تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غضنفري خبر داد: افتتاح 100طرح صنعتي، معدني و تجاري در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: غضنفري خبر داد: افتتاح 100طرح صنعتي، معدني و تجاري در دهه فجر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنعت و معدن

وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: همزمان با سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و بزرگداشت دهه مبارك فجر، 100 طرح صنعتي، معدني و تجاري در سراسر كشور افتتاح مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، مهدي غضنفري گفت: اين طرحها با سرمايه‌گذاري 45 هزار و 546 ميليارد ريالي و اشتغال زايي 16 هزار و 136 نفر در سراسر كشور مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرند.

وي تصريح كرد: از اين تعداد طرح، 13 طرح به بخش صنعت با سرمايه‌گذاري 14 هزار و 627 ميليارد ريال و اشتغال زايي سه هزار و 751 نفر،‌ بخش معدن با 78 پروژه با سرمايه‌گذاري 30 هزار و 192 ميليارد ريال، اشتغال زايي 12 هزار و 125 نفر و 9 طرح به بخش بازرگاني با 727 ميليارد ريال و اشتغال زايي 260 نفر اختصاص دارد.

وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: استانهايي كه بيشترين طرح افتتاحي را در خود جاي داده‌اند، به ترتيب شامل اصفهان و البرز هركدام با 13 طرح،‌ خراسان رضوي با 12 طرح و گيلان با هشت طرح هستند.

وي خاطرنشان كرد: مهمترين محصولات توليدي اين طرحها شامل، توليد قطعات لاستيكي و انواع رنگ خودرو، ميله و مفتول مسي، سيلوي فلزي،‌ انوع بسته‌بندي، توليد انواع كاشي و سراميك، اسكلت فلزي و پيش‌ساخته، انواع ميلگرد، لوله‌هاي پلي اتيلن، كابل مسي، مواد شوينده و بهداشتي، آجر سفال، انواع كمپرسور، خوراك دام، نان صنعتي و غيره مي‌شوند.

انتهاي پيام

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن