تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815412647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورزشي/انقلاب نماينده قم در هندبال جوانان كشور/ مصاف صبا با نساجي قائم شهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار ورزشي/انقلاب نماينده قم در هندبال جوانان كشور/ مصاف صبا با نساجي قائم شهر
انقلاب نماينده قم در هندبال جوانان كشور/ مصاف صبا با نساجي قائم شهر
قم - خبرگزاري مهر: مشخص شدن نماينده قم در هندبال جوانان كشور و مصاف صبا با نساجي قائم شهر در ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در رده سني اميد عناوين اخبار كوتاه ورزشي قم است.

رئيس هيئت هندبال استان قم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌هاي قهرماني هندبال رده سني جوانان كشور با شركت تيم هاي مدعي از استان هاي مختلف به ميزباني هيئت هندبال استان خوزستان در شهرستان بهبهان به انجام مي رسد.

سيدعليرضا طباطبايي با بيان اينكه 13 تيم در اين مسابقات حضور دارند، ادامه داد: اين هجدهمين دوره رقابت هاي هندبال قهرماني رده سني جوانان كشور است كه با شركت اين تعداد تيم در مرحله مقدماتي به شكل دوره اي برگزار مي شود تا چهره تيم هاي صعود كننده به مرحله بعد مشخص شود.

رئيس هيئت هندبال قم اضافه كرد: در اين رقابت ها كه تيم هاي مطرحي همچون فولاد مباركه سپاهان نوين، اصفهان شهرداري ايوان، هيئت جهرم، تفت يزد و هيئت هندبال بهبهان نيز حضور دارند، تيم انقلاب به عنوان نماينده قم در اين پيكارها حضور يافته است.

وي بيان داشت: هجدهمين دوره مسابقات هنبال قهرماني جوانان كشور با شركت 13 تيم در مرحله مقدماتي در چهار گروه سه و چهار تيمي در استان خوزستان و شهرستان بهبهان آغاز شده و امروز با انجام پنج بازي پيگري مي شود.

تيم هندبال جوانان انقلاب مي‌تواند يكي از تيم‌هاي مدعي باشد

طباطبايي افزود: تيم هندبال جوانان انقلاب قم در اين دوره از رقابت ها با مربيگري جواد قلي زاده به مصاف رقباي خود رفته است، ضمن اينكه احمد فلاح در جريان اين پيكارها در كادر فني به عنوان مربي تيم فعاليت مي كند.

رئيس هيئت هندبال قم به وضعيت هندبال قم اشاره كرد و عنوان داشت: در حال حاضر تيم‌هاي بسيار خوبي در هندبال مردان و بانوان قم وجود دارند كه يكي از تيم هاي پر اميد ما در حال حاضر تيم هندبال جوانان انقلاب است كه مي تواند در مسابقات قهرماني كشور يكي از تيم هاي مدعي باشد.

صباي قم در مصاف انتقامي از نساجي قائمشهر پذيرايي مي‌كند

مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در رده سني اميد اين هفته نيز برگزار مي‌شود و در حالي كه 12 تيم در شش مسابقه از هفته نهم با يكديگر رقابت مي‌كنند، اميدهاي صباي قم در خانه با تيم رده دهم جدول رو به رو هستند.

اين در حالي است كه بر اساس برنامه سازمان ليگ آزادگان، ديدارهاي هفته سوم از دور برگشت مسابقات ليگ برتر فوتبال رده سني اميد باشگاه‌هاي كشور روز پنجشنبه بيستم بهمن ماه برگزار مي‌شود و صباي قم در ديداري خانگي ميزبان تيم فوتبال نساجي قائمشهر است.

در اين ديدار كه قرار است از ساعت 14 بيستمين روز بهمن ماه در ورزشگاه تختي شهر قم برگزار شود، شاگردان سيدمحسن باباميري در تيم فوتبال اميد صباي قم، يكي از مهمترين بازي هاي خانگي خود در ليگ برتر اين فصل را برگزار مي‌كنند.

در واقع تيم‌هاي فوتبال اميد نساجي قائمشهر و صباي قم در ديداري حساس از هفته پانزدهم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در حالي در ورزشگاه تختي شهر قم به مصاف يكديگر مي‌روند كه صبا هفته پيش از اين در خارج از خانه با تيم مدعي ذوب آهن اصفهان مساوي كسب كرده است.

تيم فوتبال صباي قم كه هفته گذشته با تساوي بدون گل برابر تيم فوتبال اميد ذوب آهن اصفهان، ششمين تساوي خود در مسابقات ليگ برتر را كسب كرد هم اكنون اميدوار است تا با پيروزي مقابل نساجي قائمشهر و توقف ساير مدعيان بعد از هفته ها به جمع بالاي جدولي‌ها بپيوندد.

شكست سه بر صفر صبا مقابل نساجي

صباي قم با هدايت سيدمحسن باباميري يكي از مربيان جوان فوتبال استان قم حداقل تا اين هفته نتايج مناسبي كسب نكرده ولي اينكه اين تيم هفته گذشته با برابر ذوب آهن نشان داد كه از انگيزه زيادي براي بازگشت به روزهاي خوب خود برخوردار است و در حال حاضر با كسب 12 امتياز در رده دوازدهم جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور قرار دارد.

صباي قم در ديدار خارج از خانه دور رفت مقابل تيم فوتبال نساجي قائشمهر تن به شكست سه بر صفر داده است و در مصاف با اين تيم در ديدار برگشت به دنبال جبران باخت و كسب نخستين پيروزي خانگي خود در ليگ اين فصل تلاش مي كند.

در جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه هاي كشور در حال حاضر تيم فوتبال اميد فولاد مباركه سپاهان اصفهان با 29 امتياز صدرنشين است، شهرداري تبريز با 23 امتياز در مكان دوم جاي دارد و نفت اهواز و فولاد خوزستان هر دو با 22 امتياز سوم و چهارم هستند، ضمن اينكه تيم هاي فوتبال اميد برق شيراز، ذوب آهن اصفهان، ماشين سازي تبريز، گسترش فولاد تبريز، صنعت نفت آبادان، نساجي قائمشهر، استقلال اهواز، صباي قم و ابومسلم مشهد در مكان هاي چهارم تا سيزدهم جاي دارند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن