تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816302822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش نزولات جوي در پلدختر/ مردم در مصرف آب صرفه جويي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كاهش نزولات جوي در پلدختر/ مردم در مصرف آب صرفه جويي كنند
مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان پلدختر با اشاره به كاهش نزولات آسماني در اين شهرستان خواستار صرفه جويي مردم در مصرف آب شد.


ولي الله رحمتي در گفتگو با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: با توجه به اينكه در سال جاري در شهرستان پلدختر نزولات آسماني چنداني نداشتيم از مردم روستاهاي انتظار داريم با درست مصرف كردن آب شرب و هدر ندادن اين نعمت الهي شركت آب و فاضلاب روستايي را ياري دهند.

وي با تاكيد بر اينكه نبايد براي آبياري باغات و مزارع از آب شرب استفاده كرد، افزود: همچنين بايد روستائيان پلدختري از استفاده آب به صورت غير مجاز خودداري كنند.

مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان پلدختر همچنين به اجراي پروژه هاي آبرساني در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: پروژه آبرساني كوثر با هدف تامين آب آشاميدني 38 روستا و جمعيت افق طرح حدود 13 هزار و 633 نفر در شمال شرقي شهرستان و جنوب معمولان در سال 88 آغاز شد كه فاز اول آن در دهه فجر به بهره برداري مي رسد.

رحمتي ادامه داد: تا كنون سه دهنه چشمه مربوط به اين پروژه بهسازي شده و براي آبرساني به روستاهاي هدف طرح 52.5 كيلومتر خط انتقال، 450 متر مكعب مخزن، 20 كيلومتر جاده دسترسي و يك باب ايستگاه پمپاژ احداث شده است.

وي با اشاره به بهره برداري از اين پروژه در دهه فجر ادامه داد: با بهره برداري از فاز اول اين پروژه تاكنون آب آشاميدني 19 روستاي پروژه با 6 هزار و 600 نفر جمعيت كه اهالي روستاهاي حاشيه خطوط نفت پلدختر را نيز شامل مي شود تامين شده است.

مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان پلدختر يادآور شد: همچنين فاز دوم پروژه شامل خطوط فرعي روستاهاي مسير در ديماه سالجاري آغاز و پيمانكار فاز دوم اجراي خطوط فرعي را شروع كرده است.

رحمتي ادامه داد: در فاز دوم اين پروژه بالغ بر 50 كيلومتر خطوط فرعي و ساخت 10 مخزن آب و يك ايستگاه پمپاژ احداث مي شود.

وي گفت: اجراي پروژه آبرساني مجتمع چم حيدر نيز يكي ديگر از فعاليتهاي اين شركت است كه در اين زمينه حفر چاه به عمق 140 متر، مخزن ذخيره، ايستگاه پمپاژ، تجهيز چاه، محوطه سازي و احداث مخازن پروژه و خطوط انتقال روستاها از چاه تا مخازن ذخيره اجرا شده است.

مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان پلدختر افزود: براي اجراي خطوط شبكه داخلي روستاهاي مجتمع نيز تامين اعتبار لازم به عمل آمده كه جزء كارهاي اجرايي آبفار لرستان در سال جاري است.

رحمتي به اجراي طرح آبرساني ريخان اشاره كرد و گفت: كار بهسازي چشمه، خطوط انتقال، ايستگاه پمپاژ، حوضچه و مخزن ذخيره اجرا شده و تجهيز پروژه در حال انجام است كه در سال جاري به اتمام مي رسد.

وي افزود: روستاي چم محمدعلي، سراب عبدالعلي، بابا بهرام ، چم شهران، دادا گلاب و سرفراش جزء پروژه هاي اجرايي آبفار لرستان در شهرستان پلدختر هستند كه عمليات حفر چاه نيمه عميق روستا هاي چم محمد علي، داداگلاب و سرفراش در حال اجرا هستند.

به گفته مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان پلدختر در صورت تامين آب بقيه كارهاي اجرايي پروژه هاي ياد شده نيز شروع خواهد شد.

وي در خصوص طرح آبرساني روستاي سرنجه زيودار اين شهرستان نيز اظهار داشت: روستاهاي سرنجه زيودار نيز چندين مرحله مطالعه ژئو فيزيك انجام شده كه نتيجه ژئو فيزيك از نظر تامين آب مناسب مطلوب نبوده و مجددا در حال بررسي و مطالعه است كه به محض انجام مطالعه و تامين آب كافي و مطلوب عمليات اجرايي شروع خواهد شد.

رحمتي عنوان كرد: آب و فاضلاب روستايي لرستان در شهرستان پلدختر روستاهاي فاقد آب شرب را به وسيله تانكرهاي سيار تامين آب مي كند./س

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن