تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۹۵‬استاد دانشگاه آمريكايي تحريم فرهنگي اسرائيل را خواستار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۹۵‬استاد دانشگاه آمريكايي تحريم فرهنگي اسرائيل را خواستار شدند
سياسي. اسرائيل. تحريم فرهنگي
تهران- به نوشته روزنامه الشرق الاوسط گروهي از استادان دانشگاههاي آمريكايي خواستار تحريم دانشگاهي و فرهنگي اسرائيل به دليل ارتكاب جنايات جنگي در غزه شدند.

به گزارش گروه اخبار صوتي وتصويري ايرنا، الشرق الاوسط افزود: در اين اقدام ‪ ۹۵‬استاد دانشگاهي آمريكايي از دانشگاههاي سراسر ايالات متحده حضور داشتند و پيش بيني مي‌شود، تعداد بيشتري به اين گروه بپيوندند .

پروفسور ديويد لويد يكي از شركت‌كنندگان در اين طرح اظهار داشت كه با وجود ناثير لابي يهودي بر سياستها ورسانه‌هاي گروهي آمريكا واكنش ايجاد شده در ميان دانشگاهيان بسيار گسترده بوده است.

دانشگاهيان آمريكايي گفتند كه به دليل اقدامات وحشيانه اسرائيل در غزه خواستار تحريم دانشگاهي و فرهنگي اين رژيم هستند.

اقدامي از اين دست بر ضد سياستهاي اسرائيل براي اولين بار در ايالات متحده به وقوع مي‌پيوندد و بدين سبب رژيم صهيونيستي را غافلگير ساخته است.

در همين راستا وزارت آموزش اسرائيل و ساير گروههاي آكادميك اين رژيم براي پاسخ به اين اقدام و كاهش آثار منفي آن به تكاپو افتاده اند.

در بيانيه صادره از سوي استادان آمريكايي آمده است ما به عنوان استادان داراي وجدان نمي‌توانيم گوشه‌اي ايستاده و با سكوت به حمله وحشيانه اسرائيل به غزه و موسسات آموزشي آن نظاره كنيم.

آنها همچنين خواستار اعمال مجازات بر ضد اسرائيل و دانشگاههاي آن شدند همانگونه كه در دوره آپارتايد مجازاتهايي مانند خارج كردن سرمايه‌ها بر ضد آفريقاي جنوبي اعمال شد.

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن