تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815150105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

15 هزار پورت ADSL در خراسان جنوبي واگذار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: 15 هزار پورت ADSL در خراسان جنوبي واگذار مي شود
مودي- 15 هزار پورت ADSL پر سرعت تا پايان برنامه چهارم توسعه در خراسان جنوبي واگذار مي شود.

رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت مخابرات استان گفت: 3 ميليون پورت ADSL پرسرعت تا پايان برنامه چهارم توسعه در كشور واگذار مي شود كه از اين تعداد 15 هزار پورت سهم خراسان جنوبي است و تا پايان سال بايد به نتيجه برسد.

محمد رضا حاجي محمدي افزود: در حال حاضر 5 هزار و 564 پورت در استان منصوب است كه 3 هزار پورت آن براي آموزش از راه دور استفاده مي شود.

وي ادامه داد: تاكنون 80 مدرسه در استان به شبكه آموزش متصل شده و آمادگي فراهم كردن امكانات را براي ديگر مدارس داريم.

وي از افتتاح 258 پروژه مخابراتي با اعتباري بالغ بر 73 ميليارد ريال در دهه فجر امسال با حضور معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و رئيس سازمان فضايي ايران در خراسان جنوبي خبر داد.

وي در جمع خبرنگاران افزود: از ابتداي سفر اول رئيس جمهور به استان هزار و 699 پروژه مخابراتي با اعتباري بالغ بر 560 ميليارد ريال به مناسبت هاي مختلف به بهره برداري رسيده كه از اين تعداد 258 پروژه مربوط به دهه فجر امسال است.

محمد رضا حاجي محمدي راه اندازي 25 كافوي نوري با 15 هزار پورت را جزو پروژه هاي شاخص استان در دهه فجر امسال اعلام كرد و افزود: از ديگر پروژه ها نصب و راه اندازي مركز تلفن همراه استان با 200 هزار شماره، سايت GSM_WLL روستايي با 21 سايت، تاسيس دفاتر فناوري اطلاعات و ارتباطات روستايي (ICT) با 52 دفتر، تاسيس سايت BTS تلفن همراه با 11 سايت، سيستم انتقال بين شهري (SDM) پر ظرفيت با 2 سيستم است.وي تاسيس و توسعه مخابرات روستايي در 11 روستا، تاسيس و توسعه ديتا با 648 پورت، راه اندازي 230 دستگاه تلفن همگاني و سيستم انتقال راديويي با 25 لينك و سيستم انتقال فيبر نوري با 12 لينك را از ديگر پروژه هاي دهه فجر اعلام كرد.وي تصريح كرد: نتايج حاصل از اجراي پروژه ها نشان از رفع محروميت تا پايان برنامه پنج ساله چهارم دارد به طوري كه تاكنون 99 درصد جمعيت شهري و 98 درصد جمعيت روستايي استان از ارتباط تلفني برخوردار شده اند و حدود 95 درصد جمعيت شهري و 94 درصد جمعيت روستايي از تلفن خانگي استفاده مي كنند.به علاوه 91 درصد جمعيت شهري و 78 درصد جمعيت روستايي تلفن همراه دارند.

محمد رضا حاجي محمدي ادامه داد: علاوه بر شهرستان بيرجند، شهرستان هاي نهبندان، فردوس و قاين هم از سالن ويدئوكنفرانس برخوردار بوده كه با 30 استان كشور از اين طريق براي شركت در جلسات، دوره هاي آموزشي ارتباط دارد.

وي به كاهش 40 درصدي تعرفه اينترنت نسبت به سال گذشته اشاره كرد و افزود: بحث كاهش قيمت ها در دستور كار وزارت خانه است.

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن