تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812675040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عجیب ترین رکودها سال 2008


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ناز: رکورد بیسکویتی

جمعی از مردم "نیویورک" با گرد هم آمدن در یکی از پارک های بزرگ شهر، اقدام به برگزاری مراسم پخت بیسکویت شکلاتی به تعداد شش هزار و ششصد عدد کردند. این مراسم که 19 ساعت طول کشید به عنوان رکورد بیسکویتی در کتاب رکورد های "گینس" ثبت شد.




رفیق مار چهار متری

رکورد زندگی با یک مار در "شین هوا" چین شکسته شده است.

"ژائونگ" هشت ساله، مدت 7 سال است که با یک مار عظیم الجثه زندگی کرده و او را بهترین و تنها دوستش می داند! پدر "ژائونگ" صاحب یک باغ وحش است و پسرش زندگی با این مار "بوآ" را تنها وقتی که 9 ماهه بود، شروع کرده است.

در حال حاضر این مار "بوآ" 4/2 متر طول و 70 کیلو گرم وزن دارد و هر شب به همراه "ژائونگ" بر روی یک تخت می خوابد و سرش را با سر پسرک، روی یک بالش است.




رکورد زمستانی

«کاسیموف» روسی در «مسکو» از اواخر ماه ژانویه به مدت یک ماه هر شب ساعت 20 از خانه خارج شده و ساعت 6 صبح روز بعد به خانه باز می گشت تا رکوردی به ثبت برساند.

او که 46 ساله است، در طول مدتی که در سردترین ماه زمستان در بیرون خانه سر می کرد، روی نیمکت های پارک می خوابید، آن هم بدون پتو و زیر انداز! البته او در جریان این رکورد شکنی، شلوار و کاپشن گرم به تن داشت ولی دمای هوا در آن شبها به 20 تا 38 درجه زیر صفر می رسید.





قارچ 200هزار دلاری

رکورد گران قیمت ترین "قارچ سفید" دنیا در حراج بین المللی «ماکائو» شکسته شد. قارچ سفید ایتالیایی که یک کیلو گرم وزن داشت به قیمت 200 هزار دلار به فروش رفت. این قارچ در روز 21 نوامبر در جنگل های منطقه «مولیسه» ایتالیا چیده  شد و  بزرگترین قارچی است که در سال 1387 در ایتالیا پیدا شده است.




الماس روی گوشی

رکورد تعداد قطعه الماس روی گوشی تلفن همراه در «توکیو» ژاپن شکسته شد. یک شرکت تولید کننده گوشی تلفن همراه در ژاپن اعلام کرد که 10 گوشی الماسی سفارش شده به 10 متول ژاپن تحویل داده که هر کدام از آنها 537 تکه الماس داشته و قیمت هر کدام 130 هزار دلار است. رکورد قبلی در دست همین شرکت با 403 تکه الماس بوده است.





بابانوئل یخی

بزرگترین بابانوئل یخی جهان با 160 متر طول و 24 متر ارتفاع،با کلاهی زیبا به سر در شمال «چین» ساخته شد. سازندگان بابانوئل یخی، به دلیل افزایش دمای کره زمین از برف مصنوعی برای ساخت این مجسمه استفاده کردند. رکورد بزرگترین بابانوئل یخی پیش از این با 110 متر طول و 20 متر ارتفاع متعلق به خود چینی ها بود.




گران ترین درخت کریسمس

ژاپنی ها از، درخت کریسمس که از 24 کیلو طلا ساخته شده و مزین به 240 قطعه الماس و مروارید به وزن بیش از 21 کیلو شده است، پرده برداری کرده اند. این درخت طلا که 150 میلیون ین می ارزد، در جواهر فروشی «گینزا تاناکا» در شهر «اوزاکا» به فروش گذاشته شد که یک تاجر اهل «توکیو» آن را خریداری کرد. در سال گذشته میلادی هم بلند ترین درخت کریسمس دنیا در«ریدوژانیرو» برزیل به نمایش درآمد که در آب شناور بود، 37 متر ارتفاع داشت و با سه میلیون چراغ روشن شده بود.




بزرگترین کاسه دنیا

بزرگترین کاسه دنیا در مالزی ساخته شد و در کتاب رکوردهای جهانی "گینس" به ثبت رسید. در مراسم  رو نمایی این کاسه که 182/88 سانتی متر قطر و 91/44 سانتی متر ارتفاع دارد، آشپزهای سرشناس مالزیایی با 500کیلو گوشت، 450 کیلو سوپ و 50 کیلو سبزی، از مهمانان پذیرایی کردند. نام این کاسه استثنایی «باک کوته» بوده و به دست سه هنر مند ساخته شده است و نماد آن یک خروس است.





عقرب در دهان

"ملکه عقرب" لقب زنی ایتالیایی است که 39 سال دارد و در مقابل یک مرکز خرید در شهر "پاتایا" یک عقرب  بزرگ را بیش از دو دقیقه در دهانش نگه داشت تا رکورد تازه ای ثبت کند. عقربی که در دهانش گذاشته بود، یکی از سمی ترین عقرب های جهان است که زهرش به سرعت، موجب مرگ انسان می شود. او با "سلطان هزار پا" ازدواج کرده که سابقه زندگی با هزار پاها را دارد.




ارسال شده در ۰۰۰۰/۰۰/۰۰ ۰۰:۰۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ناز]
[مشاهده در: www.irannaz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن