تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820490292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار لاريجاني با مديران دستگاه‌هاي دولتي


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: ديدار لاريجاني با مديران دستگاه‌هاي دولتي
علي لاريجاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي كه امروز به قم سفر كرده بود، از صبح امروز با 13 گروه مختلف ديدار و گفتگو كرد و عصر امروز علاوه بر بازديد از كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي، از موسسه بصيرت قم نيز بازديد كرد


فارس: علي لاريجاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي كه امروز به قم سفر كرده بود، از صبح امروز با 13 گروه مختلف ديدار و گفتگو كرد و عصر امروز علاوه بر بازديد از كتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي، از موسسه بصيرت قم نيز بازديد كرد.

علي لاريجاني در ديدار مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم در سخناني اظهار داشت: متاسفانه تصورات غلط باعث شده كه قم از نظر صنعت بعد از گذشت 30 سال توسعه لازم را نداشته باشد.

وي تاكيد كرد:‌ صنعت، موجب رونق اقتصاد و ايجاد اشتغال مي‌شود، ولي در قم به آن توجه لازم نشده است. شهر قم ثقل زيارتي دارد، اما اين به معناي آن نيست كه به توسعه صنعت در آن نبايد توجه شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: كمك به مراكز حوزوي در اولويت قرار دارد، ولي اين مسئله نمي‌تواند صنعت را تحت شعاع قرار دهد.

وي همچنين در ديدار نخبگان آموزش و پرورش استان قم تصريح كرد: وضعيت كشور به گونه‌اي است كه بايد بخش خصوصي وارد چرخه آموزش و پرورش شده و فعاليت سيستم‌‌هاي غيرانتفاعي افزايش يابد.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: راه حل مشكل كمبود فضاي آموزش، وارد كردن تشكل‌هاي غيردولتي در اين عرصه است و بهترين افراد هم بازنشستگان و پيشكسوتان فرهنگي هستند.

وي تاكيد كرد: مراكز غيرانتفاعي اين مشكل را حل كنند و ما بايد براي تشكل‌هاي غيردولتي فعال در عرصه آموزش و پرورش زمين‌هاي ارزان قيمت تامين كنيم.

لاريجاني وضيعت شهرك پرديسان را اسفبار توصيف كرد و يادآور شد: نيازهاي شهرك پرديسان قم به ويژه در ارتباط با فضاي آموزشي پيش‌بيني نشده است و بايد در اين زمينه اقدامي اساسي صورت گيرد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين در ديدار امام جمعه، بخشدار و مسئولان منطقه سلفچگان قم اظهار داشت: منطقه سفلچگان بايد به قطب صنعتي كشور تبديل شود، چرا كه در اين منطقه ظرفيت‌هاي بسياري وجود دارد.

وي همچنين با اشاره به مذاكره با وزير نيرو در ارتباط با تامين آب صنايع مستقر در آزادراه قم ـ تهران بيان داشت: اميدواريم بتوان با ايجاد خط انتقال آب از جنوب تهران، آب مورد نياز شهرك‌هاي صنعتي محور قم ـ تهران را تامين كرد.

لاريجاني در ديدار با مديركل دامپزشكي قم نيز در سخناني گفت: دامپزشكي وظيفه مهم و حساسي را عهده‌دار است و با جان انسان‌ها سر و كار دارد.

وي ادامه داد: در زمينه تامين سلامت غذايي مردم، هيچ سهل‌انگاري و مسامحه مورد قبول نيست.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در ديدار رئيس سازمان ملي جوانان استان قم و برخي از تشكل‌هاي غيردولتي نيز بيان داشت: بايد گروه‌هاي غيردولتي را وارد چرخه توليد علم و پژوهش كنيم و نبايد اين فعاليت‌ها را بخش دولتي انجام دهد، چرا كه اين امر باعث بزرگ شدن دولت شده و مغاير با سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي است.

وي تاكيد كرد: ‌تقويت ايمان و هويت جوانان بايد محور فعاليت‌ تشكل‌هاي غيردولتي بايد باشد و اين تشكل‌ها بايد از كارهاي بي‌محتوا پرهيز كرده و به جاي آن در جوانان انگيزه نوآوري و شكوفايي ايجاد كنند.

رئيس مجلس اظهار داشت: كشور به كساني نياز دارد كه با عمق جان ماهيت انقلاب را درك كرده و بتوانند اهداف و آرمان‌هاي آن را به پيش ببرند.

لاريجاني همچنين امروز با امام جمعه، بخشدار و شهردار جعفريه، جمعي از رزمندگان، شوراي معاونين دانشگاه قم، مديركل كميته امداد امام خميني استان قم و... ديدار و گفتگو كرد.

جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن