تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار اصفهان در ديدار با مديران باشگاه العهد لبنان: توجه به زيربناهاي فرهنگي زمينه ساز موفقيت‌هاي بزرگ در ورزش است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شهردار اصفهان در ديدار با مديران باشگاه العهد لبنان: توجه به زيربناهاي فرهنگي زمينه ساز موفقيت‌هاي بزرگ در ورزش است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: شهرستان‌ها

مديران باشگاه العهد لبنان، وابسته به گروه مقاومت حزب‌الله لبنان، با شهردار اصفهان ديدار و گفت‌وگو كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سيد مرتضي سقاييان نژاد، شهردار اصفهان در اين ديدار گفت:از اينكه در اصفهان هستيد خوشحاليم و به جهت اينكه يك تشكل ورزشي در لبنان و زير نظر حزب‌الله لبنان فعاليت مي كند به شما خوش آمد ويژه‌تري مي‌گوييم.

وي با تسليت وقايع رخ داده در غزه و ريخته شدن خون بسياري از مرم بي گناه در اين شهر گفت: شهادت برادران و خانواده‌هاي آنان در غزه قلب ما را جريحه دار كرد.

وي با تاكيد بر وحدت بين همه مسلمانان براي مبارزه با استكبار جهاني گفت: همه داريم در يك جبهه مبارزه مي كنيم و آن براي اسلام است همانطور كه در قرآن اشاره شده دشمن اصلي ما استكبار مي باشد كه در عصر حاضر استكبار آمريكاي جنايت كار است و نماينده وي در منطقه نيز رژيم صهيونيستي است.

دكتر سقاييان نژاد افزود:هيچ تفاوتي براي ما بين آمريكا و اسراييل و استكباري كه در قرآن به اشاره گرديده وجود ندارد زيرا جنگ ما جنگي اعتقادي است.

شهردار اصفهان تاكيد كرد: وقايع رخ داده آزمايشي الهي است تا وحدت مسلمانان جهان به آزمايشي الهي گذاشته شود. اتحاد و وحدت بايد در بين همه كشورهاي مسلمان شكل بگيرد و بايد ياد بگيريم چگونه اين اتحاد را اعمال و اجرايي نماييم. در اين آزمايش‌ها همه ما بايد به صورت دسته جمعي به ريسمان الهي چنگ بزنيم و وحدت كلمه داشته باشيم.

وي لزوم توجه به همه ظرفيت‌هاي جهان اسلام براي مقابله با آمريكا و اسراييل را مورد تاكيد قرار داد و افزود: در اين رابطه بايد از همه ظرفيت‌هاي جهان اسلام استفاده شود.

دكتر سقاييان نژاد توجه به روابط فرهنگي و ورزشي را بخشي از همين ظرفيت‌ها برشمرد و گفت: آمدن شما به اصفهان در قالب يك باشگاه فرهنگي ورزشي و پيمان اخوت بين شما و باشگاه سپاهان اصفهان كه هر دو باشگاهايي مسلمان و از كشوري مسلمان هستيد نمونه‌اي از اعتصام به حبل‌الله است.

وي افزود: اين اتحاد در زمينه ورزش اتفاق مي افتد و قطعا بدانيد كاري كه باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مباركه سپاهان انجام مي دهد مورد رضايت و حمايت همه آنهايي است كه قلبشان براي اسلام و اين شهر مي طپد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود حزب الله لبنان را فرزند انقلاب ايران داست و تاكيد كرد:اين انقلابي كه در ايران به ثمر رسيد نهالي داد كه يكي از فرزندانش حزب الله لبنان مي باشد و اين هجمه‌اي كه اين روزها عليه استكبار به وجود آمده است و در حال تبديل به زلزله اي براي درنورديدن استكبار مي باشد در اثر همين اتحاد به وجود آمده است.

شهردار اصفهان درخصوص عقد قرارداد اخوت بين اين دو باشگاه گفت: هنگامي كه به عنوان دو باشگاه با اعتقادات اسلامي و وحدت اسلامي عقد اخوت مي‌خوانيد مطمئن باشيد با توحه به اينكه در جبهه فرهنگ و ورزش قدم گذاشته‌ايد خروجي بسيار با ارزشي نصيبتان خواهدشد و آثار فرهنگي اين حركت فرهنگي در تربيت نفراتي كه از باشگاه رشد مي يابند تاثير خواهد داشت.

وي با تقدير از حركت‌هاي فرهنگي صورت گرفته در باشگاه فولاد مباركه سپاهان گفت: در مدتي كه مديرعامل اين باشگاه در اين مسووليت فعاليت كرده است خط مشي اصلي اين باشگاه حركت‌هاي فرهنگي بوده و اين اقدام نيز قطعا منشا موفقيت هاي ديگر اين تيم خواهد بود چرا كه معتقديم موفقيت‌هاي سپاهان در سطح ملي و بين المللي با تكيه بر زيربناهاي فرهنگي به وجود آمده است.

محمد عاصي، مدير باشگاه العهد لبنان نيز در اين ديدار با اشاره به تاريخچه فعاليت اين باشگاه در كشور لبنان گفت: هنگامي كه مقاوت حزب الله لبنان در سال 2000 به سازمان يافتگي رسيد سيد حسن نصرالله تاكيد داشتند كه مقاوت به يك مجموعه صرفا نظامي شناخته نشود و بر هيمن اساس به مرور توجه به فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي و ورزشي مورد توجه ويژه تر قرار گرفت.

وي با اشاره به موفقيت‌هاي اخير اين تيم در رقابت هاي ورزشي لبنان تاكيد كرد: تيم العهد لبنان با قهرماني در رقابت هاي فوتبال باشگاه هاي لبنان امسال به عنوان نماينده اين كشور در مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا شركت خواهد كرد ضمن اينكه اين باشگاه در رده‌هاي مختلف سني امسال حائز پنج قهرماني در رشته‌هاي مختلف شد.

محمد عاصي با اشاره به عقد قرارا داد خواهر خواندگي بين اين باشگاه و باشگاه فولاد مباركه سپاهان ايران گفت: براي ما بسي باعث افتخار است كه به اين شهر تاريخي و شهيد پرور آمده‌ايم زيرا اصفهان نيز همانند جبل عامل در لبنان شهري شهيد پرور است.

وي در ادامه به نقش رهنمودهاي امام راحل و مقام معظم رهبري در پيروزي حزب الله بر اسراييل اشاره كرد و گفت: همانگونه امام راحل فرمودند اسراييل غده سرطاني است و بايد از بين برود، ما در جنگ با اين رژيم پيروز شديم و بدون شك پيروزي ما از روي حادثه نبود، ما مطابق رهنمودهاي مقام معظم رهبري عمل كرديم و پيروز شديم زيرا ما سرباز و مطيع آيت‌الله خامنه‌اي هستيم.

وي با شاره به فجايع غزه گفت: اين وقايع نبايد چيز عجيبي باشد چرا كه اين خط مشي همه حكومت هاي زورگو و غاصب عليه مستضعفين است. وي در ادامه افزود: پرچم آزادگي دنيا در دست ايران است.

وي با تبريك ايام الله دهه فجر گفت: قبل از اينكه اين قرار داد بسته شود ايراني ها در قلب ما جا داشتند زيرا ايران و لبنان هيچگاه جداشدني نيستند و در حال حاضر نيز با عقد قراراداد خواهرخواندگي تعامل ما با باشگاه سپاهان افزايش خواهد يافت و از تجربيات اين باشگاه استفاده خواهيم كرد.

وي در ادامه تاكيد كرد: باشگاه العهد لبنان در آن زمان كه اكثر نقاط لبنان در سيطره اسراييل بود و مقاومت حزب الله به دستور امام راحل شكل گرفت، ما در همان موقع كه اوج جنگ بود به فكر راه اندازي تشكيلات ورزشي نيز بوديم اما در آن موقعيت حركت‌هاي نظامي حزب الله پر رنگ تر بود اما در ادامه و با پيروزي حزب الله در طي سال هاي اخير ورزش را در كنار مقاومت تقويت كرديم و وارد ورزش لبنان شديم.

وي با اشاره به افتخارات سال‌هاي اخير سپاهان در ايران و آسيا گفت: سپاهان تيمي شناخته شده است و با فعاليتي چشمگير و مديريتي منسجم در پي كسب افتخارات تازه است كه ما نيز سعي مي كنيم از تجربيات اين باشگاه بزرگ بهره مند شويم.

مديرعامل باشگاه العهد افزود: بسياري از بازيكنان باشگاه ما كه قهرمانان لبنان نيز مي‌باشند، همان‌هايي هستند كه موقع تجاوز اسراييل سلاح برداشتند و به جنگ اين رژيم گرگ صفت رفتند.

در اين ديدار مديرعامل باشگاه سپاهان نيز فعاليت‌هاي اين باشگاه را براي هيات لبناني تشريح كرد و اظهار داشت: اين باشگاه آمادگي دارد تا تجربيات خود را به باشگاه العهد لبنان منتقل كند.

محمد رضا ساكت با تبريك پيروزي‌هاي حزب الله لبنان به رهبري سيدحسن نصرالله گفت: كاركنان اين باشگاه براي موفقيت‌هاي حزب الله لبنان به رهبري سيدحسن نصرالله دعا مي‌كنند.

وي با تشريح فعاليت‌هاي دو جانبه اين باشگاه و باشگاه العهد لبنان گفت: باشگاه سپاهان با تيم‌هاي مختلفي نظير اينترميلان ايتاليا، كاواساكي ژاپن، چونبوري تايلند، الشارجه امارات و دونات نيجريه خواهرخوانده است و با توجه به شرايط لبنان و مقاومت حزب الله و با توجه به افتخارات باشگاه العهد تصميم برآن شد تا با اين باشگاه قرارداد همكاري امضا نماييم.

ساكت درخصوص جزييات اين همكاري گفت: دو باشگاه در خصوص برگزاري مسابقات دوستانه و تورنمنت‌ها، برگزاري اردو در كمپ هاي ورزشي در ايران و لبنان، طرح توسعه ساختار باشگاهي و گسترش تيم هاي ورزشي و مراودات علمي با همديگر همكاري خواهند كرد.

وي تاكيد كرد: جايگاه حزب الله لبنان و اعتقادي كه به برادران مسلمان حزب الله دايم اين وظيفه را ايجاد كرد كه همكاري و تعامل ويژه‌اي با ابن باشگاه داشته باشم.

انتهاي پيام

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن