تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /سومين روز جشنواره فيلم فجر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /سومين روز جشنواره فيلم فجر
گزارش و خبرها از سومين روز جشنواره فيلم فجر، اكران "سينه سرخ" و اظهار نظر وزير ارشاد درباره دو فيلم عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز يكشنبه 13 بهمن‌ماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "فرهنگ آشتي" در صفحه نخست مي‌پردازد به گزارشي از استقبال مردم از جشنواره فيلم فجر. بسته شدن پرونده جشنواره تئاتر فجر، پيام رئيس جمهوري به جشنواره فيلم فجر، حرف‌هاي وزير ارشاد درباره "به رنگ ارغوان" و اكران "سينه سرخ" از 22 بهمن در صفحه اطلاع‌رساني، نگاهي به آثار موسيقي فيلم جان ويليامز در صفحه موسيقي، گزارش نشست مطبوعاتي "وقتي همه خوابيم"، برگزيدگان بخش مواد تبليغي، گفتگو با تهمينه ميلاني، نگاهي به بخش بين‌الملل جشنواره فجر در دوره‌هاي گذشته، درباره فيلم "مغول" و ... در صفحه ويژه جشنواره فيلم فجر آمده است.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به حاشيه و متن جشنواره فيلم فجر در روز دوم، مريلا زارعي در "كلاه پهلوي"، روي خط جشنواره و اخبار كوتاه. نگاهي به فيلم‌هاي بخش مسابقه سينماي آسيا جشنواره فجر در صفحه راديو و تلويزيون و معرفي برگزيدگان بيست و هفتمين جشنواره تئاتر فجر، خريد تئاتر پارس در اولويت شهرداري و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر كار را تمام مي‌كند.

"وطن امروز" در صفحه جشنواره فيلم فجر مي‌پردازد به گفتگو با عبدالرضا كاهاني كارگردان فيلم "بيست"، مطلبي به بهانه بزرگداشت مايك لي و اخبار كوتاه. گزارشي از افتتاحيه جشنواره فيلم فجر، گپي با مهدي صباغ‌زاده، پيام رئيس جمهوري به جشنواره فيلم فجر، اكران "سينه سرخ" از 22 بهمن و يادداشت در صفحه پاياني منعكس شده است.

"خورشيد" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مروري بر احوال استاد شهريار، حرف‌هاي احمدرضا معتمدي درباره سينماي ديني، مروري بر نمايش "با همين لب‌هاي خونين مي‌بوسمت"، مطلبي به بهانه اجراي نمايش "مويه مادرم"، گفتگو با حميد شاهنگيان آهنگساز سرودهاي انقلاب، يادداشتي بر مجموعه "گل‌هاي گرمسيري"، مروري بر فيلم‌هاي مستند انقلاب در دانشگاه و اخباري كوتاه از حوزه‌هاي مختلف ادبيات، موسيقي و ... چند يادداشت و معرفي حميد سبزواري به عنوان چهره روز در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به مطلبي درباره بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر. نگاهي به كار منتقدان اينترنتي و بازگشت تام كروز به روزهاي خوش گذشته در صفحه سينما و گزارشي از نشست پرسش و پاسخ فيلم "وقتي همه خوابيم" و روز دوم جشنواره فجر، اعلام برنامه‌هاي فرهنگي شهرداري، برگزيدگان جشنواره تئاتر فجر و اخباري كوتاه از محمود كلاري، پرويز بيگي حبيب‌آبادي، مصطفي عقيلي و حميد سبزواري در صفحه ادب و هنر آمده است.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به تجليل از حاتمي‌كيا، صدرعاملي، شرف‌الدين و كلاري در افتتاحيه جشنواره فجر، نشست نقد و بررسي "هر شب تنهايي"، پيام وزير ارشاد به جشنواره فيلم فجر و اهميت حضور بزرگان سينما از زبان كامبوزيا پرتوي. معرفي برترين‌هاي بخش بين‌الملل جشنواره تئاتر فجر، نشست جشنواره‌اي "وقتي همه خوابيم"، گشايش نخستين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر، اظهارنظر وزير ارشاد درباره "به رنگ ارغوان" و "درباره الي" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مرور رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، واكنش به سخنان جواد شمقدري، گزارشي از افتتاحيه جشنواره فيلم فجر، اختتاميه جشنواره تئاتر فجر، استقبال سرد منتقدان از فيلم بيضايي، حرف‌هاي وزير ارشاد درباره چند فيلم، انتشار شماره جديد "سينماي پويا" و حرف‌هاي اصغر فرهادي درباره "درباره الي". گفتگو با تهمينه ميلاني كارگردان "سوپراستار"، "درباره "هر شب تنهايي" و گزارش جلسه‌هاي نقد و بررسي جشنواره فجر در صفحه ويژه جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد" در صفحه ويژه جشنواره فيلم فجر مي‌پردازد به گفتگو با تهمينه ميلاني كارگردان "سوپراستار"، شرحي از مراسم گشايش فجر بيست و هفتم، درباره "هر شب تنهايي" و "وقتي همه خوابيم"، نكاتي درباره هيچكاك و فيلم‌هايش، چند يادداشت و مجموعه مطالبي درباره فيلم‌هاي بخش‌هاي مختلف جشنواره. نشست فيلم "وقتي همه خوابيم"، برگزيدگان جشنواره تئاتر فجر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"حيات نو" در صفحه ويژه جشنواره فجر مي‌پردازد به گفتگو با تهمينه ميلاني كارگردان "سوپراستار"، گفتگو با مسعود ده‌نمكي و يادداشت‌هايي درباره اولين روز جشنواره فيلم فجر. گام اول جشنواره بيست و هفتم فجر، افتتاح جشنواره هنرهاي تجسمي، پيشنهاد برگزاري جشنواره سازهاي ابداعي، شكايت از سازندگان "مورد عجيب بنجامين باتن" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به آغاز جشنواره فيلم فجر، حرف‌هاي وزير ارشاد درباره "به رنگ ارغوان"، برگزاري جشنواره سازهاي ابداعي، پايان جشنواره تئاتر فجر، رونمايي از عكس‌هاي محمود كلاري، جايزه اسكريپتر براي "ميليونر زاغه‌نشين"، برپايي جشنواره آخرين منجي، اخبار كوتاه و يادداشت.

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن