تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816421913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمي‌خواهيم جباري مثل آندو شود، او بايد عمل كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نمي‌خواهيم جباري مثل آندو شود، او بايد عمل كند
خبرگزاري فارس: مربي تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم ايمون زائد در ديدارهاي آينده به نفع استقلال گلزني كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، بهتاش فريبا كه در غياب مظلومي كه سرما خورده،‌ به نشست خبري پيش از بازي فردا با سايپا آمده بود گفت:10 دقيقه پاياني دربي 10 دقيقه لعنتي بود. ما در كل دربي تيم برتر ميدان بوديم و در نيمه اول هم گل زديم. در نيمه دوم هم توانستيم به گل برسيم و تيم برتر بوديم. تعداد ضربات ما در برخي از مواقع بازي به بيش 20 پاس مي‌رسيد اما استارت كار از جاي خورد كه مهرداد اولادي اخراج شد.

وي ادامه داد: اخراج اولادي باعث شد بازيكنان پرسپوليس انگيزه فراواني بگيرند و در مقابل بازيكنان ما بي خيال شدند. دنبال اين بوديم كه گل‌هاي خود را بيشتر كنيم. هافبك‌ها و مهاجمان ما به دنبال گلزني در دربي بودند تا در تاريخ ثبت شوند اما تمركزمان در آن دقايق به هم ريخته بود و تعويض‌هاي دنيزلي هم بسيار خوب بود.

فريبا تاكيد كرد: بعد از اينكه فيلم بازي را ديديم به اين نتيجه رسيديم كه بايد تغييراتي در تيم ايجاد مي‌كرديم اما وقتي تيم دو بر صفر از حريف پيش است و 5 موقعيت گلزني هم به دست آورده انجام تغيير خيلي لازم به نظر نمي‌رسيد. اگر ما بازيكن دفاعي مي‌آورديم خود شما امروز از ما مي‌پرسيديد تيم كه رو به جلو بود پس چرا بازيكن دفاعي آوردي.

وي اظهار داشت: فاصله گل اول و دوم پرسپوليس فقط يك دقيقه و نيم بود و ما زماني براي جبران نداشتيم تا آمديم بفهميم چه تدبيري بيانديشيم گل دوم را خورديم. به پرسپوليس هم تبريك مي‌گويم. اين دربي از نظر فني و كيفي يكي از بهترين دربي‌ها بود و تماشاگراني كه آمدند بازي خوبي تماشا كردند. عادت نداريم بگوييم چند بازيكن خود را نداشتيم، با همين نفرات هم خوب بازي كرديم حتي در بازي‌هاي كه 2 يا 3 گل زديم به اندازه اين ديدار سوار بازي نبوديم. فقط در 10 دقيقه همه چيز از دست رفت. من مي‌گويم فوتبال هم مثل كاميپوتر است و هر جلوتر مي‌رويم درس‌هاي بيشتري بايد ياد بگيريم.

فريبا در مورد ديدار فردا با سايپا گفت: در دور رفت با اين تيم بازي سختي داشتيم و در نهايت يك بر صفر پيروز شديم. سايپا بسته بازي مي‌كند. ما هم در فاصله 3 و 4 روزي كه زمان داشتيم بيشتر با بازيكنان صحبت كرديم زيرا كار تاكيتكي زيادي نمي‌توانستيم انجام بدهيم. زمين‌ها خراب بود. فكر مي‌كنم با پيروزي مقابل سايپا بتوانيم به خودمان برگرديم و به هدفمان كه قهرماني است بيشتر فكر مي‌كنيم و نزديك مي‌شويم.

مربي استقلال در مورد جريمه 5 درصدي كادر فني گفت: پول راحت به دست مي‌آيد. 35 سال است كه كار كرده‌ام. پول را راحت مي‌توان به دست آورد اما وقتي حيثيت از دست برود خيلي مهم است. ما حتي يك دقيقه هم به اين جريمه‌هاي 10 يا 20 درصدي فكر نكردبم فقط براي هواداران ناراحت هستيم.

فريبا در مورد اينكه گفته مي‌شود برخي از بازيكنان كه در تمرين كم كاري كرده‌اند جريمه خواهند شد و ليستي در اين زمينه تهيه شده خاطرنشان كرد: اصلا چنين خبري نيست. وقتي تيم مي‌برد همه در آن سهيم هستند و وقتي هم بازنده مي‌شويم از بالا تا پايين همه در آن سهم دارند. اگر يكي از توپ‌هايي كه محسن يوسفي زده بود گل مي‌شد الان هيچ كدام از اين بحث‌ها نبود اما يك لحظه پاي يوسفي سر خورد. او هم دوست نداشت سر بخورد، اينها اتفاقات فوتبال است.

وي در مورد غايبان استقلال مقابل سايپا گفت: حمودي 3 اخطاره است و تيموريان و جباري هم مصدوم هستند.

فريبا در مورد وضعيت مصدوميت مجتبي جباري گفت: تكليف اين بازيكن امروز مشخص مي‌شود. دكتر كيهاني، دكتر ايرانيان و يك متخصص ديگر در مورد او نظر مي‌دهند. دوست نداريم جباري هم مثل تيموريان شود. تيموريان 3 ، 4 هفته كار كرد تا به عمل جراحي نرسد اما در نهايت مجبور شد عمل كند. به همين خاطر مي‌خواهيم در مورد جباري با برنامه بهتري عمل كنيم. جباري پارگي مينيسك دارد و احتمالا بايد عمل كند و 3 ، 4 هفته ديگر برمي‌گردددقيقا مثل عمل جراحي زندي، تصور مي‌كنم اگر او زودتر عمل جراحي كند قبلا از آخر اسفند يعني حدود 15 اسفند مي‌تواند به ميدان برگردد. او امروز ام آر اي گرفته و پزشكان در موردش نظر مي‌دهند.

مربي استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس كه ابراهيم زاده گفته زائد برابر ذوب آهن بازي كرد و استقلالي‌ها مي‌توانستند آنجا اين بازيكن را شناسايي كنند گفت: فيلم‌هاي بازي ‌هاي پرسپوليس را آناليز كرده بوديم. يكي از آن مسابقات هم بازي ذوب آهن بود اما يك روز، روز يك بازيكن هست و يك روز هم روز يك بازيكن نيست. دربي روز زائد بود و ما هم تمركز لازم براي يادگيري نداشتيم. اميدوارم زائد در ادامه ليگ موفق باشد.

فريبا در مورد اينكه اين آرزوي موفقيت براي زائد با كنايه است يا نه گفت: نه كنايه‌اي نمي‌زنم واقعا اميدوارم موفق شود. هر چه بازيكن خارجي با كيفيت به ليگ ما بيايد فوتبال ما داغ‌تر و بهتر مي‌شود. اين حرف من كنايه نيست. پرسپوليس با رقباي ما بازي دارد و اميدواريم زائد مقابل آن تيم‌ها نيز قوي ظاهر شود و به نفع ما كار كند. تيم‌هايي كه پرسپوليس با آنها بازي دارد مدعي قهرماني هستند و او مي‌تواند با گلزني به اين حريفان نتايج را به نفع ما رقم بزند.

وي در مورد اينكه چه حرفي با هواداران دارد گفت: هواداران همواره نشان داده‌اند در گرما و سرما حامي استقلال هستند. من از آنها عذر خواهي مي‌كنم در اين چند سال هم سرماي به سرماي روز دربي نديده بودم. ما به حمايت آنها احتياج داريم تا بتوانيم جام قهرماني را به آنها تقديم كنيم.

انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن