تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815253659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
اميدوارم پاسخ اعتماد كادر فني را بدهم
اسماعيل‌پور: مي‌توانم در لندن به كشتي آزاد كمك كنم

ايران ورزشي- ملي‌‌پوش وزن 60 كيلوي كشتي ‌آزاد با بيان اين مطلب كه براي المپيكي شدن بايد خيلي بيشتر در تمرين‌هاي آماده سازي تلاش كند مي‌گويد: «كم تجربه نيستم و مي‌توانم در لندن به تيم‌ملي كشتي آزاد كمك كنم.» مسعود اسماعيل‌پور در مورد حضور در مسابقات آسيايي كره‌جنوبي ادامه مي‌دهد: «پيش از اين هم تجربه حضور در مسابقات آسيايي و تورنمنت‌هاي بين‌المللي را دارم و اين بار هم خوشحالم كه كادرفني و خادم به من اعتماد كردند و اميدوارم كه جواب اعتماد آنها را بدهم.» ملي‌پوش 60 كيلوي كشتي آزاد در پاسخ به اين سوال كه آيا در المپيك يكي از ملي‌پوشان ايراني خواهد بود يا خير، تاكيد مي‌كند:« همه چيز به سادگي به دست نمي‌آيد و بايد براي هدفم تلاش كنم. در چند سال گذشته هم بايد حداقل يك بار به مسابقات جهاني مي‌رفتم. المپيك شرايط متفاوتي دارد و بايد براي حضور در آن سخت تلاش كنم.»

عبدالسلام گاديسوف:
پولي كه ايراني‌ها مي‌گيرند، قهرمانان بزرگ اروپا هم نمي‌گيرند!

ايران ورزشي- قهرمان وزن 96 كيلوگرم تورنمنت كشتي آزاد ايوان ياريگين مي‌گويد كه براي كسب تجربه در ليگ كشتي ايران به ميدان رفت. عبدالسلام گاديسوف پس از حضور موفق در ليگ برتر ايران، در جام ياريگين هم به ميدان رفت و در حضور بزرگاني نظير حاجي مراد گاتسالوف، ابراگيم سعيداف و گئورگي كتويف، به مدال طلا رسيد. گاديسوف در پاسخ به اين سوال كه آيا از اينكه دو هفته قبل از جام ياريگين در ليگ ايران كشتي گرفتي، ترسي نداشتي تا آمادگي ات را از دست دهي، مي‌گويد: «تيم داغستان زير نظر ساجيداف آماده مي‌شد. من تنها شش ماه است به 96 كيلوگرم آمده‌ام و هنوز تجربه لازم را ندارم. در واقع به خاطر كسب تجربه به ايران رفتم.»
كشتي گير تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار در مورد ليگ ايران اعتقاد دارد: «در ليگ ايران بر اساس عناوين كشتي گيران به آنها پول داده مي‌شود. من براي هر كشتي 5 هزار دلار مي‌گرفتم كه به نتيجه مسابقه هم بستگي نداشت. در مسابقات جايزه بزرگ اروپا هم به قهرمانان چنين پولي داده نمي‌شود. از طرف ديگر مسابقات در سالن بزرگي برگزار شد كه تمام سكوهايش نيز پر بود. شور و شوق عجيبي نزد تماشاگران وجود داشت و يك لحظه هم ساكت نمي‌نشستند. جو آنجا فوق العاده بود. ما حتي در فوتبالمان هم چنين جوي نداريم. شرايط آنجا را نمي‌شود توصيف كرد.»

هفته پنجم دور رفت و هفته اول دور برگشت ليگ‌برتر ووشو
قهرمانان تيم ملي باختند

ايران ورزشي - هفته پنجم دور رفت و اول دور برگشت ليگ برتر ووشو در حالي به پايان رسيد كه با شكست چند عنوان دار و البته برتري چند ملي پوش ديگر همراه شد. در مهمترين بازي اين هفته دو تيم شهرداري بندر عباس و مقاومت بسيج كه براي تصاحب عنوان دوم جدول گروه 2 رقابتي نزديك و پاياپاي دارند، به مصاف هم رفتند كه در بخش ساندا نماينده هرمزگان توفيقي نيافت هر چند در بخش تالو صاحب برتري شد ولي در نهايت مقاومت برنده نتيجه نهايي بود. در رقابت‌هاي اين هفته آرمان بازياري عضو تيم مقاومت در سنگين وزن آنچنان نمايش قابل توجهي مقابل دولتمندي ارائه داد كه از سوي كميته فني به اردوي تيم ملي دعوت شد. شكست مجدد محسن احمدي قهرمان «دوئيلين» جهان البته در وزن 85- كيلوگرم تيم شهرداري مقابل حسن يوسفي قهرمان جوانان آسيا از تاكسيراني آمل و آمادگي بالاي حميدرضا قلي پور دارنده مدال طلاي جهان و بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌ژو در وزن 90- تيم شهرداري و ناك اوت كردن حريف خود از تاكسيراني از ديگر نتايج قابل توجه بود. دانشگاه آزاد با بهره گيري از محسن محمد سيفي قهرمان جهان و ديگر قهرمانان اين تيم با قدرت در رده دوم جدول گروه 2 و پشت سر پرشين ايستاد تا خود را به عنوان يك مدعي جدي براي صعود به جمع 4 تيم برتر دور نيمه نهايي معرفي كند.

عبدولي: قول پاداش دادند اما عملي نشد!
شايد درجام يادگار در 74 كيلو كشتي بگيرم

ايران ورزشي- ملي‌پوش وزن 66 كيلوي كشتي‌ فرنگي درباره وضعيت آمادگي اش پيش از حضور در جام بين المللي يادگار امام (ره) و خلف وعده مسوولان در دادن پاداش‌هاي مدال‌آوران جهاني مي‌گويد:« قرار بود حواله خودرو به مدال آوران بدهند كه تاكنون پرداخت نشده است و قول پاداش 150 سكه هم به ارديبهشت موكول شده است اما خبرهايي شنيده‌ايم مثلا اينكه نمي‌خواهند پرداخت كنند و اين موضوع در روحيه ملي‌پوشان تاثير منفي زيادي خواهد گذاشت.» سعيد عبدولي در مورد شرايط اردو نشينان فرنگي كار اظهار داشت: «پنجمين اردوي تيم ملي پس از جام جهاني استانبول برگزار مي‌شود و وضعيت خيلي خوبي داريم و ملي پوشان در آمادگي مناسبي به سر مي‌برند.نخستين مسابقه‌اي هم كه من در پيش دارم جام يادگار امام (ره) است و احتمال دارد در يك وزن بالاتر شركت كنم.»

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن