تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806556510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به‌علت كاهش بارش‌هاي جوي در سايت قاسم‌آباد چلگرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به‌علت كاهش بارش‌هاي جوي در سايت قاسم‌آباد چلگرد
خبرگزاري فارس: مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: به‌علت كاهش نزولات جوي و مناسب نبودن محور قاسم آباد پنجمين برف‌آورد شهر برفي در كانون گردشگري آبشار شيخ عليخان برگزار مي‌شود.


مژگان رياحي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهركرد، اظهار داشت: پنجمين برف‌آورد سالانه شهر برفي اين استان همزمان با 17 بهمن ماه جاري آغاز و تا 21 بهمن برگزاري اين جشنواره ادامه خواهد داشت.

رياحي با اشاره به استان‌هاي شركت‌كننده در اين جشنواره، گفت: تاكنون شركت‌كنندگاني از استان‌هاي اصفهان، چهارمحال و بختياري، ياسوج، تهران و مشهد براي شركت در اين جشنواره اعلام آمادگي كرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: آنچه مسلم است استان چهارمحال و بختياري با دارا بودن قدمت تاريخي و داشته‌هاي بومي، باستاني و مناظر طبيعي منحصر به فرد امتيازي ويژه در جذب گردشگر دارد به طوري كه شايد بتوان با بهره‌مندي از آنها حركتي در آمار و ارقام گردشگران اين استان ايجاد كرد.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري افزود: پر واضح است كه در معرفي داشته‌هاي متعدد استان نبايد فقط به آثار باستاني و تاريخي آن اكتفا كرد، چراكه چهارمحال و بختياري از مناظر طبيعي و كوهستان زيبايي برخوردار است كه بازديد از آن براي طبيعت گردان و ورزشكاران خالي از لطف نيست.

رياحي برگزاري برنامه‌هاي مختلفي همچون برف‌آورد سالانه شهر برفي در اين استان را زمينه مناسبي در راستاي نيل به اين هدف مهم برشمرد و گفت: پنجمين برف‌آورد سالانه شهر برفي از تاريخ 17 بهمن آغاز و تا بيست و يكم بهمن ادامه خواهد داشت.

وي با بيان اين‌كه برنامه‌هاي متنوعي براي پنجمين دوره جشنواره در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه‌هاي جشنواره زمستاني امسال با همكاري تمام ادارات و نهادهاي استان اجرايي خواهد شد كه اين موضوع يكي از ويژگي‌هاي بارز اين دوره از جشنواره است.

اين مقام مسئول تأكيد كرد: براي اطلاع‌رساني به مردم در ساير شهرهاي كشور، پوستر اين جشنواره براي همه استان‌ها ارسال و با همكاري اداره كل ميراث فرهنگي هر استان در معابر عمومي، دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و ترمينال‌ها نصب شده است.

رياحي به برپايي نمايشگاه هاي صنايع دستي در حاشيه برگزاري برف آورد كوهرنگ اشاره و تصريح كرد: فرصت هاي سرمايه گذاري گردشگري، ‌ورزشي و تفريحي چهارمحال و بختياري هم در اين جشنواره معرفي مي شود.

وي خاطرنشان كرد: استان چهارمحال بختياري توانمندي‌هاي بسياري در بخش گردشگري و جهانگردي دارد كه با توجه ويژه به اين بخش و بهره مندي از مناطق و جاذبه‎هاي طبيعي استان شاهد افزايش گردشگران و مسافران داخلي و خارجي به استان خواهيم بود.

پنجمين برف‌آورد سالانه شهر برفي 17 بهمن‌ماه سال‌جاري در كانون گردشگري آبشار شيخ عليخان از توابع شهرستان كوهرنگ برگزار مي‏شود.

انتهاي پيام/ي20

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن