تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

30سال صلابت/ نخستين نمايشگاه دستاوردهاي شهرداري هاي چهارمحال وبختياري گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 30سال صلابت/ نخستين نمايشگاه دستاوردهاي شهرداري هاي چهارمحال وبختياري گشايش يافت
همزمان با آغاز دهه فجر و نكوداشت سي امين بهار پيروزي انقلاب اسلامي، نخستين نمايشگاه دستاوردهاي شهرداري هاي چهارمحال و بختياري روز شنبه گشايش يافت.


استاندار چهارمحال وبختياري در آيين گشايش اين نمايشگاه گفت: تا پيش از پيروزي انقلاب اسلامي تنها 9شهر در اين استان وجود داشت كه اين تعداد هم اكنون به 27شهرداري رسيده است.
به گزارش ايرنا،"رجبعلي صادقي" افزود:جمعيت شهري از 31درصد به حدود 50 درصد رسيده و توسعه و عمران و آباداني استان نيز افزايش يافته است.
به گفته وي، با استقرار دولت نهم تقاضا براي سرمايه گذاري در اين استان به 80 هزار ميليارد ريال رسيده است و شهرداري ها براي توسعه استان آماده باشند.
صادقي،امسال را سال شكوفايي استان چهارمحال وبختياري دانست و يادآور شد: تا بيش از دولت نهم يكهزار پروژه با حدود 320 ميليارد ريال حجم سرمايه گذاري بهره برداري شده كه اين مبزان فقط در سال جاري به يكهزار پروژه با سرمايه 10 هزار ميليارد ريال رسيده است.
استاندار چهارمحال وبختياري گفت:با انجام دو سفر رييس جمهوري اسلامي ايران و هيات دولت در بخش عمران و توسعه شهري نيز گامهاي بلندي برداشته شده است.
مديركل امور شهري استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي ايران و آباداني شهرها، جمعيت شهري استان هم اكنون به 450 هزار نفر رسيده است.
"حسين باميري " افزود: در سه سال اخير نيز بودجه شهرداري ها اين استان از 18ميليارد ريال به يكهزار و 377 ميليارد ربال رسيده و توجه بسيار زيادي در امر توسعه و عمران شهرداري ها از سوي دولت نهم صورت گرفته است.
وي تصريح كرد:سرانه شهرداري هاي چهارمحال و بختياري نيز از 43 هزار ريال سال هاي گذشته، هم اكنون در دولت نهم به 106هزار ريال افزايش يافته است.
به گفته وي،در دو سفر رييس جمهوري اسلامي ايران و هيات دولت براي توسعه و عمران شهري بيش از 93 ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته و 70 پروژه بزرگ با 78 ميليارد ريال اعتبار
از سوي شهرداري هاي استان به بهره برداري رسيده است.
به گزارش ايرنا، در آيين گشايش اين نمايشگاه در محل نمايشگاه هاي دائمي چهارمحال و بختياري مسوولان و شهرداران سراسر استان حضور داشتند.
نخستين شهرداري چهارمحال و بختياري در سال 1310هجري شمسي در مركز استان شهركرد كنوني تاسيس و داير شد.ك/2
543/7359/671

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن