تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820820696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قدرداني ستاد نماز جمعه از مردم براي حضور در نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: قدرداني ستاد نماز جمعه از مردم براي حضور در نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب
اين حضور بي بديل شما عزيزان، تضمين كننده پشتيباني شما خوبان از معظم له و نيز شعائر ارزشي انقلاب اسلامي يعني استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي است.
ايلنا:ستاد نماز جمعه تهران در پي حضور مردم تهران در نماز جمعه هفته اخير كه به امامت ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه اي برگزار شد از آنها تقدير و تشكر كرد.

به گزارش ايلنا، متن كامل اين بيانيه به اين شرح است: از آنجا كه ايران اسلامي خاستگاه غيرت و شجاعت و بصيرت در پاسخ به تهديدات دشمن زبون استف شما ملت فهيم در راستاي رسالت تاريخي خود همراه و همدل مولاي خود، غيورانه و لبيك گويان در نماز جمعه 14 بهمن ماه 90 به امامت مقتداي بسيجيان زمان، حضوري بي نظير به نمايش گذاشتيد.

چه زيبا امام المسلمين مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، ضمن تبيين و تشريح مواضع متقن جمهوري اسلامي ايران در قبال مسائل مختلف داخلي و خارجي يكبار ديگر حكومت هاي جبار و مستبد را به چالش كشاندند و تمام دسيسه ها و حيله آنان را آشكار نمودند.

و چه با شكوه شما مومنين نمازگزار با الهام از مكتب و معارف اسلام نام محمدي(ص) با سلايق متفاوت، اما يكپارچه و توام با اخلاق اسلامي در اين محفل حضور به هم رسانديد و نه تنها در اين همايش عبادي سياسي بلكه در تمامي صحنه ها ناممكن ها را ممكن كرده و با روحيه ولايتمدار، صادقانه و پايبند با حضورتان در صفوف به هم فشرده نماز پرصلابت جمعه تهران، مشت محكمي بر دهان ياوه گويان عالم زديد و تمامي توطئه هاي دشمنان را عقيم كرديد و بر خلاف مانورهاي رسانه اي و پمپاژهاي ضد انقلاب و معاندان، تحريم ها و تهديدها را زمين گير نموديد و در اين لحظات چيزي كه از همه بيشتر و مهمتر نمود مي كند خطبه هاي عالمانه و ارزشمند مقام عظماي ولايت بود كه همانند آبي بر آتش تبليغات مسموم آنان عليه ايران و امت اسلامي بود.

ضمن تقدير و تشكر از حضور مثال زدني شما امت هميشه در صحنه در ميدان حب و مودت به ساحت ولايت فقيه، اين حركت انقلابي شما ملت عزيز را چيزي جز عشق و خدمت به نظام و انقلاب اسلامي نمي داند و اعتقاد دارد كه رهبري انقلاب اسلامي به عنوان پرچمدار نهضت بيداري اسلامي در جهان مي باشند و اين حضور بي بديل شما عزيزان، تضمين كننده پشتيباني شما خوبان از معظم له و نيز شعائر ارزشي انقلاب اسلامي يعني استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي است.

پايان پيام

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن