تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816283320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدعيان رياست فدراسيون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مدعيان رياست فدراسيون فوتبال
جام جم آنلاين: حميد سجادي، علي سعيدلو، عبدالرضا ساور، محمد رويانيان، علي كفاشيان، مهدي تاج و اميررضا واعظي آشتياني افراد شناخته‌شده‌اي هستند كه نامشان بيشتر از ديگران براي حضور در انتخابات 15 اسفند فدراسيون فوتبال مطرح مي‌شود.


با اين‌كه كار ثبت‌نام از نامزدهاي انتخاباتي فوتبال از پنجشنبه گذشته به طور رسمي به مدت 10 روز آغاز شده است، اما هنوز هيچ گزينه‌اي پا پيش نگذاشته است تا دبيرخانه فدراسيون همچنان چشم‌انتظار اولين نفري باشد كه چراغ اول نامزدي رياست فدراسيون را روشن مي‌كند.

با اين‌كه هيات رييسه فدراسيون نيز به نمايندگي از اعضاي مجمع از علي كفاشيان و مهدي تاج رييس و نايب رييس اول فدراسيون خواسته است كه نامزد رياست فدراسيون شوند، اما اين دو گزينه نيز فعلا ثبت‌نام خود را به تعويق انداخته‌اند تا با رصد اتفاق‌ها و رايزني‌هاي صورت گرفته،‌ در انتخابات 15 اسفندماه ثبت‌نام كنند.

علي كفاشيان كنار مي‌كشد

علي كفاشيان در شرايطي در عرصه انتخابات شركت خواهد كرد كه گفته مي‌شود به وي اعلام شده، ديگر نظري بر ادامه حضور او در راس فدراسيون نيست و براي همين نيز هيات رييسه فدراسيون به مهدي تاج ماموريت داده است تا با ثبت‌نام در اين عرصه و در صورت كناره‌گيري احتمالي كفاشيان، با قدرت در عرصه انتخابات شركت كند.

استدلال نيز اين است كه مهدي تاج با توجه به حضور چهار ساله‌اش در فدراسيون، از مسائل خرد و كلان فوتبال شناخت لازم را دارد تا با اجتناب از ضعف‌هاي مديريتي دوره چهار ساله كفاشيان، برنامه‌هاي توسعه‌اي اين رشته را با قدرت بيشتري دنبال كند.

سجادي و ساور، نامزدهاي وزارت ورزش

انتخابات فدراسيون فوتبال در شرايطي برگزار خواهد شد كه بطور بديهي نقش وزارت ورزش و جوانان برجسته خواهد بود و اصولا نمي‌توان انتخاباتي را متصور بود كه وزارت ورزش در آن دخيل نباشد.

در دور قبلي انتخابات محمد علي‌آبادي وقتي تابلوي ورود ممنوع فيفا را مقابل خود ديد، علي كفاشيان را بعنوان نماينده سازمان وقت تربيت بدني وارد عرصه انتخابات كرد و حتي در اين راستا از نامزد ديگر حاضر در انتخابات يعني شاهرخ شهنازي خواسته شد كه كنار بكشد تا كفاشيان بدون رقيب، ‌از مجمع راي اعتماد بگيرد.

اين فضا هنوز تغييري نكرده و با اين‌كه محمد عباسي وزير ورزش هفته گذشته در مراسم هم‌انديشي خانواده فوتبال اعلام كرد كه اين نشست هيچگونه ارتباطي با انتخابات فدراسيون ندارد،‌ اما ساده‌انگارانه خواهد بود كه بينديشيم وزارت ورزش در انتخابات پيش روي فوتبال، روي يك گزينه اجماع نخواهد كرد.

در حال حاضر از حميد سجادي معاون ورزشي وزارت ورزش و عبدالرضا ساور مشاور وزير در امور جوانان، بعنوان ‌نمايندگان وزارت ورزش در انتخابات فدراسيون فوتبال نام برده مي‌شود.

هر چند سجادي در اين زمينه اعلام كرده كه تاكنون به وي تكليفي براي حضور در انتخابات فوتبال نشده است، اما خود او هم چندان بي‌ميل نيست كه با نشستن در راس هرم مديريتي فوتبال، ‌ميزان تاثيرگذاري‌اش در عرصه ورزش را دوچندان سازد البته در رابطه با حضور سجادي در انتخابات به نظر مي‌رسد كه خارج از وزارت، اراده مقام‌هاي بالادستي نيز بايد بر حضور وي در اين انتخابات قرار گيرد.

از طرفي عبدالرضا ساور كه پيش از اين در مقام معاون حقوقي و امور مجلس سازمان تربيت بدني در زمان علي‌آبادي در ورزش خدمت كرده و با جامعه ورزش و فوتبال غريبه نيست، در حال حاضر تمام فكر و ذهنش متوجه حضور در انتخابات مجلس است و طبق آنچه خودش اعلام كرده، تمايلي براي حضور در انتخابات فدراسيون ندارد.

كارت رويانيان شارژ شد

محمد رويانيان، مديرعامل پرسپوليس و رييس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور نيز كه به دنبال پيروزي اخير در شهرآورد، كارتش حسابي براي پرش به مديريت‌هاي بالا دستي در فوتبال شارژ شده است، از ديگر گزينه‌هايي است كه در محافل خصوصي، از تمايل خود براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال خبر داده است.

او در اين رابطه با چند تن از اعضاي فعلي هيات رييسه فدراسيون نيز صحبت كرده و به نظر مي‌رسد كه عزمش را براي گسترش حيطه نفوذش در فوتبال جزم كرده است.

علي سعيدلو هم مطرح است

علي سعيدلو، رييس سابق سازمان تربيت بدني و معاون بين‌الملل فعلي رييس‌جمهور، از مدت‌ها پيش طي صحبت با علي كفاشيان از تمايل خود براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال خبر داده بود.

از تمايل مديريتي سعيدلو در حوزه فوتبال همين بس كه تلاش كرد با امكانات سازمان و رايزني‌هاي گسترده،‌به عضويت هيات رييسه كنفدراسيون فوتبال آسيا درآيد اما همه اين تلاش‌ها با پيروزي نماينده نپال بي نتيجه ماند تا اين روزها نيز با شكرآب شدن روابط بين او و كفاشيان، ‌يك مقدار حضور او در عرصه انتخابات فوتبال همراه با ترديد باشد. بويژه آن‌كه در فضاي موجود، وزارت ورزش ترجيح خواهد داد نماينده خودش در انتخابات پيش روي فوتبال برنده شود.

شرط واعظ آشتياني

در اين ميان، اميررضا واعظ آشتياني مديرعامل سابق استقلال كه در بين مسوولان دولتي و غيردولتي، داراي نفوذ خاص خود است، شرط كرده است كه اگر عزم مسئولان ورزش را براي تغيير و تحولات جدي در فوتبال ايران ببيند، در عرصه انتخابات ثبت‌نام خواهد كرد.

موردي كه البته متوجه محمد عباسي وزير ورزش و جوانان است و آشتياني كه مي‌داند بسياري از تصميم‌هاي مديريتي ورزش خارج از جلسات رسمي گرفته مي‌شود، به نوعي به عباسي پيام داده است كه در بين تمام گزينه‌ها، مي‌تواند روي او نيز براي ايجاد تحولات مثبت در اين رشته حساب كند.

تاج با انگيزه مي‌آيد

مهدي تاج، نايب رئيس اول فدراسيون نيز كه به نظر مي‌رسد حمايت برخي اعضاي هيات رييسه فدراسيون و اعضاي مجمع را با خود دارد، با انگيزه وارد عرصه انتخابات خواهد شد تا در صورت كنار رفتن علي كفاشيان،‌ به عنوان تنها گزينه هيات رييسه حضوري فعال در انتخابات 15 اسفند داشته باشد.

آيت‌اللهي ثبت‌نام كرد

در چنين شرايطي، دبيرخانه مجمع عمومي فدراسيون فوتبال از ثبت‌نام آيت‌اللهي براي شركت در انتخابات هيات رييسه فدراسيون خبر داد.

براي اين گزارش، سيدهادي آيت‌اللهي رئيس هيات فوتبال استان فارس كه سابقه عضويت چهار ساله در هيات رييسه فدراسيون و بيشتر از 20 سال حضور در مديريت ورزش را دارد، با حضور در دبيرخانه مجمع عمومي فدراسيون فوتبال براي حضور در هيات رييسه فدراسيون فوتبال ثبت‌نام كرد.

حجت‌الله اكبرآبادي - گروه ورزش

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن