تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816720948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
قلعه نويي: 6 گل بازي رفت را فراموش كرده ايم
سرمربي استقلال گفت: كار دشواري در اهواز داريم، اما براي سه امتياز به ميدان مي رويم.
امير قلعه نويي افزود: استقلال اهواز يك مربي عاشق و بازيكنان جوان و با انگيزه اي دارد. با اين حال براي برد به ميدان مي رويم. در هر صورت بر روي نقاط ضعف و قدرت تيم اهوازي كار كرده ايم و هر سه امتياز را هم ميخواهيم.وي خاطرنشان كرد: در هر صورت نتيجه بازي رفت نبايد بازيكنان استقلال را تحت تأثير قرار دهد و من به آنان تذكر دادم كه به هيچ عنوان استقلال اهواز را دست كم نگيرند. آن ديدار گذشته است و بازي برگشت در اهواز شرايط كاملاً متفاوتي دارد.

نمره 13 براي دفاع پرسپوليس
مدافع پرسپوليس درباره ديدار تيمش مقابل پيام اظهار كرد: بازي مهمي است و فكر مي كنم اين مسابقه و چند بازي بعدي آن حساس ترين ديدارها براي عبور پرسپوليس از شرايط كنوني و نزديك شدن به صدر جدول باشد.رحمان رضايي درباره وضعيت خط دفاعي پرسپوليس گفت: در حال حاضر از 20 نمره به خط دفاعي تيممان 13 مي دهم و فكر مي كنم همچنان بايد روي آن كار كنيم.

هاشمي نسب روي نيمكت مربيگري
سرمربي موقت پيام خراسان رضوي گفت: جنگ نابرابري در مقابل پرسپوليس خواهيم داشت.
مجيد حسيني پور در گفتگو با ايسنا، افزود: با شناختي كه از تيم پرسپوليس تهران داريم، در ورزشگاه آزادي به دنبال اين هستيم كه ابتدا از اين تيم شكست نخوريم و سپس اگر موقعيتي به وجود آمد، به دنبال گلزني باشيم.
وي يادآور شد: در اين بازي بازيكن محروم نداريم، اما تنها مهدي هاشمي نسب به دليل مصدوميت نمي تواند تيم را همراهي كند، اما از وي خواسته ايم كه در تهران به اردوي تيم پيام بپيوندد و در مقابل پرسپوليس روي نيمكت تيم بنشيند تا از مشورت با او استفاده كنيم.
حسيني پور ادامه داد: هاشمي نسب بازيكن بزرگي است و در تيمهاي بزرگي بازي كرده است و مي تواند به ما كمك كند.

ايويچ: نمي دانم چرا سفرم به ايران لغو شد
توميسلاو ايويچ با بيان اينكه علت لغو شدن سفر خود به ايران را نمي داند، گفت: اين موضوع اهميت زيادي برايم ندارد.
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران در گفتگوي اختصاصي با شبكه خبر با بيان اينكه از سفر به ايران انصراف داده است، گفت: همه عمر كار كرده ام و فكر مي كنم ديگر كار كردن براي من كافي باشد و فعلاً قصد مربيگري در تيمي را ندارم.
توميسلاو ايويچ درباره علت انصراف خود از سفر به ايران براي هدايت و يا مشاوره دادن به پرسپوليس گفت : درباره اين موضوع فكر مي كنم مشكل از طرف باشگاه ايراني بود و دقيقاً نمي دانم علت لغو سفر من به ايران چه بود و يا بهتر بگويم اصلاً نمي دانم چه اتفاقي افتاد كه اين سفر لغو شد.

صبري پشت مرزهاي بسته
دروازه بان ملي پوش تيم الطلبه عراق كه براي پيوستن به پرسپوليس به توافق رسيده، نمي تواند به ايران سفر كند. دولت عراق كه سرگرم برگزاري انتخابات در اين كشور است مرزهاي خود را موقتاً بسته است و نوري صبري بايد تا زمان بازگشايي مرزها منتظر بماند.

سلطان دربي ايران درگذشت
صفر ايرانپاك، مهاجم تيم ملي و پرسپوليس كه بين سالهاي 1349 تا 1359 نمايش درخشاني براي اين دو تيم داشت، در سن 61 سالگي و بر اثر سرطان روده دار فاني را وداع گفت. ايرانپاك كه در استكهلم سوئد زندگي مي كرد، براي تيم ملي 30 بازي انجام داده و 14 گل زده بود. همچنين وي با زدن 7 گل بهترين گلزن تاريخ دربي پرسپوليس و استقلال است.

استقلال بدون اسپانسر در ليگ قهرمانان
باشگاه استقلال نمونه پيراهن اين تيم را بدون اسپانسر به كنفدراسيون آسيا ارسال كرد.
قرار بود، قبل از ارسال نمونه پيراهن استقلال براي ليگ قهرمانان آسيا به AFC اين باشگاه با اسپانسر جديد خود به توافق برسد، اما اين اتفاق نيفتاد تا مسؤولان اين باشگاه مجبور شوند نمونه پيراهن تيم را بدون حك شدن اسپانسر به محل كنفدراسيون آسيا ارسال كنند.
مسؤولان اين باشگاه قصد دارند در ليگ قهرمانان آسيا حامي مالي متفاوت از ليگ داشته باشند.

شكايت كريمي از استقلال
سرمربي سابق استقلال به دليل عدم دريافت مطالباتش از اين باشگاه به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت كرد. در همين راستا و براي رسيدگي به اين موضوع نشست كميته انضباطي فدراسيون روز دوشنبه 21 بهمن برگزار خواهد شد.

«ايزدي» مديرعامل پيام شد
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي گفت: قرار بود هادي برگي زر به عنوان سرمربي تيم فوتبال پيام معرفي شود، اما با وجود توافق قبلي، وي از قبول اين سمت انصراف داد.هاشم حسيني در گفتگو با ايسنا، افزود: در حال حاضر مجيد حسيني پور تيم را تمرين داده و در بازي با پرسپوليس هم وي روي نيمكت پيام مي نشيند و شايد با وي به عنوان سرمربي تيم ليگ را ادامه داديم. حسيني همچنين از انتخاب مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي خبر داد و گفت: مهندس جواد ايزدي، مديرعامل مجتمع فرهنگي ورزشي كوهسر مشهد به عنوان مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي انتخاب شده است.

پرسپوليس و استقلال در تورنمنت سيمرغ
به مناسبت فرا رسيدن سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، تورنمنت چهار جانبه اي برگزار مي شود كه طي آن تيم هنرمندان، رسانه ها و دو تيم از بازيكنان پيشكسوت تيم هاي استقلال و پرسپوليس كه طي سي سال پس از انقلاب در اين تيم ها بازي كرده اند، با هم رقابت خواهند كرد. بنابر اين گزارش، دو بازي مقدماتي اين تورنمنت 15 بهمن ماه در ورزشگاه شهيد شيرودي و بازي فينال، 17 بهمن ماه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن