، در جمع اين ردصلاحيت شدكان هستند..

ترفند جبهه پايداري براي بالا بردن وزنش در مجلس نهم

باهنربا بيان اينكه با اشتراك بين ليست ها و حضور افراد مشترك در ليست جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداري به شدت مخالفم ، همه اخبار و ليست هاي مطرح شده درباره ليست جبهه متحد در روزهاي اخير را گمانه زني دانست و گفت: هنوز هيچ چيز قطعي نشده است.

باهنر همچنين از ترفند جبهه پايداري براي بالا ردن وزنش در مجلس نهم خبر داد و گفت: اين گروه در بسياري از شهرها نيرو و كانديدا ندارد و برداشت ما اين است كه آنان مي خواهند با اعلام حمايت از كانديداهاي جبهه متحد اصولگرايان در اين نقاط ، وزن خود را در مجلس آينده بالا ببرند.

كدخدايي:۳هزار و ۱۰۰نفر تاييد صلاحيت شده‌اند

سخنگوي شوراي نگهبان با اشاره به رد صلاحيت برخي نمايندگان فعلي مجلس شوراي اسلامي در هيات‌هاي اجرايي، تاكيد كرد كه تعداد اين نمايندگان رد صلاحيت شده كمتر خواهند شد.

عباسعلي كدخدايي اظهاركرد: بر اساس آخرين ليستي كه شنبه شب به وزارت كشور ارسال كرديم، سه هزار و 100 نفر از مجموع حدود چهار هزار و 877 نفر تاييد صلاحيت شده‌اند.

وي ا بيان اينكه بررسي صلاحيت‌ها تا 21 بهمن ماه ادامه داردتاكيد كرد: قطعا ميزان تاييد صلاحيت شده‌ها تا پايان وقت مذكور افزايش مي‌يابد.

حدادعادل: ليست‌هاي متعدد اصولگرايان در دست ادغام است

عضو جبهه متحد اصولگرايان در خصوص حضورش در دو ليست جبهه پايداري و جبهه متحد اصولگرايان گفت: ان‌شا‌الله هرچه به خير و صلاح كشور باشد همان اتفاق بيفتد.

در ادامه حداد عادل در پاسخ به سوالي مبني براينكه احتمال مي‌دهد چند ليست انتخاباتي از سوي اصولگرايان ارائه شود و اينكه اخبار در مورد پنج ليست انتخاباتي درست است يا خير؟، اظهار داشت: حالا شما مي‌خواهيد 6 تا ليست در بيايد، نظر جناب‌عالي است.

همچنين حداد عادل درباره پيش‌بيني‌ نهايي‌اش از ليست‌هاي انتخاباتي اصولگرايان گفت: هنوز نمي‌توانيم در اين زمينه اظهار‌نظر كنيم ان‌شا‌الله بهتر از آنچه شما حدس مي‌زنيد رخ خواهد داد.

نجار: برخي اظهارنظرها و تنگ نظري‌هاي انتخاباتي تهمت به دولت است

وزير كشور در پاسخ به برخي اظهارنظرها و ادعاها مبني بر تنگ‌نظري و هتك قانون‌گذاري در بررسي صلاحيت‌ها از سوي هيات‌هاي اجرايي گفت: بررسي‌ها كاملا بر اساس قانوني صورت پذيرفته كه مجلس شوراي اسلامي آن را تصويب كرده است.

مصطفي محمدنجار با بيان اينكه هيات‌هاي اجرايي بر اساس قانون با استعلام از مراجع چهارگانه بررسي صلاحيت‌ها را در دستور كار خود قرار دادند و بر اساس همان قانون هم نتايج صلاحيت‌ها را اعلام كردند از نسبت دادن تهمت هاي انتخاباتي به دولت گله كرد.

وي برخي اظهارنظرها و تنگ نظري‌ها درخصوص روند بررسي هيات‌هاي اجرايي را تهمت به دولت عنوان كرد و افزود: اگر ادعايي وجود دارد بهتر است با مدرك و سند مطرح شود در غير اين صورت افترا قلمداد مي‌شود.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن