تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816467062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الو حيات


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: الو حيات
8583- اگر اجراى طرح هدفمندى يارانه‌ها و حذف يارانه‌ها از كالاها به اين صورت باشد كه كالاها را به قيمت تمام شده به مردم بفروشند اين نمى‌تواند عادلانه باشد زيرا در بسيارى از موارد در كشورمان قيمت تمام شده بعضى كالاها به دليل سوءمديريت و ناكارآمدى بخش دولتي، گران‌تر از معمول تمام مى‌شود و هزينه اين سوء مديريت بر مردم تحميل خواهد شد.

8584- بعضى از جريان‌هاى فرصت و قدرت‌طلب كه به دنبال پيروزى كانديداهاى خاص خود هستند از نام مهندس موسوى سوء استفاده مى‌كنند و حرف‌هاى زشت و بى‌مزه‌اى مى‌زنند. يكى از همين افراد مى‌گويد: مهندس موسوى كانديداى مورد علاقه ماست و ممكن است او را در يكى از وزارت‌ها منصوب كند!! واقعا هرچه در مورد بى خردى اين گوينده بگويم كم گفته‌ام. آقاى خاتمى‌‌كه سرآمد همه شماهاست مهم‌ترين افتخارش اين بوده كه يكى از وزيران كابينه مهندس موسوى است.

8585- مرگ تكان دهنده يك دختر بى‌گناه و پاك 19 ساله كه براى خريد بيرون رفته و به دست سه نفر جوان شرور و مست گرفتار شد و جان باخت باعث مى‌شود كه ما در مورد امنيت اجتماعى در سطوح بسيار عادى هم شك كنيم آخر اين چه وضعيتى است كه هيچ‌كس در هيچ چيزى امنيت نداشته باشد، اگر اين سه نفر را در حضور پدر و مادر دختر و همه مردم تكه تكه هم بكنند باز هم داغ دل از بين نمى‌رود. يك فكر اساسى بكنيد!

8586- هيئت حاكمه عربستان اظهار كردند كه جلوى انقلاب ضداسرائيلى را در اين كشور نمى‌توانند بگيرند، اين نشان مى‌دهد كه فجايع غزه، كار خودش را كرده و آگاهى مردم حتى در آن سرزمين كه آكنده از اختناق و سانسور است بالا رفته است. زمان مناسبى است براى فعاليت‌هاى فرهنگى گسترده در اين كشور عليه وهابيت و علمايى كه به نفع اسرائيل فتوا صادر كردند.

8587- بعضى از اصولگرايان گفته‌اند: تضعيف احمدى‌نژاد به نفع اصلاح‌طلبان، ممنوع! حرف‌هايى كه بعضى از اصولگرايان دانشگاهى مى‌زنند خيلى تعجب‌آور و تاسف‌بار است كه انسان دانشگاه رفته نبايد اين‌طورى فكر كند و مواضع سياسى‌اش اين چنين باشد. مگر اصلاح‌طلبان چه مى‌گويند و چه مى‌خواهند كه نبايد در جهت آنها قدمى‌‌برداشت حتى از يك فرد كه داراى نقطه‌ضعف است نبايد انتقاد كرد تا نقطه مشتركى با اصلاح‌طلبان پيدا نشود. حرف اصلى اصلاح‌طلبان اين است كه اهداف اصلى انقلاب اسلامى‌‌بايد پيگيرى شود و تحقق پيدا كند، يكى از آنها قانونگرايى است و نبايد هيچ كسى از قانون تخطى كند. اين مگر حرف بدى است كه اينقدر روى آن حساسيت به خرج مى‌دهند؟

8588- بالاخره ديديم كه يكى از الگوهاى افراطى‌هاى چپ هم به زبان آمد و گفت نبايد مطلق‌انگارى و افراط‌ و تفريط كرد و همه چيز را فقط سياه و سفيد ديد. اين حرف آدم‌هاى معتدل و ميانه‌رو است كه مجمع ادوار تحكيم آن را قبول ندارد.

8589- اظهارات محمدعلى الف برخلاف مواضع آقاى خاتمي، بسيار بد ودر جهت منافع مخالفان اصلاحات است، وى كه فردى نوپا در سياست است و هرچه دارد از رياست دفتر آقاى خاتمى ‌به دست آورده است با مواضع خصمانه ولى بسيار ناشيانه خود و همفكرانش از توطئه آنها عليه مهندس موسوى پرده برداشت و معلوم شد كه آنها خاتمى ‌را هم فقط به خاطر پست مى‌خواهند وگرنه به او هم علاقه‌اى ندارند.

كسى كه حاضر شود فردى درحد مهندس موسوى را كه نمونه كامل يك مدير اجرايى لايق و متعهد و متخصص است رد كند و لابد به جاى ايشان افرادى نظير ... و... را كه هيچ‌يك از خصوصيات سه‌گانه مذكور در آنها يا نيست يا بسيار كم و ضعيف است قرار دهد معلوم است كه چقدر به اسلام و انقلاب اسلامى ‌پايبند است.

8590- اينكه يك رسانه با سابقه‌اى مثل بى بى سى در كشور خودش يعنى انگلستان، مورد تهاجم بى‌سابقه تظاهركنندگان قرار بگيرد و همه بگويند بى بى سى دروغگو شرمت باد!

خيلى حائز اهميت است و نشان مى‌دهد مردم و افكار عمومى ‌در اثر فجايع و جنايات صهيونيست‌ها در غزه، تكان حسابى خورده و اوضاع با گذشته تفاوت دارد در چنين شرايطى ما هم بايد موقعيت را غنيمت بشماريم و با حفظ وحدت و يكپارچگى داخلي، برنامه‌هاى حساب شده‌اى براى تكميل اين حركت داشته باشيم.

8591- بعد از اعلام «يا من يا موسوى نامزد مى‌شويم» توسط آقاى خاتمي، موضع‌گيرى‌هاى مشاركت ومجاهدين عليه آقاى مهندس موسوى شروع شده است و هماهنگ با سايت‌هاى خارجى كه عليه موسوى حرف مى‌زنند اينها هم تحليل‌هايى به اصطلاح بيرون مى‌دهند. جالب است كه علاوه بر اين دو جبهه، جبهه سومى‌هم در داخل وجود دارد كه او هم از آمدن موسوى چندان خشنود نيست و آن جبهه مربوط به كسى است كه كانديد شده است و مرتب از عزم جزم خودش براى ادامه نامزدى و كنار نرفتن به نفع اين و آن سخن مى‌گويد، اطرافيان او و اعضاى ستاد انتخاباتى‌اش نيز به صورت تلويحى به تضعيف مهندس موسوى مشغول‌اند.

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن