تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مراسم افتتاح 134 طرح مخابراتي : بايد ارتباطات زير ساختي را بگونه اي افزايش دهيم كه منافع ملي را حفظ نمايد


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مراسم افتتاح 134 طرح مخابراتي : بايد ارتباطات زير ساختي را بگونه اي افزايش دهيم كه منافع ملي را حفظ نمايد
گرگان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : در آستانه سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي 134 طرح و پروژه مخابراتي با اعتباري بالغ بر 51 ميليارد ريال با حضور معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به طور متمركز در استان گلستان به بهره برداري رسيد.
معاون وزير ارتباطات و اطلاعات در مراسم كلنگ زني مركز تلفن 10 هزار شماره اي شهر سرخنكلاته از توابع شهرستان گرگان افزود : امروزه بايد ارتباطات زير ساختي را به گونه اي افزايش دهيم كه منافع ملي را حفظ كرده و ارتباطات علمي را برقرار نموده و براي تمامي زمينه ها اين بستر را فراهم نمايد.
دكتر « مومن بالله » گفت : بهره برداري از 134 طرح و پروژه مخابراتي در طول مدت 5 ماه نشان از تلاش شبانه روزي پرسنل مخابرات استان گلستان است كه جاي تجليل فراوان دارد.
رئيس هيئت مديره شركت ارتباطات زير ساخت در ادامه با بيان اين مطلب كه به بركت اين انقلاب اگر دشمنان پيشرفته ترين تجهيزات را هم بكار گيرند باز هم حكومت بر قلبها حرف اول را مي زند اظهار داشت : علي رغم همه سختيها مردم كشورما هيچوقت از انقلاب نبريده اند.
در ادامه مديرعامل شركت مخابرات استان گلستان گفت : ارتباطات محوري ترين اجزاي توسعه پايدار و يكي از شاخص هاي ارزيابي هر كشور محسوب مي شود و همه اجزاي توسعه متاثر از بخش ارتباطات است .
مهندس « سيدغلامرضا عرب هاشمي » همچنين ايجاد شبكه ارتباطي كارآمد و پويا و پرقدرت و دستيابي به زير ساختهاي لازم اطلاعاتي براي نيل به جامعه اطلاعاتي را از اهداف پيش رو شركت مخابرات گلستان بر شمرد.
وي واگذاري 504 هزار شماره تلفن ثابت و 457 هزار تلفن سيار دائمي نصب 5300 دستگاه تلفن ثابت همگاني اجراي عمليات فيبر نوري در 2200 كيلومتر ارتباط دهي به صد در صد روستاها و تجهيز 99 درصد روستاها به تلفن خانگي و تاسيس 271 دفتر آي سي تي روستايي را از عناوين مهم انجام شده در 30 سال بعد از انقلاب اسلامي در استان گلستان بيان كرد .
وي يادآور شد : اين مقدار در قبل از انقلاب فقط 8200 خط تلفن ثابت و 35 دستگاه تلفن همگاني در استان بوده است .
وي ضمن تقدير از تلاش كاركنان مخابرات گفت : در طول 5 ماه از هفته دولت تاكنون 134 طرح و پروژه مخابراتي آماده بهره برداري است كه 160 كيلومتر فيبر نوري و راه اندازي 778 دستگاه تلفن همگاني و 32 دفتر آي سي تي روستايي از جمله اين طرحهاست .
مديرعامل شركت مخابرات گلستان با اشاره به آغاز عمليات اجرايي مركز تلفن 10 هزار شماره اي شهر سرخنكلاته ابراز اميدواري كرد : تلاش مي كنيم بزودي شاهد بهره برداري اين طرح عظيم باشيم .

جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن