تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816294401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير جهاد كشاورزي در گفت‌وگو با فارس خبر داد:خريد يك ميليون و 700 هزار تن محصول كشاورزان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون وزير جهاد كشاورزي در گفت‌وگو با فارس خبر داد:خريد يك ميليون و 700 هزار تن محصول كشاورزان
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان مركزي تعاون روستايي از خريد يك ميليون و 700 هزار تن محصولات كشاورزي در سال جاري توسط اين سازمان خبر داد.


سيدمحمد موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس افزود: تا امروز 131 نوع محصول به ارزش 616 ميليارد تومان و به وزن يك ميليون 700 هزار تن خريداري شده كه اين رقم نسبت به مشابه سال گذشته 28 درصد رشد دارد.
معاون وزير جهاد كشاورزي افزود: از كل اين ميزان 750 هزار تن از 10 نوع محصول به ارزش 191 ميليارد تومان به صورت تضميني خريده شده است.
موسوي گفت: 183 هزار تن برگ سبز چاي، 146 هزار تن سيب‌زميني، 110 هزار تن ذرت دانه‌اي، 147 هزار تن سويا، 45 هزار و 500 تن پياز و بقيه شامل پنبه، خرما، كلزا و ساير محصولات كشاورزي خريداري شده است.
موسوي افزود: حدود 950 هزار تن محصول به صورت توافقي توسط شركتهاي تعاوني زير پوشش سازمان مركزي تعاون روستايي با استفاده از تسهيلات بانكي و براساس توافق شده با كشاورزان از 121 نوع محصول به ارزش 425 ميليارد تومان خريداري شده است.
معاون وزير جهاد كشاورزي افزود: اتحاديه‌هاي تخصصي براي مديريت كردن كل زنجيره اقتصادي كشاورزي شامل تهيه نهاده، توليد، خريد، انبارداري، نگهداري، بسته‌بندي، صنايع تكميلي، توزيع، صادرات و بازاريابي محصولات كشاورزي را برعهده خواهند گرفت.
وي افزود: آنچه اكنون باعنوان اتحاديه‌ها و تعاوني‌‌هاي تخصصي وجود دارد، بخشي از اين زنجيره توليد را مديريت مي‌كند و قسمت مهم آن رها شده است.
معاون وزير جهاد كشاورزي با اشاره به امضاي توافقنامه با 8 استاندار گفت: 8 اتحاديه تخصصي در 8 استان كشور در مورد محصولات كشاورزي ايجاد خواهد شد.
موسوي افزود: با توجه به اينكه استان خراسان جنوبي با توليد 14 هزار تن زرشك نياز به تشكيل اتحاديه تخصصي زرشك‌كاران دارد، اتحاديه زرشك‌ در خراسان جنوبي، اتحاديه پسته در خراسان رضوي، اتحاديه محصولات گلخانه‌اي در استان سمنان، اتحاديه دانه‌هاي روغني در استان گلستان، اتحاديه شاليكاران در استان مازندران، اتحاديه چايكاران در استان گيلان، اتحاديه حبوب‌كاران در استان مركزي، اتحاديه آبزي‌پروري در چهارمحال و بختياري و اتحاديه‌ نخل‌داران در استان بوشهر براساس اين توافق‌نامه‌ها ايجاد مي‌شود.
معاون وزير جهاد كشاورزي در مورد طرح تحقيق و تفحص نمايندگان از سازمان مركزي تعاون روستايي گفت: به مجلس اعلام كرده‌ايم در تمام ابعاد حاضر به همكاري با نمايندگان مجلس هستيم و هرگونه سؤال و اطلاعاتي بخواهند در اختيارشان قرار مي‌دهيم.
وي افزود: تاكنون گزارشي از تخلف به ما ارائه نشده و اگر بوده مربوط به دوره قبل است.
موسوي افزود: تاكنون خود مديران سازمان تعاوني روستايي سه بار به كميسيون كشاورزي مجلس براي ارائه اطلاعات و مستندات گزارش‌ها مراجعه كردند و هرگونه آمار بخواهند در اختيارشان قرار مي‌دهند.
معاون وزير جهاد كشاورزي افزود: در دهه فجر امسال 128 طرح با اعتبار 87 ميليارد ريال و اشتغال‌زايي 400 نفر و برخورداري 504 بهره‌برداري كشاورزي در سراسر كشور راه‌‌اندازي مي‌شود.
وي افزود: همچنين سامانه نرم‌افزاري يك پارچه مالي و حسابرسي تعاوني‌ها در مرحله نخست افتتاح مي‌شود كه براساس اين سامانه اتحاديه‌هاي سراسري و استاني به سازمان مركزي تعاون روستايي متصل مي‌شود.
موسوي در مورد بازگشت مباشرت خريد گندم به سازمان تعاون روستايي تصميمي در اين زمينه گرفته نشده، ولي با توجه به سياستهاي اصل 44 و واگذاري امور به شبكه مردمي تعاوني روستايي از اين كار استقبال مي‌كنيم.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن