تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آن سفر كرده كه صد قافله دل هم‌ره اوست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آن سفر كرده كه صد قافله دل هم‌ره اوست
خبرگزاري فارس: مسئولان سازمان‌ها و نهادهاي مختلف با حضور در حرم مطهر امام خميني (ره) به صورت جداگانه با آرمان‌هاي والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تجديد بيعت كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، مسئولان بانك صنعت و معدن با حضور در حرم مطهر امام خميني (ره) با آرمان‌هاي والاي معمار كبير انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كردند.

مديران و كاركنان، مدير عامل بانك صنعت و معدن در اين مراسم با حضور بر سر مزار همسر مكرمه امام راحل با قرائت فاتحه ياد و خاطره ايشان را نيز گرامي داشتند.

*تجديد ميثاق مسئولان بيمه ايران با آرمان‌هاي امام (ره)

روسا و كاركنان، مديران، كاركنان و ايثارگران بيمه ايران با حضور در حرم مطهر امام خميني (ره‌) با آرمان‌هاي والاي معمار كبير انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كردند.

اين مسئولان در آستانه فرا رسيدن ايام‌الله دهه مبارك فجر با قرائت فاتحه و نثار تاج گل ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.

*‌اداي احترام بسيجيان اسلامشهر به حضرت امام (ره)

بسيجيان شهرك واوان و سپاه حضرت سيدالشهدا (ع) اسلامشهر با حضور در حرم مطهر امام خميني (ره) با آرمان‌هاي بلند حضرت امام راحل تجديد عهد كردند.

در اين مراسم كه همزمان با فرا رسيدن سي‌ و‌ سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار ‌شد، فرماندار رباط كريم به همراه معاونين و جمعي از مسئولان نيروي انتظامي، ادارات و بسيجيان اين شهرستان پس از اهداي تاج گل با آرمان‌هاي بنيانگذار كبير انقلاب تجديد عهد كرده و در كنار حرم ايشان به قرائت فاتحه پرداختند.

*تجديد ميثاق بسيج خواهران شهرستان پيشوا با آرمان‌هاي امام (ره)

بسيجيان خواهر شهرستان پيشوا با حضور در مرقد مطهر امام خميني (ره‌) با آرمان‌هاي والاي معمار كبير انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كردند.

اين مسئولان در آستانه فرا رسيدن ايام‌الله دهه مبارك فجر با قرائت فاتحه و نثار تاج گل ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.

انتهاي پيام/و۲۰

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن