تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805816144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: اخبار كوتاه اقتصادي
130 طرح اقتصادي و شعب صندوق تعاون در كشور به بهره برداري مي رسد
130 طرح اقتصادي و شعب صندوق تعاون همزمان با دهه مبارك فجر در كشور راه اندازي مي شود . مديرعامل صندوق تعاون كشور گفت : صندوق تعاون براي راه اندازي اين طرح ها 200 ميليارد ريال هزينه كرده است . ماشاالله عظيمي افزود : با بهره برداري از اين طرحها براي هزار و 500 نفر شغل ايجاد مي شود . وي با بيان اينكه با احتساب سهم آورده شركتها و اعضا اين ميزان سرمايه گذاري به 400 ميليارد ريال مي رسد گفت : همه شعباتي كه به بهره برداري مي رسد مربوط به مصوبات سفرهاي استاني است و صندوق تعاون همه مصوبات استاني را به استثناي چند طرح زمان دار به اجرا در آورده است . وي افزود : از مجموع اين طرحها 24 طرح مربوط به بخش كشاورزي و 54 طرح مربوط به بخش صنعت و معدن و بقيه مربوط به طرح هاي بخش مسكن عمران و خدمات است .
گزارش قرارداد خريد گاز از تركمنستان توسط مجلس بررسي مي شود
كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي اين هفته با دعوت از وزير نفت گزارش قرارداد خريد گاز از كشور تركمنستان و اجرايي شدن قانون ابلاغيه اصل 44 در شركتهاي تابعه وزارت نفت را استماع خواهد كرد . به گزارش ايسنا وزير نفت با حضور در كميسيون انرژي مجلس به سئوال سيروس برنابلداجي نماينده بروجن محمود احمدي نماينده شازند و شاپور پولادي نماينده ايلام پاسخ خواهد داد.
مكمل هاي بنزين غير استاندارد است
معاون اداره كل نظارت بر اجراي استاندارد گفت : فروش مكمل هاي بنزين به صورت محلول قرص و... هم اكنون در مراكز عرضه بخصوص در جايگاه هاي فروش فرآورده هاي نفتي صورت مي گيرد اما اين مكمل ها غير استاندارد هستند و به موتور خودروها خسارت وارد مي كنند. سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران به نقل از « محمد مهدي جعفري افزود : استاندارد ملي مكمل هاي بنزين به منظور كنترل كيفيت جامع آنها هم اكنون در دست بررسي است . سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران در پايان در خصوص خريد و مصرف هر گونه مكمل بنزين اعلام كرد : تاكنون پروانه كاربرد علامت استاندارد براي مكمل هاي بنزين صادر نشده است .
3700 صندلي به ظرفيت ناوگان هوايي افزوده شد
رئيس سازمان هواپيمايي كشوري رعايت استانداردهاي ايمني در انجام پروازها و ارتقاي سرويس دهي به مسافران را اولويت كاري اين سازمان در سال 88 اعلام كرد و گفت : در سال جاري 3700 صندلي به ظرفيت ناوگان حمل و نقل هوايي كشور افزوده شده است . حسين خانلري در گفتگو با مهر گفت : در سال جاري به اندازه تقاضاي موجود هواپيما به كشور وارد شده است و واردات هواپيما جزو اولويتهاي اول سازمان هواپيمايي كشوري در سال آينده نيست . رئيس سازمان هواپيمايي كشوري افزود : اولويت كاري سازمان هواپيمايي كشور در سال آينده رعايت استانداردهاي ايمني در انجام پروازها و ارتقاي سرويس دهي به مسافران است .
پرداخت سود 80 هزار توماني سهام عدالت فقط با ارايه برگه سهامداري
مديرعامل كارگزاري سهام عدالت گفت : پرداخت سود 80 هزار توماني به 4 5 ميليون نفر مشمول مرحله اول در 30 استان آغاز شده ولي اين سود فقط بعد از دريافت برگه هاي سهامداري از كميته امداد سازمان بهزيستي و ستاد بسيج قابل پرداخت است . محمدجواد شيخ در گفت و گو با خبرگزاري فارس اظهار داشت : بر اساس برنامه هاي از پيش اعلام شده پرداخت سود 80 هزار توماني به 4 5 ميليون مشمول مرحله اول در 30 استان از صبح ديروز آغاز شده است .
تمديد مهلت فروش اوراق گواهي سپرده بانك تجارت
بانك تجارت مهلت فروش اوراق گواهي سپرده سرمايه گذاري يكساله خود را تا روز سه شنبه مورخ 87 11 15 تمديد كرد . به گزارش روابط عمومي بانك تجارت اين اقدام در پي استقبال مشتريان از خريد اوراق گواهي سپرده اين بانك صورت گرفته و بر اين اساس كليه هموطنان عزيز مي توانند تا پايان وقت اداري روز سه شنبه مورخ 87 11 15 با مراجعه به هر يك از شعب اين بانك در سراسر كشور نسبت به خريداري اوراق فوق مبادرت كنند.
98 درصد شعب بانك ملي مجهز به سيستم سيبا شدند
با تجهيز 98 درصد شعب بانك ملي به سيستم متمركز (سيبا) امكان ارائه خدمات لحظه اي به مشتريان توسط اين شعب فراهم شده است . به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران همچنين بانك ملي در جهت ارائه خدمات سريع و لحظه اي به مشتريان در نظر دارد تمامي حساب هاي غيرمتمركز شعب خود را به سيستم متمركز منتقل كند.
برگزاري همايش سيستم هاي يكپارچه مالي در سازمان بنادر و دريانوردي
همايش يكروزه سيستم هاي يكپارچه مالي سازمان بنادر و دريايي با حضور نمايندگان شوراي عالي آن سازمان مسئولان ارگانهاي دريايي ديوان محاسبات و بازرسي كشور فردا برگزار مي شود. به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل به نقل از مدير كل امور مالي سازمان بنادر سيستم يكپارچه مالي با هدف حذف ورود مجدد و چندباره اطلاعات و صرفه جويي زمان و هزينه هاي مربوطه طراحي و پياده سازي شده است .
نااميدي اقتصاددانان آمريكا از بهبود وضع اقتصاد اين كشور
اقتصاددانان آمريكايي عقيده دارند بحران اقتصادي در اين كشور حداقل تا پايان سال جاري ميلادي بهبود نمي يابد. بر اساس گزارش روزنامه آمريكايي واشنگتن پست با توجه به آمار نااميد كننده در بخشهاي بيكاري فروش خانه هاي نوساز و زياندهي شركتهاي بزرگ آمريكا شرايط كنوني اقتصاد در اين كشور با بحران جدي مواجه است .
مصيبت مداوم بحران اقتصادي براي خانواده هاي آمريكايي
باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا اظهار داشت : بحران اقتصادي كنوني براي خانواده هاي آمريكايي « يك مصيبت مداوم » است . وي هم چنين از كنگره آمريكا خواست با بسته محرك اقتصادي چند ميليارد دلاري وي موافقت كند. به گزارش خبرگزاري شينهوا از واشنگتن رئيس جمهور آمريكا كه در كاخ سفيد سخنراني مي كرد گفت « امروز ما متوجه شديم اقتصادمان طي سه ماه آخر سال 2008 ميلادي به ميزان 3 8 درصد دچار انقباض شده است . وي هشدار داد اين صرفا يك موضوع اقتصادي نيست . اين مساله براي خانواده هاي شاغل آمريكا يك مصيبت مداوم است . عمق ركود در حال افزايش است و ماهيت اضطراري بحران اقتصادي كه به آن مبتلا شده ايم همواره بيشتر مي شود.

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن