تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*سي‌امين سال انقلاب اسلامي* حسين فردرو: با گذر از دايره‌ي تقليد زمينه‌ي اقتباس كشورهاي خارجي از ما فراهم مي‌شود *تدارك براي ساخت مسابقه‌ي«303» در عيد نوروز*


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *سي‌امين سال انقلاب اسلامي* حسين فردرو: با گذر از دايره‌ي تقليد زمينه‌ي اقتباس كشورهاي خارجي از ما فراهم مي‌شود *تدارك براي ساخت مسابقه‌ي«303» در عيد نوروز*


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

تهيه‌كننده مسابقه«303» اعلام كرد: با توجه به ساخت اين مسابقه به مناسبت فرا رسيدن سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، 50درصد پرسش‌ها درباره‌ي اين رويداد است.

به گفته وي در ايام نوروز نيز مسابقه «303» با طرح پرسش‌هايي درباره‌ي تاريخ ايران توليد و پخش مي‌شود؛ البته همواره 30 درصد از پرسش‌ها تخصصي است.

حسين فردرو در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي عملكرد سازمان صدا و سيما در دهه چهارم انقلاب اسلامي اظهار كرد : با گذر از اين دايره تقليد از برنامه‌هاي خارجي، مي‌توانيم عملكرد خود را گسترش دهيم و عرصه‌هاي نو را در برنامه‌سازي تجربه كنيم؛ بدين ترتيب پس از مدتي زمينه اقتباس كشورهاي خارجي از ما فراهم مي‌شود؛ بدين منظور لازم است در برنامه سازي وارد جنبه‌هاي شخصي و موضع گيري نشويم و ويژگي‌هاي فرهنگي خود را در آن جا بگنجانيم.

او اضافه كرد : برنامه‌سازي در كشورهاي خارجي برخلاف ايران، بسيار گران است؛ در اين كشورها ارتباط مستقيم ميان مخاطبان و برنامه سازان برقرار است به گونه اي كه اگر آنان برنامه‌اي را دوست داشته باشند آن را حمايت مي‌كنند و هزينه‌اش را مي‌پردازند، اما اگر علاقه‌اي به آن نداشته باشند از برنامه استقبال نمي‌كنند و در نتيجه پخش آن متوقف مي‌شود.

اين تهيه كننده با اشاره به خصوصي سازي در كشور گفت : براي خصوصي سازي در صدا و سيما محدوديت وجود دارد و امكان راه‌اندازي چنين شبكه‌هايي در ايران وجود ندارد؛ اين در حالي است كه مديران پس از پيروزي انقلاب اسلامي، اكنون به مرحله‌ي بازنشستگي رسيده‌اند و اين افراد كساني هستند كه 30 سال به آنان اطمينان شده‌است. اگر صدا و سيما مجوزهاي لازم را كسب كند و اين افراد وارد عرصه‌ي خصوصي سازي شوند در عمل پيشرفت حاصل مي‌شود.

وي با اشاره به اهداف توليد مسابقه «303»، تاكيد كرد: افزايش اتحاد و دوستي بين شركت‌كنندگان از اهداف ماست؛ بنابراين مسابقه به گونه‌اي طراحي نشده‌است كه 300 نفر با هم مسابقه بدهند.

اين تهيه كننده با اشاره به يكي از علت‌هاي طراحي «303»، در اين باره گفت : برخي از سازمان‌ها كه قصد شركت در برنامه را داشته‌اند، اعلام كرده‌اند كه پيش از صد و يك نفر متقاضي شركت در«101» هستند؛

بنابراين به منظور ارج نهادن به علاقه و توجه مردم به اين مسابقه تلاش كرديم محيط بزرگتري را فراهم كنيم تا پاسخگوي علاقه‌ي مخاطبان باشد و بدين ترتيب نيازي به قرعه كشي براي شركت در «101» نباشد.

او با اشاره به جايزه‌هاي 303 اظهار كرد : تلاش كرده‌ايم كه به نسبت افزايش تعداد شركت كنندگان، تعداد جوايز و مقدار آنها نيز بيشتر شود؛ به گونه اي كه در «101» حداكثر جايزه سه ميليون تومان بود، اما در «303» به شش تا 9 ميليون تومان افزايش پيدا مي‌كند كه به طور متوسط به هر نفر 20 تا 30 هزار تومان تعلق مي‌گيرد.

وي درباره‌ي چگونگي تامين جايزه‌ها و مخارج ساخت اين مسابقه گفت : سازمان‌هاي شركت‌كننده در اين دو برنامه به سه شيوه در بعد مالي مشاركت مي‌كنند؛ برخي از آن‌ها هم جوايز و هم مخارج ساخت اين مسابقات را تامين مي‌كنند؛ دسته‌ي ديگر فقط جايزه را پرداخت مي‌كنند و بعضي از آنان نيز با حضور معنوي خود در «101» و «303» مهمانان سازمان صدا و سيما محسوب مي‌شوند.

فردرو درباره نحوه برگزاري اين مسابقه، اظهار كرد: سه بخش از يك سازمان در اين برنامه حضور مي‌يابند و نمايندگان آن‌ها با يكديگر رقابت مي‌كنند. ضمن اينكه 300 شركت‌كننده‌اي كه در جايگاه تماشاگران قرار دارند، با يكديگر رقابت نمي‌كنند، بلكه با سه نماينده‌اي كه پرسش‌ها را پاسخ مي‌دهند مسابقه خواهند داد. بخش سوم «303» نيز به طور حذفي انجام مي‌شود كه در نهايت يكي از سه نفر بايد باقي بماند؛ البته امكان دارد او نيز حذف بشود و همه‌ي جايزه بين افراد باقي مانده از 300 نفر تقسيم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران( ايسنا)، مسابقه 303 به سفارش گروه اجتماعي شبكه سه سيما ساخته مي شود.

انتهاي پيام

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن