تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816480459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تشكل‌هاي ديني سازمان تبليغات به ايسنا خبر داد: پيگيري پيشنهاد ايجاد دانشگاه علوم و فنون مداحي صدور كارت مداحي در چهار سطح براي واجدين شرايط


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل تشكل‌هاي ديني سازمان تبليغات به ايسنا خبر داد: پيگيري پيشنهاد ايجاد دانشگاه علوم و فنون مداحي صدور كارت مداحي در چهار سطح براي واجدين شرايط


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: دين و معارف اسلامي

مديركل تشكل‌هاي ديني و مراكز فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي از پيگيري و ارائه پيشنهاد ايجاد دانشگاه علوم و فنون مداحي به آموزش عالي خبر داد و گفت: هم‌اكنون حدود 150 موسسه آموزشي و تخصصي در ارتباط با آموزش مداحي در كشور فعال هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمين يعقوب ديلمقاني در گفت‌وگو با خبرنگار دين و معارف اسلامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ايجاد دانشگاه‌ علوم و فنون مداحي افزود: به يكسري از موسسات مجوز آموزش مداحي را داده‌ايم كه البته اين موسسات تخصصي بايد داراي شرايطي باشند و به موضوعات و منابع درسي كه سوي سازمان‌ تبليغات اسلامي تعيين كرده بپردازند.

وي خاطر نشان كرد: تصميم داريم اگر اين موسسات عملكرد خوبي داشته باشند، در آينده اين رشته‌ها را به عنوان رشته‌هاي دانشگاهي مطرح كنيم و براي ايجاد دانشگاه علوم و فنون مداحي پيشنهاد خود را به آموزش عالي ارائه مي‌دهيم كه البته فرآيند خاص خود را دارد و ما آن را پيگيري مي‌كنيم.

مديركل تشكل‌هاي ديني و مراكز فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي همچنين با اشاره به اينكه در حال توسعه تشكل‌هاي ديني تخصصي هستيم كه بيشتر به مباحث آموزشي و اخلاقي مي‌پردازند، افزود: بر اساس جمع‌بندي‌هايي كه بعد از ماه محرم و صفر انجام شد، مشخص شد كه تجمع‌هاي ميليوني در اكثر شهرهاي مراكز استان‌ها و شهرهاي بزرگ اتفاق افتاد و اين يكي از كارهاي خوب محرم و صفر امسال بود.

ديلمقاني در خصوص زمان و شرايط صدور كارت مداحان نيز گفت: طرح و لوگوي كارت مداحي و دستورالعمل اجرايي آن آماده شده و براي اجرا به زودي ابلاغ مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: اين كارت‌ها چند ايراد حقوقي داشت كه آن‌ها را برطرف كرديم و پس از تاييد نهايي در سازمان تبليغات اسلامي، كارت مداحي از ميان پنجاه هزار مداحي كه ثبت‌نام كرده‌ بودند و داراي شرايط باشند صادر خواهد شد.

مديركل تشكل‌هاي ديني و مراكز فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي افزود: مداحاني كه از موسسات تخصصي مورد تاييد سازمان مدرك داشته باشند، مدارك آن‌ها براي صدور كارت مورد قبول است و اگر مدركي از آنجا نداشته باشند كميته‌اي براي بررسي صلاحيت صدور كارت به اين افراد تشكيل خواهد شد.

ديلمقاني يادآور شد: صدور كارت مداحي در چهار سطح است كه يك سطح آن بيشتر به دقت احتياج دارد؛ سطح اول (ستايشگر) شامل مداحاني مي‌شود كه صاحب سبك و چهره ملي هستند كه براي آن‌ها كميته‌اي با حضور بزرگان و پيشكسوتان مداحي تشكيل مي‌شود، سطح دوم (ذاكر) مداحاني را شامل مي‌شود كه آنها نيز شناخته شده هستند. سطح سوم (مداح) كه بيشتر مورد نظر ما است و به عنوان مداح شناخته مي‌شود بايد شرايط لازم را براي دريافت اين كارت داشته باشد و سطح چهارم مداحاني هستند كه تحت عنوان پيشكسوتان مطرح هستند و سنين خاصي براي آنها در نظر گرفته شده است.

مديركل تشكل‌هاي ديني و مراكز فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي از فعاليت حدود 150 موسسه آموزشي و تخصصي در ارتباط با آموزش مداحي گفت: كانون مداحان كشور يكسري وظايف دارد كه از جمله آن‌ها، ساماندهي امر مداحي است كه در اين راستا يكي از كارهاي مهم، صدور كارت شناسايي براي مداحان است كه منجر به دريافت اطلاعات دقيق از مداحان و برنامه‌ريزي براي آينده مي‌شود.

انتهاي پيام

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن