تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار اصفهان:توجه به زيربناهاي فرهنگي زمينه‌ساز موفقيت‌هاي بزرگ در ورزش است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار اصفهان:توجه به زيربناهاي فرهنگي زمينه‌ساز موفقيت‌هاي بزرگ در ورزش است
خبرگزاري فارس: شهردار اصفهان گفت: توجه به زيربناهاي فرهنگي، زمينه‌ساز موفقيت‌هاي بزرگ در ورزش است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌اي روابط عمومي شهرداري اصفهان، سيدمرتضي سقاييان‌نژاد در ديدار مديران باشگاه العهد لبنان وابسته به مقاومت حزب‌الله توجه به روابط فرهنگي و ورزشي را بخشي از ظرفيت‌هاي جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت: آمدن شما به اصفهان در قالب يك باشگاه فرهنگي، ورزشي و پيمان اخوت بين شما و باشگاه سپاهان اصفهان كه هر دو باشگاه‌هايي مسلمان و از كشوري مسلمان هستيد نمونه‌اي از اعتصام به حبل‌الله است.
وي افزود: اين اتحاد در زمينه ورزش اتفاق مي‌افتد و كاري كه باشگاه فرهنگي، ورزشي فولاد مباركه سپاهان انجام مي‌دهد مورد رضايت و حمايت همه كساني است كه قلبشان براي اسلام و اين شهر مي‌طپد.
شهردار اصفهان در ادامه حزب‌الله لبنان را فرزند انقلاب ايران داست و خاطرنشان كرد: اين انقلابي كه در ايران به ثمر رسيد نهالي داد كه يكي از فرزندانش حزب‌الله لبنان است و اين هجمه‌اي كه اين روزها عليه استكبار به وجود آمده و در حال تبديل به زلزله‌اي براي درنورديدن استكبار است در اثر همين اتحاد به وجود آمده است.
وي پيرامون عقد قرارداد اخوت بين اين دو باشگاه گفت: هنگامي كه به عنوان دو باشگاه با اعتقادات اسلامي و وحدت اسلامي عقد اخوت مي‌خوانيد مطمئن باشيد با توحه به اينكه در جبهه فرهنگ و ورزش قدم گذاشته‌ايد خروجي بسيار با ارزشي نصيبتان خواهد شد و آثار فرهنگي اين حركت فرهنگي در تربيت نفراتي كه از باشگاه رشد مي‌يابند تاثير خواهد داشت.
سقاييان‌نژاد با تقدير از حركت‌هاي فرهنگي صورت گرفته در باشگاه فولاد مباركه سپاهان گفت: در مدتي كه مديرعامل اين باشگاه در اين مسئوليت فعاليت كرده است خط مشي اصلي اين باشگاه حركت‌هاي فرهنگي بوده و اين اقدام نيز قطعا منشا موفقيت‌هاي ديگر اين تيم خواهد بود چرا كه معتقديم موفقيت‌هاي سپاهان در سطح ملي و بين‌المللي با تكيه بر زيربناهاي فرهنگي به وجود آمده است.
مدير باشگاه العهد لبنان نيز در اين ديدار با اشاره به تاريخچه فعاليت اين باشگاه در كشور لبنان گفت: هنگامي كه مقاوت حزب‌الله لبنان در سال 2000 به سازمان ‌يافتگي رسيد سيدحسن نصرالله تاكيد داشتند كه مقاوت به يك مجموعه صرفا نظامي شناخته نشود و بر همين اساس به مرور توجه به فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي و ورزشي مورد توجه ويژه قرار گرفت.
محمد عاصي با اشاره به موفقيت‌هاي اخير اين تيم در رقابت‌هاي ورزشي لبنان بيان داشت: تيم العهد لبنان با قهرماني در رقابت‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي لبنان امسال به عنوان نماينده اين كشور در مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا شركت خواهد كرد ضمن اينكه اين باشگاه در رده‌هاي مختلف سني امسال حائز پنج قهرماني در رشته‌هاي مختلف شد.
عاصي با اشاره به عقد قرارداد خواهر خواندگي بين اين باشگاه و باشگاه فولاد مباركه سپاهان ايران گفت: براي ما باعث افتخار است كه به اين شهر تاريخي و شهيد پرور آمده‌ايم چرا كه اصفهان نيز مانند جبل عامل در لبنان شهري شهيدپرور است.
در اين ديدار مديرعامل باشگاه سپاهان نيز فعاليت‌هاي اين باشگاه را براي هيئت لبناني تشريح كرد و اظهار داشت: اين باشگاه آمادگي دارد تا تجربيات خود را به باشگاه العهد لبنان منتقل كند.
محمدرضا ساكت با تشريح فعاليت‌هاي دو جانبه اين باشگاه و باشگاه العهد لبنان گفت: باشگاه سپاهان با تيم‌هاي مختلفي مانند اينتر ميلان ايتاليا، كاواساكي ژاپن، چونبوري تايلند، الشارجه امارات و دونات نيجريه خواهرخوانده است و با توجه به شرايط لبنان و مقاومت حزب‌الله و با توجه به افتخارات باشگاه العهد تصميم برآن شد تا با اين باشگاه قرارداد همكاري امضا كنيم.
ساكت در مورد جزئيات اين همكاري گفت: دو باشگاه پيرامون برگزاري مسابقات دوستانه و تورنمنت‌ها، برگزاري اردو در كمپ‌هاي ورزشي در ايران و لبنان، طرح توسعه ساختار باشگاهي و گسترش تيم‌هاي ورزشي و مراودات علمي با همديگر همكاري خواهند كرد.
انتهاي پيام/ش20

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن